Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Xbox topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Ze hadden trouwens ook weinig keus, er waren al onwijs veel mensen overgestapt naar Sony. Bij een Poll op amazon.com welke console mensen gingen halen waren er bijna 39000 votes voor de PS4 & bijna 2200 votes voor de nieuwe Xbox.

Niet dat het voor mij uitmaakt, blijf gewoon bij de PS4 nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoe zit het nu eigenlijk met dat family-sharing?, vervalt nu ook? Dat was namelijk (imo)een hele grote plus voor de X-One

Wat? Dat je familie leden ook op jouw account mogen spelen? Hoezo is dat een plus? Lijkt me toch vrij vanzelfsprekend.

Goed dat ze die belachelijke restricties overboord gooien, al hadden ze dit eigenlijk al op E3 moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat? Dat je familie leden ook op jouw account mogen spelen? Hoezo is dat een plus? Lijkt me toch vrij vanzelfsprekend.
Je zou zeggen dat het zo werkt met die naam ja, maar je kon dus 10 mensen uit je friends-list selecteren die jouw games gratis konden spelen. Er zaten wel weer enkele restricties bij, zo konden er maar 2 tegelijk jouw game spelen.

Kan het niet helemaal 100% goed uitleggen, maar zoiets was het.;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Compleet eens met [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Ik hoef geen kut camera (wie nu mijn eerste 16-jarige fanboy reacties op Project Natal gaat quoten krijgen een poison koekje) die me €100 euro kost.

Oh en in de toekomst als je films huurt op Xbox scant die Kinect je kamer en moet je per persoon gaan betalen :-D Hebben ze een patent op.

Nog steeds PS4 voor mij. Vind het onacceptabel dat ik zelf geen games zou kunnen maken voor deze console.

Maar, wel goede beslissing natuurlijk.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh. Jij wil dus zeggen dat het misschien iets te voorbarig was om zo paniekerig een kant te kiezen? Of wil je zover pas een dag voor de release gaan;c

Als ze niks hadden veranderd zat ik nu al met PS4 shirtjes en petjes hoor. Had niet verwacht dat ze zulke drastische veranderingen zouden doorvoeren.

Heb eigenlijk wel zin om naar Gamescom te gaan, alweer. Eens kijken of er wat te regelen valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ze niks hadden veranderd zat ik nu al met PS4 shirtjes en petjes hoor. Had niet verwacht dat ze zulke drastische veranderingen zouden doorvoeren.

Heb eigenlijk wel zin om naar Gamescom te gaan, alweer. Eens kijken of er wat te regelen valt.

Gamescom schijnt dit jaar heel goed te worden met een hoop nieuwe games die ze gaan aankondigen. Ik ga er iig zoals altijd weer heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gamescom schijnt dit jaar heel goed te worden met een hoop nieuwe games die ze gaan aankondigen. Ik ga er iig zoals altijd weer heen.

Ja en Xbox One en PS4 zijn sowieso speelbaar. Wil wel eens de controllers in me handen hebben. Hoe en hoelang ga jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en Xbox One en PS4 zijn sowieso speelbaar. Wil wel eens de controllers in me handen hebben. Hoe en hoelang ga jij?

Vertrek vrijdag ochtend met de trein naar Keulen en ga dan zondag avond weer terug. Lekker lang weekendje gewoon, overdag bij gamescom relax lopen en dan savonds beetje de stad in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertrek vrijdag ochtend met de trein naar Keulen en ga dan zondag avond weer terug. Lekker lang weekendje gewoon, overdag bij gamescom relax lopen en dan savonds beetje de stad in.

Klinkt wel tof, maar het is toch altijd ongelofelijk druk daar? Ben je de afgelopen jaren wel aan spelen toegekomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt wel tof, maar het is toch altijd ongelofelijk druk daar? Ben je de afgelopen jaren wel aan spelen toegekomen?

Probeer de wat bekendere games vrijdag al te spelen omdat het in het weekend echt te druk is, de wat minder bekende speel ik dan in het weekend. Het is wel altijd verschrikkelijk druk maar het is verder wel chil, ik ga vaak naar buiten om wat te eten en drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites