Sick Blik Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; en ik gaan Raad de Plaat voor jullie organiseren. Wij knippen fragmenten uit nummers en die moeten jullie raden dan, 1 punt voor de artiest en 1 punt voor de titel. Dan zal er ook een ranglijst komen waaruit zal blijken wie MU's grootste muziekkenner is. Ik heb alvast een testopgave gemaakt, met 30 nummers. Zitten hele makkelijke maar ook hele moeilijke tussen, maar elk nummer zou te herkennen moeten zijn door sommigen hier. Graag heb ik dat mensen die interesse hebben om mee te doen in dit topic gewoon hun antwoorden zetten en opbouwende kritiek geven, wat kan er beter en wat is er goed. Als we met de echte opgaven gaan beginnen dient er gePMd te worden. Hier de testopgave: http://www.sendspace.com/file/nvo4l6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2013 [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; en ik gaan Raad de Plaat voor jullie organiseren. Wij knippen fragmenten uit nummers en die moeten jullie raden dan, 1 punt voor de artiest en 1 punt voor de titel. Dan zal er ook een ranglijst komen waaruit zal blijken wie MU's grootste muziekkenner is. Ik heb alvast een testopgave gemaakt, met 30 nummers. Zitten hele makkelijke maar ook hele moeilijke tussen, maar elk nummer zou te herkennen moeten zijn door sommigen hier. Graag heb ik dat mensen die interesse hebben om mee te doen in dit topic gewoon hun antwoorden zetten en opbouwende kritiek geven, wat kan er beter en wat is er goed. Als we met de echte opgaven gaan beginnen dient er gePMd te worden. Hier de testopgave: http://www.sendspace.com/file/nvo4l6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Ik kan hem niet downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2013 https://mega.co.nz/#!p5dkgJDY!L8lVwx722xMBIYAzuCRJGwj2uo0ruOetWVXOY_eAD2Y Nog een Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Nice, kende er wel een aantal. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Pfoe, vind het toch niet gemakkelijk 2. The Mars Volta (?) 4. Caesars - Jerk It Out 9. Curtis Mayfield - Move On Up 11. Justice - Stress 13. Kakkmadafakka - Your Girl 15. Gareth Gates - Anyone Of Us 16. O-Zone 17. Moody Blues - Nights In White Satin 18. Two Door Cinema Club - Undercover Martyn 19. Daft Punk - Giorgio By Moroder 25. Bob Dylan 28. Peace - 1988 (Delicious) Tip om misschien wat beter af te wisselen tussen langere en korte stukjes. Nu vond ik rond 20 dat het ineens heel snel ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Sigur Ros kwam ook ergens voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 7. Aerosmith - Love in an Elevator 23. Iggy Pop - The Passenger 27. Een van die nummers van Crimson King 29. Sigur Rós - Untitled (Samskeyti) 30. Seals & Crofts - Summer Breeze in The Isley Brothers versie Zijn er ook nog een paar, verder een hele hoop die ik wel herken maar waar ik zo niet zo snel op kom :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Sigur Ros kwam ook ergens voorbij. Ja dacht ik al, wist alleen niet welke. Kwamen nog wel meer enigszins bekende deuntjes voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Ja dacht ik al, wist alleen niet welke. Kwamen nog wel meer enigszins bekende deuntjes voorbij. QOTSA herken ik nu ook, verder kom ik niet echt verder dan de namen die jij al had genoemd. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2013 25 van Erwin is fout, de rest klopt allemaal. Zitten ook Hip-Hop nummers tussen dus voor de kenners is het ook wel de moeite waard even te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Twijfelde al bij die ja. Klonk wel een beetje zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Tallest Man on Earth was het toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Ah ja tuurlijk nu je het zegt. Revelation Blues denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 18 is What You Know hoor, niet Undercover Martyn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2013 (bewerkt) Klopt, verder verbaast het me dat 14 nog niet geraden is, net als 5 overigens. Dit hebben we so far: 2. The Mars Volta 3. Blur - Colin Zeal 4. Caesars - Jerk It Out 5. Milli Vanilli 6. Maxïmo Park - Girls Who Play Guitars 7. Aerosmith - Love in an Elevator 9. Curtis Mayfield - Move On Up 11. Justice - Stress 13. Kakkmadafakka - Your Girl 14. Foals - Olympic Airways 15. Gareth Gates - Anyone Of Us 16. O-Zone - Despre Tine 17. Moody Blues - Nights In White Satin 18. Two Door Cinema Club - What You Know 19. Daft Punk - Giorgio By Moroder 21. Modest Mouse - Dashboard 23. Iggy Pop - The Passenger 24. Queens of the Stone Age 25. The Tallest Man on Earth - Revelation Blues 27. Een van die nummers van King Crimson 28. Peace - 1988 (Delicious) 29. Sigur Rós - Untitled (Samskeyti) 30. The Isley Brothers - Summer Breeze Vond er trouwens 4 echt erg moeilijk en 2 daarvan zijn al geraden (Nights in White Satin en 1988.) 1 juli 2013 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Vijf is Milli Vanilli, rest geen idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 14 is easy, Foals - Olympic Airways Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2013 Alles wat goed geraden wordt pas ik aan in de vorige post, Christian is er wat aan het raden op Skype namelijk. Maar er is wel genoeg populariteit voor een echte editie dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Sowieso! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Hm, van de overblijvers ken ik enkel 6. Klopt, verder verbaast het me dat 14 nog niet geraden is, net als 5 overigens. Dit hebben we so far: 2. The Mars Volta 3. Blur - Colin Zeal 4. Caesars - Jerk It Out 5. Milli Vanilli 6. Maximo Park - Girls Who Play Guitars 7. Aerosmith - Love in an Elevator 9. Curtis Mayfield - Move On Up 11. Justice - Stress 13. Kakkmadafakka - Your Girl 14. Foals - Olympic Airways 15. Gareth Gates - Anyone Of Us 16. O-Zone - Despre Tine 17. Moody Blues - Nights In White Satin 18. Two Door Cinema Club - What You Know 19. Daft Punk - Giorgio By Moroder 21. Modest Mouse - Dashboard 23. Iggy Pop - The Passenger 24. Queens of the Stone Age 25. The Tallest Man on Earth - Revelation Blues 27. Een van die nummers van King Crimson 28. Peace - 1988 (Delicious) 29. Sigur Rós - Untitled (Samskeyti) 30. The Isley Brothers - Summer Breeze Vond er trouwens 4 echt erg moeilijk en 2 daarvan zijn al geraden (Nights in White Satin en 1988.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2014 Deze week nieuwe jongens, stay prepared. Misschien morgen al. Als er veel animo voor is kunnen we om beurten users laten doen zoals bij raad de screenshot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Ik zou een komma tussen nieuwe en jongens zetten, om misverstanden te voorkomen. #daretodenny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 8 The Roots? Rest echt geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten