Ilias. Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Heb net de pilot gezien, en nu al een leuke serie. Chicks, chicks en chicks. korte plot: Four friends band together against an anonymous foe who threatens to reveal their darkest secrets, whilst unraveling the mystery of the murder of their best friend. Picturesss van de hoofdpersonen: Ashley Benson als Hanna Marin Shay Mitchell als Emily Fields Lucy Hale als Aria Montgomery Troian Bellisario als Spencer Hastings. En nu lekker genieten van Ep. 2. Dit is btw een wijvenserie, ik begon met ep. 1 omdat er altijd over Little Lairs werd gesproken in zo een grote WA groep waar ik in zit door wat meiden. Maar ik vind het erg tof. [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; voor Ashley Benson, ziek lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 13 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2013 Heb net de pilot gezien, en nu al een leuke serie. Chicks, chicks en chicks. korte plot: Four friends band together against an anonymous foe who threatens to reveal their darkest secrets, whilst unraveling the mystery of the murder of their best friend. Picturesss van de hoofdpersonen: Ashley Benson als Hanna Marin Shay Mitchell als Emily Fields Lucy Hale als Aria Montgomery Troian Bellisario als Spencer Hastings. En nu lekker genieten van Ep. 2. Dit is btw een wijvenserie, ik begon met ep. 1 omdat er altijd over Little Lairs werd gesproken in zo een grote WA groep waar ik in zit door wat meiden. Maar ik vind het erg tof. [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; voor Ashley Benson, ziek lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Hahaha een maatje van me is hier ook echt fan van (hij's homo), had het op zijn aanraden gekeken, maar Ilias dit is toch echt heul slecht hoor :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 13 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2013 het zal vast niet zo goed zijn, maar dat maakt Ashley Benson er niet lelijker op. Of ze moet in de serie gemarteld worden en haar ogen moeten eruit getrokken worden.. Maar dan nog, een naakte Ashley Benson zonder ogen is ook genieten.. ;c trololol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Ik ben heel eerlijk hierin. Ook deze staat gewoon in de lijst die ik kijk. :D Bijna alle chickseries volg ik nu wel. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Dan moet ook nog even iemand een topic aanmaken over Ugly Betty _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2014 Het gaat weer van start over 4 uurtjes, waah spannend morgen samen met vriendin lekker terugkijken dus. Stiekem pagga slaan als ze weer aan de chips gaat.. [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; kijk je nog steeds? [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; ga eens snel beginnen met deze serie, Ashley Benson is hier onmin lekkerr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; ga eens snel beginnen met deze serie, Ashley Benson is hier onmin lekkerr. Als jij je excuses aanbiedt aan Rachel Korine :B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Het gaat weer van start over 4 uurtjes, waah spannend morgen samen met vriendin lekker terugkijken dus. Stiekem pagga slaan als ze weer aan de chips gaat.. [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; kijk je nog steeds? [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; ga eens snel beginnen met deze serie, Ashley Benson is hier onmin lekkerr. Fuck. Morgen alweer ja? Huhuhuhhuu. Nou, uiteraard ga ik kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 8 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 8 januari 2014 Heuy, net samen gekeken met m'n maatje en weer genoten hoor. Ashley Benson is zo lekker, wel jammer [tekst] dat caleb niet wilt vertellen, waar hij zo erg mee zit,[/tekst] En oja verder denk ik dat Mr. Fitz A is. Nja, ze willen dat we dat denken, die 2 nieuwe chicks btw waarmee ze hadden afgesproken om te praten over dat meisje dat werd vermist zijn fuckinnnggg lekker. Hopen dat Emily het uitmaakt met die lelijke vriendin van haar, en iets met 1 van die meiden begint. Gaat zo fuckingg geil worden dan, gewoon pagga slaan waar m'n vriendin bij is. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Meer dan terecht! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 Hahaha een maatje van me is hier ook echt fan van (hij's homo), had het op zijn aanraden gekeken, maar Ilias dit is toch echt heul slecht hoor :p Misschien dat je er nu anders over denkt. (h) Heerlijk dit man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Al die chicks uit me klas worden altijd gek als hier weer een aflevering van is uitgezonden haha. Echt een typisch tienermeisjes serie of niet? Bovenmatig terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2014 Goh, Ezra kun je nu ook al afschrijven uit de A candidate list, denk nog steeds dat het iets met de vader van Spencer te maken heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 Goh, Ezra kun je nu ook al afschrijven uit de A candidate list, denk nog steeds dat het iets met de vader van Spencer te maken heeft. Denk het niet... Heerlijke serie overigens haha. Mijn vrouw keek dit en ben er aan verslaafd geraakt. Ik kijk dit overigens via Netflix, dus elke dinsdag weer kijken naar een nieuwe aflevering. Heb vanaf begin al gezegd dat Alison nog steeds leefde en dat klopte.... en daarnaast al vrij snel Ezra getipt als A.... en dat lijkt ook uit te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Volg je deze serie nog [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; ? : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Die finale viel wel tegen he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Ik vond Gossip Girl toch wel erg leuk, is dit dan ook een beetje een aanrader of is het nog een gradatie vrouwelijker dan eerstgenoemde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Gossip Girl is 49137x vrouwelijker dan dit, gebaseerd op de sporadische stukjes die ik stiekem heb meegekeken met mn vriendin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Oh wow, ik hoor overal dat het andersom is juist. ;c Nouja ik probeer het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 Zo. Heb in (volgens mij) 2 maanden deze serie erdoorheen geknald. Dacht dat ie al klaar was, vond het al zo een gek open einde, maar gelukkig was dit de mid-season finale. Prima serie, begon het na een tijdje wel eentonig te vinden, maar ben nu wel wat bijgedraaid. Werd nooit echt voorspelbaar en ook nu is het weer spannend. Oja, en zou ze alle 5 doen hoor. Maak er maar 6 van, Mona mag er ook wel bij komen liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten