Scifo Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Jep, wel hopen dat het niet definitief afgelast, maar datum was ook niet echt goed hier, laatste week van de examens :-D Ik twijfel, komt ook ook naar Antwerpen heb Oxymoron al een tijdje geen spin meer gegeven [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Gaan er nog mensen naar Q ? (1 mei staat 'ie in Nederland, Amsterdam) kwou gaan maar valt precies in die tijden dat ik aan het leren ben voor examens, plus moet op mn centjes letten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 Zijn laatste tape vind ik zeker oké Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 april 2014 Share Geplaatst 4 april 2014 [video=youtube;Bm-G2wZemgE] Heerlijke plaat. Zelfde sample als First Person van CYNE trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 Gaat er iemand hier naar Pusha T op 31 Mei in 013? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 [YOUTUBE]SCDg0KqGJ_c[/YOUTUBE] [YOUTUBE]ID8oBR82nnw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 april 2014 Auteur Share Geplaatst 5 april 2014 oHX-v5hlecs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 Re: Hip-Hop #4 oHX-v5hlecs _O_ En The Gates natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 Gaat er iemand hier naar Pusha T op 31 Mei in 013? Godgodgod wat doet 013 toch altijd man. Soulja Boy, Wacka Flocka Flame, vokking Pusha T. Haal Action Bronson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) https://www.youtube.com/watch?v=z7igHe86PpM Voor wie het gemist heeft (zoals ik), de nieuwste Wu-Tang. Die opening van Method :< Iemand de nieuwste Mobb Deep plaat gehoord? Dubbel CD waarvan de 2e materiaal uit 94-95 bevat 7 april 2014 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Bevalt me eigenlijk wel goed, terwijl ik nooit diep in Wu-Tang ben gedoken nohomo Laatst had Dr. Moon het bij Wat Anders over produceren voor/werken met Raekwon. Die gast neemt alles zittend op haha, zo ziettie er ook wel uit :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) Meh. Doe mij maar ASAP Rocky, Kanye Yeezus West, Soulja Boy. Die oude artiesten moet je toch helemaal niet willen horen, moeten gewoon lekker samen in een bejaardenhuis gaan zitten rappen. Dit soort meuk bijvoorbeeld: [YOUTUBE]XDkEof9VtHk[/YOUTUBE] 7 april 2014 bewerkt door Marc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Wat een afschuwelijke bagger Marc. :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Sorry ik moest mijn post onderbouwen Pjotr. Om het goed te maken: [YOUTUBE]nu0RnMvBXLk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Yeah bro, that some real hiphop! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 Video geïnspireerd op de sterrennacht van Van Gogh. Sowieso Alex Wiley :< Zijn tape Village Party komt nog dit voorjaar uit. Mattie van Chance, Vic etc. Chi-town click. Moet je 'em eens googlen, shock hoe hij er uit ziet. Soort Action Bronson meets Krondon haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 (bewerkt) Speciaal voor de heads, die echte dope shit waarderen, deze banger :) [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; 8 april 2014 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Crank That _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 9 april 2014 Share Geplaatst 9 april 2014 Speciaal voor de heads, die echte dope shit waarderen, deze banger :) [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; CLASSIC _O_ _O_ Al blijft dit toch zijn hoogtepunt: [YOUTUBE]biBS-0bGnkg[/YOUTUBE] Uiteraard een filmpje met lyrics. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 10 april 2014 Share Geplaatst 10 april 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 april 2014 Share Geplaatst 10 april 2014 Heb 'em een tijdje niet gevolgd, maar dit kan ik wel waarderen. Maar komt denk vooral door de hook en beat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 april 2014 Share Geplaatst 10 april 2014 Nieuwe Pharoahe gelekt. Zeer behoorlijk album. Nummer met Black Thought is weer Organized niveau. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 april 2014 Share Geplaatst 10 april 2014 Rapid Eye Movement neem ik aan? Die zag ik gisteren ofzo ergens passeren. Sehr Dope inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Als ze nog thumbs up hadden op 2dopeboyz had ik 't gedaan ^^ Vond Soulja Boy op Drake's We Made It nog geen eens zo hinderlijk eerlijk gezegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 12 april 2014 Share Geplaatst 12 april 2014 Na de Doppelgangaz periode nu een Cunninlynguists periode. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten