iSimic Geplaatst 19 juni 2013 Share Geplaatst 19 juni 2013 Ze hadden trouwens ook weinig keus, er waren al onwijs veel mensen overgestapt naar Sony. Bij een Poll op amazon.com welke console mensen gingen halen waren er bijna 39000 votes voor de PS4 & bijna 2200 votes voor de nieuwe Xbox. Niet dat het voor mij uitmaakt, blijf gewoon bij de PS4 nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 19 juni 2013 Share Geplaatst 19 juni 2013 http://www.cinemablend.com/games/-Xbox-One-Kinect-Surveillance-Device-Says-Australia-Civil-Liberty-Director-56126.html http://n4g.com/news/1265125/german-federal-commissioner-for-privacy-protection-xbox-one-is-a-surveillance-device#c-7638804 http://www.gamekings.tv/nieuws/kinect-2-0-schendt-mogelijk-een-nieuw-amerikaans-wetsvoorstel/ Al vraag ik me af of je Engels goed genoeg beheerst als ik andere posts van je zo af en toe lees. TLDR! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 19 juni 2013 Share Geplaatst 19 juni 2013 Hoe zit het nu eigenlijk met dat family-sharing?, vervalt nu ook? Dat was namelijk (imo)een hele grote plus voor de X-One Wat? Dat je familie leden ook op jouw account mogen spelen? Hoezo is dat een plus? Lijkt me toch vrij vanzelfsprekend. Goed dat ze die belachelijke restricties overboord gooien, al hadden ze dit eigenlijk al op E3 moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 19 juni 2013 Share Geplaatst 19 juni 2013 Wat? Dat je familie leden ook op jouw account mogen spelen? Hoezo is dat een plus? Lijkt me toch vrij vanzelfsprekend.Je zou zeggen dat het zo werkt met die naam ja, maar je kon dus 10 mensen uit je friends-list selecteren die jouw games gratis konden spelen. Er zaten wel weer enkele restricties bij, zo konden er maar 2 tegelijk jouw game spelen. Kan het niet helemaal 100% goed uitleggen, maar zoiets was het.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 juni 2013 Share Geplaatst 19 juni 2013 Xbox One Hopelijk doen ze die kut kinect nog weg uit standaard pakket en wordt t goedkoper, dan ga ik weer twijfelen, want xbox live is gewoon master. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2013 (bewerkt) Compleet eens met [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Ik hoef geen kut camera (wie nu mijn eerste 16-jarige fanboy reacties op Project Natal gaat quoten krijgen een poison koekje) die me €100 euro kost. Oh en in de toekomst als je films huurt op Xbox scant die Kinect je kamer en moet je per persoon gaan betalen :-D Hebben ze een patent op. Nog steeds PS4 voor mij. Vind het onacceptabel dat ik zelf geen games zou kunnen maken voor deze console. Maar, wel goede beslissing natuurlijk. 19 juni 2013 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2013 Oke.. Uhh.. Je kunt nu opeens wel zelf games maken. En ziet er toch best cool uit. #omgikbegintetwijfelen. Alleen die kut Kinect zit me nog niet lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Goh. Jij wil dus zeggen dat het misschien iets te voorbarig was om zo paniekerig een kant te kiezen? Of wil je zover pas een dag voor de release gaan;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2013 Goh. Jij wil dus zeggen dat het misschien iets te voorbarig was om zo paniekerig een kant te kiezen? Of wil je zover pas een dag voor de release gaan;c Als ze niks hadden veranderd zat ik nu al met PS4 shirtjes en petjes hoor. Had niet verwacht dat ze zulke drastische veranderingen zouden doorvoeren. Heb eigenlijk wel zin om naar Gamescom te gaan, alweer. Eens kijken of er wat te regelen valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 En een headset wordt standaard mee geleverd, ook nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Als ze niks hadden veranderd zat ik nu al met PS4 shirtjes en petjes hoor. Had niet verwacht dat ze zulke drastische veranderingen zouden doorvoeren. Heb eigenlijk wel zin om naar Gamescom te gaan, alweer. Eens kijken of er wat te regelen valt. Gamescom schijnt dit jaar heel goed te worden met een hoop nieuwe games die ze gaan aankondigen. Ik ga er iig zoals altijd weer heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2013 Gamescom schijnt dit jaar heel goed te worden met een hoop nieuwe games die ze gaan aankondigen. Ik ga er iig zoals altijd weer heen. Ja en Xbox One en PS4 zijn sowieso speelbaar. Wil wel eens de controllers in me handen hebben. Hoe en hoelang ga jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Ja en Xbox One en PS4 zijn sowieso speelbaar. Wil wel eens de controllers in me handen hebben. Hoe en hoelang ga jij? Vertrek vrijdag ochtend met de trein naar Keulen en ga dan zondag avond weer terug. Lekker lang weekendje gewoon, overdag bij gamescom relax lopen en dan savonds beetje de stad in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Xbox One Wanneer is die gamescon en hoe duur is t eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Wanneer is die gamescon en hoe duur is t eigenlijk? 21/22-25 augustus en de prijzen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RockStarrr Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Vertrek vrijdag ochtend met de trein naar Keulen en ga dan zondag avond weer terug. Lekker lang weekendje gewoon, overdag bij gamescom relax lopen en dan savonds beetje de stad in. Klinkt wel tof, maar het is toch altijd ongelofelijk druk daar? Ben je de afgelopen jaren wel aan spelen toegekomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Als je meerdere dagen gaat, is het ideaal. Dan kan je wel toekomen aan de games die wil spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Had wel een dag willen gaan, maar geloof dat het met de next-gens dit jaar nog drukker zal worden en je misschien met mazzel vijf minuutjes op de PS4/XboxOne kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RockStarrr Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Ja man, dat is wel kut, maar misschien ga ik toch wel een dagje, pff k weet t niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Afgelopen jaar meer dan 275.000 bezoekers. Zat zelf te twijfelen om dit jaar dan eens te gaan(wel op een donderdag), maar met al het next-gen geweld en de verwachte drukte van dit jaar heb ik er geen trek in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2013 http://www.gamer.nl/nieuws/431896/xbox-one-werkt-ook-zonder-kinect?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+gamerheadlines+%28Gamer.nl+-+Headlines%29 ZE MAKEN HET ME ZO FUCKING MOEILIJK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Klinkt wel tof, maar het is toch altijd ongelofelijk druk daar? Ben je de afgelopen jaren wel aan spelen toegekomen? Probeer de wat bekendere games vrijdag al te spelen omdat het in het weekend echt te druk is, de wat minder bekende speel ik dan in het weekend. Het is wel altijd verschrikkelijk druk maar het is verder wel chil, ik ga vaak naar buiten om wat te eten en drinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RockStarrr Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Ja, ach misschien ga ik toch maar wel, even 2 toppers bezoeken en verder sfeer proeven. Het is wel iets waar ik al heel lang graag heen wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Ik ga niet voor de Xbox One. Zojuist is bekend geworden dat hij voor sommige landen waaronder België en Nederland pas zo snel mogelijk in 2014. Ik laat mij absoluut niet zo piepelen, dus de PS4 heeft er een klant bij hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Reken maar op maart of april. Iedereen gaat dus voor de PS4 nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten