Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Chiemel:

Denk niet dat The Prodigy uiteindelijk een headliner/Alpha-afsluiter is, denk dat er nog één bijkomt. 

Denk het wel. Ze zouden namelijk deze ronde alleen headliners bekend maken + de grote namen die ervoor spelen. 

6 minuten geleden zei Chiemel:

Tja, daar kan je anders wel de grootste massa kwijt. 

Dat snap ik ? Ik vind alleen de Alpha niet geschikt voor een band als TOP. Een Grolsch/Heineken tent vind ik voor dat soort acts wel toffer. Hun show daar aantal jaar terug was steengoed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kavinos:

Denk het wel. Ze zouden namelijk deze ronde alleen headliners bekend maken + de grote namen die ervoor spelen. 

Dat snap ik ? Ik vind alleen de Alpha niet geschikt voor een band als TOP. Een Grolsch/Heineken tent vind ik voor dat soort acts wel toffer. Hun show daar aantal jaar terug was steengoed. 

Meeste headliners, niet alle. Das wat ik heb gelezen en gehoord in ieder geval. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel blij met de line-up. The Prodigy wil ik al jaren eens zien. The National enorm fan van dus ga ik gerust weer kijken, Anderson Paak wil ik graag zien, Tame Impala ook wel. En zo zijn er wel meer nog, zoals Royal Blood, New Order en Jungle. Ook een hoop top electronische namen al, zoals Mall Grab, Honey Dijon, Hunee, Denis Sulta. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou ik wel echt belachelijk vinden. Al geloof ik het nog steeds niet, ik zie ze een Marcel Dettmann bijvoorbeeld niet al om 11 uur neer zetten. 

Al klopt het sowieso niet, want Lowlands gaat altijd door tot 05:00.

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chiemel:

Ja, drukte viel mee. 

Heb Parcels alvast ontdekt, klinkt heerlijk. Las ook een bericht dat de afterpartyvergunning op Lowlands tot 01:00u loopt, maar geen idee wat dat betekent. Kan me namelijk niet voorstellen dat er geen nachtprogramma meer is. 

Ze willen 1 of 2 Alpha avonden langer door laten lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op twitter zegt LL dit:

Citaat

Lowlands gaat gewoon tot 5u 's ochtends door. Het artikel is erg onduidelijk geschreven. Er ligt een aanvraag voor verruiming van de geluidslimieten tussen 23 en 01u en daar heeft dit betrekking op.

Gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sziget ook weer met nieuwe namen gekomen:

Spoiler

- Post Malone 
- Franz Ferdinand
- James Blake 
- Years & Years 
- Tove Lo 
- Razorlight
- Son Lux 
- Richie Hawtin-CLOSER
- JAIN 
- Yeasayer 
- Yellow Days 
- Tove Styrke 
- Masego Music 
- Iamddb. 
- Protoje & The Indiggnation 
- Xavier Rudd - Official 
- Wanda 
- W&W 
- Vini Vici 
- Carnage 
- SIGALA 
- Hucci 
- Elderbrook 
- ROOSEVELT 
- Anna of the North 
- Fakear 
- Valeras 
- Welshly Arms

Vooral heel blij met Post Malone, Frans Ferdinand en Years & Years. En mooi meegenomen dat Tove Lo komt, want die vind ik gewoon bloedgeil ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit jaar voor mij weer traditioneel een weekendje Bospop. Topprogramma wat mij betreft. Kijk vooral uit naar de dikgedrukte namen, maar er zijn er ook nog een hoop waarvan ik met een pilsje in mijn hand ook ga genieten. En dan komen er nog twee namen bij...

Vrijdag

Snow Patrol / Kodaline / Richard Ashcroft / James Morrison / The Charlatans / Matt Simons / MY BABY / Wille & the Bandits

Zaterdag

John FogertySkunk AnansieFlogging Molly / Kovacs / John Butler TrioLiving Colour / The Cat Empire / The Magpie Salute / Jimmy Barnes / The Doors Alive / Cordovas / The Lachy Doley Group

Zondag

Sting / Nile Rodgers & Chic /  Joe Jackson / The Specials / Foreigner / Level 42 / Rival Sons / Al McKay’s Earth, Wind & Fire Experience / Chris Robinson BrotherhoodThe White Buffalo / Jessica Wilde / Marc Broussard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The National als laatste headliner naar Sziget. Nog nooit wat van geluisterd, dus ik laat me verrassen. 

De zaterdag is wel heel matig tot nu toe, dus wellicht pakken we dan een Boat Party mee dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Chiemel:

Aangezien Mark vooral luistert naar Maan, Blof en Lil Kleine, weet ik niet hoe luek hij het gaat vinden. Moet je wel vaker luisteren. 

Wat een onzinpost.

:cab:

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites