Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Blacklist

Maurice'

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben nu 5 afleveringen onderweg, beetje simpel dit. Valt me dus wat tegen, echt Amerikaans ook: elke aflevering wordt er een zaak afgesloten, waardoor het allemaal veel te onwaarschijnlijk is. In stijl van The Unit. Maar kijkt dus wel lekker weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah weet niet, de daders van de lijst maken er eigenlijk wel weer een verhaal van. De aflevering van vorige week en deze week gezien, het nadert toch een soort spanning. Wil er meer van zien maar zag op wiki dat pas 21 april oid er weer een nieuwe aflevering komt. Dat is echt verrot in Amerika..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral het verhaal tussen Tom, haar en Red. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik zoiets heb van: spannend!!11!! wie moet ze geloven, wejoo. Kijk het wel even uit voor het vermaak, maar bij lange na niet de 8.2 van IMDB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S01E20]Hier vanmiddag ook aflevering 20 gezien, erg benieuwd naar het vervolg morgennacht. Jammer dat er in deze aflevering geen aandacht voor Tom was, denk ook dat we die niet meer gaan zien dit seizoen. The Kingsmen was die dude uit Vikings haha, wel grappig om hem in een andere rol te zien. Lijkt me dat we in de komende afleveringen meer te weten gaan krijgen over wie of wat Berlijn is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=slot episode]Vette slot episode. Het lijkt me wel duidelijk dat Red de vader is van Keen. Vraag me ook echt af wat Tom werkelijk gezegd heeft tegen Lizzy. En de hamvraag is nu ook een beetje, leeft Tom nog (ik denk van wel) en hoe gaan ze 'Berlin' vinden. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Begin van het seizoen was een beetje vaag en misschien niet constant goed maar de laatste paar afleveringen waren van hoog niveau. Gelukkig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=slot episode]Vette slot episode. Het lijkt me wel duidelijk dat Red de vader is van Keen. Vraag me ook echt af wat Tom werkelijk gezegd heeft tegen Lizzy. En de hamvraag is nu ook een beetje, leeft Tom nog (ik denk van wel) en hoe gaan ze 'Berlin' vinden. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Begin van het seizoen was een beetje vaag en misschien niet constant goed maar de laatste paar afleveringen waren van hoog niveau. Gelukkig!

[spoiler=x]Of Red is degene die haar uit het vuur redde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites