Spring naar bijdragen

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ik ben er dus er komt altijd wel wat kwaliteit voorbij. Verder posten er mensen als [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION];, [MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION];, [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; en nog wat andere vaak goede shit. De troepverspreiders voeren het hier wel nog steeds aan, geleid door [MENTION=4286]David[/MENTION]; en Soof.

Edit: Nu ik dit teruglees voel ik me bijna een poser, je wordt bedankt Frismans! Maar dan op een andere manier als jij bedoelt :)

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er dus er komt altijd wel wat kwaliteit voorbij. Verder posten er mensen als [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION];, [MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION];, [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; en nog wat andere vaak goede shit. De troepverspreiders voeren het hier wel nog steeds aan, geleid door David en Soof.

Edit: Nu ik dit teruglees voel ik me bijna een poser, je wordt bedankt Frismans! Maar dan op een andere manier als jij bedoelt :)

:mrgy:

van deze man hebben jullie misschien al iets opgepikt?

[YOUTUBE]WBxJ6CXYNLE[/YOUTUBE]

gast uit St Niklaas waarvan zijn carrière plots in een stroomversnelling lijkt te komen...

onderstaande ook gewoon eens afluisteren...

[YOUTUBE]rFOJ15mLbS0[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]x1FEkw_y1Xc[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]sakGMTs_2m0[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]Qzg9m6wMQcQ[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]6bvMtfUGaXg[/YOUTUBE],

Elaquent - Less Is More (Lo Definition)

en The Doppelgangaz - Beats For Brothels Vol. 3 met

[YOUTUBE]FG2fuUSHGhQ[/YOUTUBE]

erin.

En afsluiten met, bij sommigen allicht, een bekend gezicht...

[YOUTUBE]K4Tv7lAt3r4[/YOUTUBE]

bewerkt door Hurricane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit interview met J.Cole is al een jaar oud, maar er wordt zoveel waarheid in gezegd dat het zeker nog het luisteren waard is.

[soundcloud]https://soundcloud.com/npr-microphone-check/j-cole-it-aint-enough-of-us-trying[/soundcloud]

van deze man hebben jullie misschien al iets opgepikt?

[YOUTUBE]WBxJ6CXYNLE[/YOUTUBE]

gast uit St Niklaas waarvan zijn carrière plots in een stroomversnelling lijkt te komen...

Toevallig een paar weken terug gecheckt toen ik zijn naam tegenkwam in een line up; zeker niet verkeerd

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noujah zo'n track brengt alles weer in perspectief

http://m.youtube.com/watch?v=iZJXvjeWlVA&ebc=ANyPxKplfgSWgoNN_fApsuZmiz-FMROfShzRTAMP3nVw_OD8l9oDvvDI2-u1KLTleAzhORe3DDL6q9P9NLQDaZMlOhw8JJsI1w&time_continue=286

G.O.O.D. Fridays is officially back. After kicking off 2016 with the Metro Boomin and Southside-laced "FACTS," Mrs. West took to Twitter to announce that Kanye will be delivering new music every Friday.

Similar to the weekly releases which led up to the release of My Beautiful Dark Twisted Fantasy back in 2010, Yeezy will prep us for his much anticipated seventh studio effort, SWISH, in the same fashion.

Today, Kanye - after it was announced that he will once again headline NYC's Governors Ball - gives us the Ty Dolla $ign-guested "Real Friends," produced by Boi-1da, SEVNTHOMAS, Frank Dukes; with additional programming by Havoc and "No More Parties in LA (Snippet)," produced by Kanye West and Madlib, featuring Kendrick Lamar. Listen to it down below.

http://2dopeboyz.com/2016/01/08/kanye-west-real-friends-no-more-parties-in-la-kendrick-lamar-ty-dolla-sign/

Goh wat een dag

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]3stjv9Jov4A[/YOUTUBE]

Over alles klopt gesproken. :<

Meteen maar wat meer droppen dan:

[YOUTUBE]VXxwlg4cgaY[/YOUTUBE]

Kan hem niet uncensored vinden. :(

[YOUTUBE]bpMpjrxNhB4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]-v-rIWUAQuI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]TW8KOqmnPX8[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]MVlZWOtDdlI[/YOUTUBE]

Iemand deze in goede kwaliteit toevallig?

[YOUTUBE]oc_OzTi8SyM[/YOUTUBE]

HUHUHU @1:46-1:48

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterke post. Die van Brick city kids is heerlijk.

Heerlijk inderdaad. Hebben echter nooit een album uitgebracht met deze single.(Brick city kids = Artifacts)

Meteen maar wat Artifacts droppen dan. ;c

[YOUTUBE]GM92f-BUoow[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]xcCO66yv12g[/YOUTUBE]

Voor de stoners onder ons:

[YOUTUBE]PRf-G1GTyq4[/YOUTUBE]

Oordopjes in en genieten. ;c

bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites