Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Rapid Eye Movement slechts op 50. :S Als het om lyrics gaat beste track van het jaar man. Eerst Pharoahe die doet wat die altijd doet en Black Thought die dan een van zn beste verses aller tijden rapt: 'I've been a bad seed from the womb, they call me ovary cancer'. Wel rare lijst, staan een aantal hele prima nummers tussen die getuigen van een hoop smaak maar vooral op het einde krijg je dan weer massa's aan meuk zoals YG (heb die gozert live gezien, heeft geen talent) Drake, Nicki Minaj, Fag Miller etc. Ook dat eindeloze gedickride van Kendrick Lamar met dat rare nummer van hem dat opeens op 1 staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste tien nummers hadden allemaal tracks van 2014 Forest Hills Drive moeten zijn...

[video=youtube;7TY6YZGAu-k]

Komen toch in al die lijstjes een paar albums die ik niet of niet goed gecheckt heb (Apollo Brown & Ras Kass - Blasphemy bijvoorbeeld). Verder was CyHi The Prynce - Black Hystori Project wel heel ver weggezakt.

http://genius.com/Rap-genius-top-20-rap-albums-of-2014-lyrics

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het hier eens een half jaartje aangekeken, maar het niveau wordt niet echt meer gehaald behalve door Brenksta Brenksta en Wes the Wizard. Oh ja, marc. niet te vergeten, dus binnenkort kunnen jullie je weer heerlijk ergeren aan mijn posts. Voor nu eens een nummer dat new years day van U2 samplet:

In maart 2015 komtie naar NL :)

2014 Forest Hills Drive, Under Pressure, Oxymoron, RTJF2, Phryme, Cadillactica, Piñata, If There's A Hell Below, Nobody's Smiling, These Days..., ...And Then You Shoot Your Cousin, Banco

En 2014 zou een zwak hiphop jaar zijn, nou doe mij maar nog zo'n jaar dan

Misschien best aardig, maar eind 80 begin 90 kwamen er om de haverklap klassiekerts uit. 2014 was slecht qua hiphop, misschien niet voor die bocht die jij normaliter post.

Megablast:

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Soof: Rommel.

Verder hecht ik nogal aan dingen van vroeger maar als je op mijn last.fm lijst kijkt zie je ook grote hoeveelheden nieuwere dingen. Ik probeer wat milder te zijn in 2015, maar dan wil ik wel op minimaal elke pagina OT Genasis met Coco _O_

Ja wat is dat opeens voor hype? Heb het lied niet geluisterd, omdat ik me dan toch weer ga ergeren zoals bij de vorige hypes als Migos, Yung Lean, Young Thug en Lil B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van '98 dus legaal in België

interessant

Zou ze lyrics als

Finger to the president screamin' "fuck censorship!"

If Obama got that president election

Then them P.E. boys bout to make an intervention

ook gezellig meerappen ;c

bewerkt door Scifo
Link naar opmerking
Deel via andere websites