Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

******rr

Hier echt precies op tijd gedrukt met 3 man. Alle drie niet gelukt. Janken. Zuur als je dan van een andere maat hoor dat die wel weer heb.

Nu 1 groot drama om te beslissen wat we gaan doen deze zomer

Ik hoop niet dat je om 5 uur pas op F5 gedrukt had? Ik heb om 16:56 en nog wat seconden gedrukt. En uiteindelijk bleef 1 haperen waarmee ik dus niet er door was maar de andere 2 die kwamen na een kleine drie kwartier erdoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar om 10 voor 5 stond er precies hetzelfde als wanneer je de pagina om 4u opende. Pas toen ik m op 5u drukte stond er dat ik vanaf toen in de rij stond

Maar hij ging automatisch naar de wachtrij ;) Als je eenmaal om 5 uur F5 drukte kwam je achteraan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om vooraan in de wachtrij te komen moest je om 16 : 59 : 54 geklikt hebben dacht ik. 2 weekends Tomorrowland zijn binnen hier :D (het 2de weekend om er te werken, voor de duidelijkheid)

Is hier ooit iemand naar Latin Village geweest? Ik twijfel tussen LV en Mysteryland voor deze zomer. Groove Garden (hoop dat het wat is) is al zeker, Summer Festival zal ik ook wel naartoe gaan. Een paar keer op en af naar Beachclub Vroeger kan er waarschijnlijk ook nog wel bij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om vooraan in de wachtrij te komen moest je om 16 : 59 : 54 geklikt hebben dacht ik. 2 weekends Tomorrowland zijn binnen hier :D (het 2de weekend om er te werken, voor de duidelijkheid)

Is hier ooit iemand naar Latin Village geweest? Ik twijfel tussen LV en Mysteryland voor deze zomer. Groove Garden (hoop dat het wat is) is al zeker, Summer Festival zal ik ook wel naartoe gaan. Een paar keer op en af naar Beachclub Vroeger kan er waarschijnlijk ook nog wel bij :D

16: 57: 54 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Angus & Julia Stone, Slowdive, Factory Floor, Miles Kane, Moss, The Horrors, together PANGEA, Archie Bronson Outfit, Ballet School, Bombay Show Pig, Jessy Lanza, Night Beats, Roosevelt, Ry X, September Girls, The Bots, To Kill A King and Young Fathers

Nieuwe namen voor Best Kept Secret, eindelijk eens een lichting waar ik echt blij van kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben in 2x lowlands bij 4 optredens in de alpha geweest; JvT, Moss(omdat maat dat wilde zien, maar anders was ik gewoon ergens anders in het gras gaan liggen), Kyteman en Flogging Molly. Ik vind over het algemeen de acts niet in de alpha toffer namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skrillex headliner Lowlands? Als dat zo gaat zijn, weet ik dat ten eerste nooit van mn leven naar Lowlands meer zou hoeven, daarnaast, die man heeft toch al tijden geen hit of iets meer gehad? Ja, wel zijn al zn shows in NL zowat uitverkocht , maar verder kotst iedereen die gast toch uit, kan me niet voorstellen dat daar op Lowlands genoeg publiek voor is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skrillex headliner Lowlands? Als dat zo gaat zijn, weet ik dat ten eerste nooit van mn leven naar Lowlands meer zou hoeven, daarnaast, die man heeft toch al tijden geen hit of iets meer gehad? Ja, wel zijn al zn shows in NL zowat uitverkocht , maar verder kotst iedereen die gast toch uit, kan me niet voorstellen dat daar op Lowlands genoeg publiek voor is

Stond 2 jaar geleden als headliner(de Alpha puilde echt uit) en dit jaar komt zijn debuutalbum uit. Maar als ze slim zijn doen ze dat niet nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie het nog wel gebeuren dat Qotsa, Skrillex en Portishead de headliners worden. Al hoop ik voor degene die gaan dat de laatste 2 dat niet zijn. Voor grote namen moet je sowieso ook niet naar Lowlands.

Portishead lijkt mij van niet, die waren niet eens headliners op Best Kept Secret. Ideale plek voor hun zou als laatste in de India zijn, kijken of er meer mensen komen dan bij Wilco :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke festivals willen jullie nog in jullie korte leven bezoeken? Onder het motto YOLO! Ik zou heel graag Coachella, en heel wat andere Amerikaanse festivals bezoeken (Made in America o.a. UMF) Tommorowland, Wireless in London & Mawazine festival in Marokko.

Mawazine is tweede grootste muziekfestival ter wereld, volgens MTV. Jaarlijks 2.5 mln bezoekers, elke festival zitten daar dan meestal 4/5 grote populaire namen zoals dit jaar bijv. Justin Timberlake en verder 1000en Afrikaanse artiesten, wat een genot. Amadou & Mariam, Magic System, tot de meest onbekende namen zoals Gnawa Diffusion etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites