Kavinos Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 7 minuten geleden zei Chiemel: Denk niet dat The Prodigy uiteindelijk een headliner/Alpha-afsluiter is, denk dat er nog één bijkomt. Denk het wel. Ze zouden namelijk deze ronde alleen headliners bekend maken + de grote namen die ervoor spelen. 6 minuten geleden zei Chiemel: Tja, daar kan je anders wel de grootste massa kwijt. Dat snap ik ? Ik vind alleen de Alpha niet geschikt voor een band als TOP. Een Grolsch/Heineken tent vind ik voor dat soort acts wel toffer. Hun show daar aantal jaar terug was steengoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 3 uur geleden zei Kavinos: Denk het wel. Ze zouden namelijk deze ronde alleen headliners bekend maken + de grote namen die ervoor spelen. Dat snap ik ? Ik vind alleen de Alpha niet geschikt voor een band als TOP. Een Grolsch/Heineken tent vind ik voor dat soort acts wel toffer. Hun show daar aantal jaar terug was steengoed. Meeste headliners, niet alle. Das wat ik heb gelezen en gehoord in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 februari 2019 Share Geplaatst 1 februari 2019 Wel blij met de line-up. The Prodigy wil ik al jaren eens zien. The National enorm fan van dus ga ik gerust weer kijken, Anderson Paak wil ik graag zien, Tame Impala ook wel. En zo zijn er wel meer nog, zoals Royal Blood, New Order en Jungle. Ook een hoop top electronische namen al, zoals Mall Grab, Honey Dijon, Hunee, Denis Sulta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 februari 2019 Share Geplaatst 1 februari 2019 Anderson .Paak vind ik echt geniaal. Die wil ik ook een keer zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 1 februari 2019 Share Geplaatst 1 februari 2019 Die stond 2 jaar terug in t voorprogramma bij Bruno Mars, maakt er sws wel een feestje van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Was oa. via Llowcamp een hele hetse gestart. Om 8:00u al klaar gaan zitten voor je Lowlands ticket. Gewoon 10.59u ingelogd en om 11.02u een ticket binnen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Ik was iets na 11en en kon zonder wachtrij meteen een kaartje kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Ja, drukte viel mee. Heb Parcels alvast ontdekt, klinkt heerlijk. Las ook een bericht dat de afterpartyvergunning op Lowlands tot 01:00u loopt, maar geen idee wat dat betekent. Kan me namelijk niet voorstellen dat er geen nachtprogramma meer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Lijkt me ook sterk. Zou ik wel echt enorm jammer vinden, maar kan het me niet voorstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Gaat waarschijnlijk wel gebeuren, Defqon.1 (hardstyle festival) wat op dezelfde locatie plaats vind gaat van 3 naar 4 dagen, met als compromis dat de afterparty van 04:00 naar 01:00 gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 (bewerkt) Dat zou ik wel echt belachelijk vinden. Al geloof ik het nog steeds niet, ik zie ze een Marcel Dettmann bijvoorbeeld niet al om 11 uur neer zetten. Al klopt het sowieso niet, want Lowlands gaat altijd door tot 05:00. 2 februari 2019 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 2 uur geleden zei Chiemel: Ja, drukte viel mee. Heb Parcels alvast ontdekt, klinkt heerlijk. Las ook een bericht dat de afterpartyvergunning op Lowlands tot 01:00u loopt, maar geen idee wat dat betekent. Kan me namelijk niet voorstellen dat er geen nachtprogramma meer is. Ze willen 1 of 2 Alpha avonden langer door laten lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Op twitter zegt LL dit: Citaat Lowlands gaat gewoon tot 5u 's ochtends door. Het artikel is erg onduidelijk geschreven. Er ligt een aanvraag voor verruiming van de geluidslimieten tussen 23 en 01u en daar heeft dit betrekking op. Gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Alleen maar goed nieuws dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 Sziget ook weer met nieuwe namen gekomen: Spoiler - Post Malone - Franz Ferdinand - James Blake - Years & Years - Tove Lo - Razorlight - Son Lux - Richie Hawtin-CLOSER - JAIN - Yeasayer - Yellow Days - Tove Styrke - Masego Music - Iamddb. - Protoje & The Indiggnation - Xavier Rudd - Official - Wanda - W&W - Vini Vici - Carnage - SIGALA - Hucci - Elderbrook - ROOSEVELT - Anna of the North - Fakear - Valeras - Welshly Arms Vooral heel blij met Post Malone, Frans Ferdinand en Years & Years. En mooi meegenomen dat Tove Lo komt, want die vind ik gewoon bloedgeil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Dit jaar voor mij weer traditioneel een weekendje Bospop. Topprogramma wat mij betreft. Kijk vooral uit naar de dikgedrukte namen, maar er zijn er ook nog een hoop waarvan ik met een pilsje in mijn hand ook ga genieten. En dan komen er nog twee namen bij... Vrijdag Snow Patrol / Kodaline / Richard Ashcroft / James Morrison / The Charlatans / Matt Simons / MY BABY / Wille & the Bandits Zaterdag John Fogerty / Skunk Anansie / Flogging Molly / Kovacs / John Butler Trio / Living Colour / The Cat Empire / The Magpie Salute / Jimmy Barnes / The Doors Alive / Cordovas / The Lachy Doley Group Zondag Sting / Nile Rodgers & Chic / Joe Jackson / The Specials / Foreigner / Level 42 / Rival Sons / Al McKay’s Earth, Wind & Fire Experience / Chris Robinson Brotherhood / The White Buffalo / Jessica Wilde / Marc Broussard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 Nile Rodgers was een groot succes op Lowlands, kan ook zeker de moeite waard zijn om een leuk feestje te hebben. Zullen veel bekende nummers voorbijkomen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 Dat was inderdaad een van die acts waar ik van plan was om met een pilsje in mijn hand bij te gaan staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 maart 2019 Share Geplaatst 4 maart 2019 Keith Flint van Prodigy overleden Die zullen dan wel niet meer op LL komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 maart 2019 Share Geplaatst 4 maart 2019 Godv erdomme wat kut zeg ? Luister al zolang naar die mannen, had ze zo graag live willen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 The National als laatste headliner naar Sziget. Nog nooit wat van geluisterd, dus ik laat me verrassen. De zaterdag is wel heel matig tot nu toe, dus wellicht pakken we dan een Boat Party mee dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 National is fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Aangezien Mark vooral luistert naar Maan, Blof en Lil Kleine, weet ik niet hoe luek hij het gaat vinden. Moet je wel vaker luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Chiemel: Aangezien Mark vooral luistert naar Maan, Blof en Lil Kleine, weet ik niet hoe luek hij het gaat vinden. Moet je wel vaker luisteren. Wat een onzinpost. 5 maart 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 5 minuten geleden zei 007mark: Wat een onzinpost. Geintje toch. Behalve die laatste zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten