frietsaus Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 De la soul - Dinninnit Lekker plaatje zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Over De la Soul gesproken [YOUTUBE]Yum_Bnwkt_I[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Ik weet niet of er hier nog meer fanboys van Wiz Khalifa's Rolling Papers zijn maar er schijnt een Rolling Papers 2 aan te komen (d). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Worden wel vervend de laatste dagen; album Drake, mixtape Chance, single van ScHoolboy Q met een Kanye feature, enge single van Stormzy, Big Seasn & Jhene Aiko mixtape. Zag deze zojuist voorbij komen bij suggesties op Youtube; zo lang niet gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Zowel Oddisee als Masta Ace hebben een nieuw album uit. Zelf ook eens even een luisterbeurt geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Al een paar van de nieuwe nummers van Masta Ace gehoord tijdens zijn optreden in Aalst begin deze maand. Was trouwens een topoptreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 mei 2016 Share Geplaatst 19 mei 2016 [Youtube]QWveXdj6oZU Tof dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 (bewerkt) [video=youtube;fK_zwl-lnmc] :r Deze EP kan ik echt heel erg aanbevelen van Tunji Ige: [soundcloud] [/soundcloud] Tapeje van Post Malone mag er ook zijn btw 20 mei 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 [YOUTUBE]sKd69zsu7G4[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 (bewerkt) [Youtube]QWveXdj6oZU Tof dit Wie mis ik in dit filmpje? :moop: edit: wel een erg koel filmpje overigens! 21 mei 2016 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Wie mis ik in dit filmpje? :moop: edit: wel een erg koel filmpje overigens! Genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 (bewerkt) Idd, sorry voor het muggenziften. 22 mei 2016 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickk. Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Ik weet niet of er hier nog meer fanboys van Wiz Khalifa's Rolling Papers zijn maar er schijnt een Rolling Papers 2 aan te komen (d). :< Zeker fan van Rolling Papers, toch wel het album wat ik het meest in m'n jeugd hebt gepompt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickk. Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Worden wel vervend de laatste dagen; album Drake, mixtape Chance, single van ScHoolboy Q met een Kanye feature, enge single van Stormzy, Big Seasn & Jhene Aiko mixtape. Zag deze zojuist voorbij komen bij suggesties op Youtube; zo lang niet gehoord. Oude Mac blijft keihard, wat mis ik die tijden zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 28 mei 2016 Share Geplaatst 28 mei 2016 Vind dit echt een [MENTION=44]Östlund[/MENTION]; track. [YOUTUBE]9KUNmOLAAFQ[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 mei 2016 Share Geplaatst 28 mei 2016 (bewerkt) Ik stuiter helemaal, heerlijke track natuurlijk. Die oude engelse snelle beat, maar ja DJ Supreme! :) Props: [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; Gelijk ff door lopen bouncen op een dope ass Hijack track: En iets rustiger, Gunshot: [video=youtube;-kWvw2QRcIY] 28 mei 2016 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Een paar vrienden van mij hebben dit jaar een platencontract getekend. Dit is hun eerste officiële videoclip: [YOUTUBE]TmVaIPKJDWM[/YOUTUBE] Staan binnenkort ook op Boogiedown. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 (bewerkt) Heb het beluisterd, aantal keer F5 geklikt voor de views, positieve reactie achter gelaten en een duimpje omhoog gedaan :) Klinkt goed, maar niet helemaal mijn ding. Toffe video trouwens. Heuj metro halte Nieuwmarkt, of is het nou Waterlooplein. 29 mei 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Damn, Masta Ace zijn nieuwe is echt sterk. En den dezen gaat eind juni naar Cypress Hill in de AB en eind augustus naar Tilburg. Daar staat Nas op het podium, met Woodie Smalls als voorprogramma :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Nas heeft ondertussen zoveel oninteressant spul uitgebracht dat ik er niet eens heen wil. Dan ben ik wel benieuwd naar die Masta Ace en ga gelijk eens kijken op Spotify alwaar ik hem niet vind. Deponeer gerust een linkje in mijn inbox [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 juni 2016 Share Geplaatst 1 juni 2016 Damn, Masta Ace zijn nieuwe is echt sterk. En den dezen gaat eind juni naar Cypress Hill in de AB en eind augustus naar Tilburg. Daar staat Nas op het podium, met Woodie Smalls als voorprogramma :clap: Ook naar Nas deze zomer, Rivierhof. Derde keer ondertussen. Stelt nooit teleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 1 juni 2016 Share Geplaatst 1 juni 2016 Gewoon naar KRS in Arnhem joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 juni 2016 Share Geplaatst 1 juni 2016 Die productie van die Chance mixtape :D Net of ze dat een stel kleuters hebben laten doen, onluisterbaar zo. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 juni 2016 Share Geplaatst 1 juni 2016 Dat religieus gezeik altijd begint me ook wel wat te vervelen om eerlijk te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten