Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Worden wel vervend de laatste dagen; album Drake, mixtape Chance, single van ScHoolboy Q met een Kanye feature, enge single van Stormzy, Big Seasn & Jhene Aiko mixtape.

Zag deze zojuist voorbij komen bij suggesties op Youtube; zo lang niet gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of er hier nog meer fanboys van Wiz Khalifa's Rolling Papers zijn maar er schijnt een Rolling Papers 2 aan te komen (d).

:<

Zeker fan van Rolling Papers, toch wel het album wat ik het meest in m'n jeugd hebt gepompt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Worden wel vervend de laatste dagen; album Drake, mixtape Chance, single van ScHoolboy Q met een Kanye feature, enge single van Stormzy, Big Seasn & Jhene Aiko mixtape.

Zag deze zojuist voorbij komen bij suggesties op Youtube; zo lang niet gehoord.

Oude Mac blijft keihard, wat mis ik die tijden zeg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stuiter helemaal, heerlijke track natuurlijk. Die oude engelse snelle beat, maar ja DJ Supreme! :) Props: [MENTION=3380]Marc.[/MENTION];

Gelijk ff door lopen bouncen op een dope ass Hijack track:

En iets rustiger, Gunshot:

[video=youtube;-kWvw2QRcIY]

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het beluisterd, aantal keer F5 geklikt voor de views, positieve reactie achter gelaten en een duimpje omhoog gedaan :) Klinkt goed, maar niet helemaal mijn ding. Toffe video trouwens.

Heuj metro halte Nieuwmarkt, of is het nou Waterlooplein.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nas heeft ondertussen zoveel oninteressant spul uitgebracht dat ik er niet eens heen wil. Dan ben ik wel benieuwd naar die Masta Ace en ga gelijk eens kijken op Spotify alwaar ik hem niet vind. Deponeer gerust een linkje in mijn inbox [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn, Masta Ace zijn nieuwe is echt sterk. En den dezen gaat eind juni naar Cypress Hill in de AB en eind augustus naar Tilburg. Daar staat Nas op het podium, met Woodie Smalls als voorprogramma :clap:

Ook naar Nas deze zomer, Rivierhof.

Derde keer ondertussen. Stelt nooit teleur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites