Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Pretty Little Liars

Ilias.

Aanbevolen berichten

Heb net de pilot gezien, en nu al een leuke serie. Chicks, chicks en chicks.

korte plot:

Four friends band together against an anonymous foe who threatens to reveal their darkest secrets, whilst unraveling the mystery of the murder of their best friend.

Picturesss van de hoofdpersonen:

images?q=tbn:ANd9GcQwBJ-5xtpE_0yooj6r1IbLS5ycxDuQBs5Up_rgpsPzJYm8ajq3xA

Ashley Benson als Hanna Marin

sev-shay-mitchell-mdn.jpg

Shay Mitchell als Emily Fields

love-lucy-hale-32108487-1920-1200.jpg

Lucy Hale als Aria Montgomery

troian-bellisario-celebrity-641779.jpg

Troian Bellisario als Spencer Hastings.

En nu lekker genieten van Ep. 2.

Dit is btw een wijvenserie, ik begon met ep. 1 omdat er altijd over Little Lairs werd gesproken in zo een grote WA groep waar ik in zit door wat meiden. Maar ik vind het erg tof.

[MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; voor Ashley Benson, ziek lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net de pilot gezien, en nu al een leuke serie. Chicks, chicks en chicks.

korte plot:

Four friends band together against an anonymous foe who threatens to reveal their darkest secrets, whilst unraveling the mystery of the murder of their best friend.

Picturesss van de hoofdpersonen:

images?q=tbn:ANd9GcQwBJ-5xtpE_0yooj6r1IbLS5ycxDuQBs5Up_rgpsPzJYm8ajq3xA

Ashley Benson als Hanna Marin

sev-shay-mitchell-mdn.jpg

Shay Mitchell als Emily Fields

love-lucy-hale-32108487-1920-1200.jpg

Lucy Hale als Aria Montgomery

troian-bellisario-celebrity-641779.jpg

Troian Bellisario als Spencer Hastings.

En nu lekker genieten van Ep. 2.

Dit is btw een wijvenserie, ik begon met ep. 1 omdat er altijd over Little Lairs werd gesproken in zo een grote WA groep waar ik in zit door wat meiden. Maar ik vind het erg tof.

[MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; voor Ashley Benson, ziek lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat weer van start over 4 uurtjes, waah spannend morgen samen met vriendin lekker terugkijken dus. Stiekem pagga slaan als ze weer aan de chips gaat.. [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; kijk je nog steeds? [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; ga eens snel beginnen met deze serie, Ashley Benson is hier onmin lekkerr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat weer van start over 4 uurtjes, waah spannend morgen samen met vriendin lekker terugkijken dus. Stiekem pagga slaan als ze weer aan de chips gaat.. [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; kijk je nog steeds? [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; ga eens snel beginnen met deze serie, Ashley Benson is hier onmin lekkerr.

Fuck. Morgen alweer ja? Huhuhuhhuu. Nou, uiteraard ga ik kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heuy, net samen gekeken met m'n maatje en weer genoten hoor. Ashley Benson is zo lekker, wel jammer [tekst] dat caleb niet wilt vertellen, waar hij zo erg mee zit,[/tekst] En oja verder denk ik dat Mr. Fitz A is. Nja, ze willen dat we dat denken, die 2 nieuwe chicks btw waarmee ze hadden afgesproken om te praten over dat meisje dat werd vermist zijn fuckinnnggg lekker. Hopen dat Emily het uitmaakt met die lelijke vriendin van haar, en iets met 1 van die meiden begint. Gaat zo fuckingg geil worden dan, gewoon pagga slaan waar m'n vriendin bij is. :mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, Ezra kun je nu ook al afschrijven uit de A candidate list, denk nog steeds dat het iets met de vader van Spencer te maken heeft.

Denk het niet...

Heerlijke serie overigens haha. Mijn vrouw keek dit en ben er aan verslaafd geraakt. Ik kijk dit overigens via Netflix, dus elke dinsdag weer kijken naar een nieuwe aflevering.

Heb vanaf begin al gezegd dat Alison nog steeds leefde en dat klopte.... en daarnaast al vrij snel Ezra getipt als A.... en dat lijkt ook uit te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. Heb in (volgens mij) 2 maanden deze serie erdoorheen geknald. Dacht dat ie al klaar was, vond het al zo een gek open einde, maar gelukkig was dit de mid-season finale. Prima serie, begon het na een tijdje wel eentonig te vinden, maar ben nu wel wat bijgedraaid. Werd nooit echt voorspelbaar en ook nu is het weer spannend. Oja, en zou ze alle 5 doen hoor. Maak er maar 6 van, Mona mag er ook wel bij komen liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites