stevehh Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Ook geen Engelse subs? :cab: nope :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Hij was weer lekker ja. Wel beetje voorspelbaar plot sommige dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 Ben nu 5 afleveringen onderweg, beetje simpel dit. Valt me dus wat tegen, echt Amerikaans ook: elke aflevering wordt er een zaak afgesloten, waardoor het allemaal veel te onwaarschijnlijk is. In stijl van The Unit. Maar kijkt dus wel lekker weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 Mwah weet niet, de daders van de lijst maken er eigenlijk wel weer een verhaal van. De aflevering van vorige week en deze week gezien, het nadert toch een soort spanning. Wil er meer van zien maar zag op wiki dat pas 21 april oid er weer een nieuwe aflevering komt. Dat is echt verrot in Amerika.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 Vooral het verhaal tussen Tom, haar en Red. Maar ik kan nou niet zeggen dat ik zoiets heb van: spannend!!11!! wie moet ze geloven, wejoo. Kijk het wel even uit voor het vermaak, maar bij lange na niet de 8.2 van IMDB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 ^goed samengevat idd Ik kijk het ook wel elke week maar om nou te zeggen dat het een geweldige serie is.. nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 Het is geen true detective haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 Moet ook wel zeggen dat ik deze week pretty much alles heb geskipt waar Red niet inzat :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Het begint nu (ep 15 - 16) wel een beetje los te komen. Bij welke ep zijn jullie allemaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Ik volg RTL gewoon. Dus ik geloof rond aflevering 16. Ik vind het echt een hele vermakelijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 22 april 2014 Auteur Share Geplaatst 22 april 2014 Zeker, zeker. Gisteren was ook weer een goede episode hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Aflevering 19 net gezien, wordt steeds beter. Red blijft een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Word inderdaad steeds beter. Na paar aflevering dacht ik wat een tegenvaller. Maar inmiddels kijk ik uit naar de nieuwe aflevering. Inmiddels met Ep.20 bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 [spoiler=S01E20]Hier vanmiddag ook aflevering 20 gezien, erg benieuwd naar het vervolg morgennacht. Jammer dat er in deze aflevering geen aandacht voor Tom was, denk ook dat we die niet meer gaan zien dit seizoen. The Kingsmen was die dude uit Vikings haha, wel grappig om hem in een andere rol te zien. Lijkt me dat we in de komende afleveringen meer te weten gaan krijgen over wie of wat Berlijn is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Fideo Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 [spoiler=Spoiler]Volgensmij sleepte Red weg via Liz' vader. Geen idee hoe maar zoiets kwam wel voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 (bewerkt) Geen nieuwe ep? oh komende nacht pas, ok 5 mei 2014 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Was echt goed vandaag : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Dit wordt een heerlijke ontknoping! Hoe verder ze komen, hoe vetter het wordt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 [spoiler=slot episode]Vette slot episode. Het lijkt me wel duidelijk dat Red de vader is van Keen. Vraag me ook echt af wat Tom werkelijk gezegd heeft tegen Lizzy. En de hamvraag is nu ook een beetje, leeft Tom nog (ik denk van wel) en hoe gaan ze 'Berlin' vinden. Ik ben benieuwd naar het vervolg. Begin van het seizoen was een beetje vaag en misschien niet constant goed maar de laatste paar afleveringen waren van hoog niveau. Gelukkig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 [spoiler=slot episode]Vette slot episode. Het lijkt me wel duidelijk dat Red de vader is van Keen. Vraag me ook echt af wat Tom werkelijk gezegd heeft tegen Lizzy. En de hamvraag is nu ook een beetje, leeft Tom nog (ik denk van wel) en hoe gaan ze 'Berlin' vinden. Ik ben benieuwd naar het vervolg. Begin van het seizoen was een beetje vaag en misschien niet constant goed maar de laatste paar afleveringen waren van hoog niveau. Gelukkig! [spoiler=x]Of Red is degene die haar uit het vuur redde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 [spoiler=x]Of Red is degene die haar uit het vuur redde. [spoiler=x]Ik denk dat Berlin en die dochter iets te maken heeft met Keen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 [spoiler=x]Ik denk dat Berlin en die dochter iets te maken heeft met Keen [spoiler=Alleen als je het seizoenseinde gezien hebt] Hadden Berlin en Red niet dezelfde foto vast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 13 mei 2014 Share Geplaatst 13 mei 2014 Ja [MENTION=733]neva[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 mei 2014 Share Geplaatst 14 mei 2014 Ja [MENTION=733]neva[/MENTION]; [spoiler=Weer over het eind]Dan is ze misschien wel de dochter van Berlin en is dát wat Red 'm op een of andere manier heeft afgepakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten