Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Xbox topic

Stefan

Aanbevolen berichten

[YOUTUBE]KbWgUO-Rqcw[/YOUTUBE]

Een goede samenvatting van de show hoor, en het ergste is dat bijna alles wat ze gister worldwide en dat soort dingen noemde gewoon US only zijn.

500 GB is trouwens heel weinig als je alles op een HDD moet gaan zetten dat is wss binnen 10 games vol ofzo. Er moet een paar terabyte in als het gaat werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Forza 9138, Call of Duty 123523 en de EA-lijn (dus voor Europa eigenlijk alleen NBA en FIFA). Dat was het wel zo'n beetje.

Jij weet wat ze op de E3 gaan aankondigen? Knap, misschien moet je dat met de rest van de wereld delen, die weten het nog niet namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik zware bagger vind is dat je games MOET installeren en iedere keer daarna op een andere Xbox opnieuw moet betalen. Nu kun je dus niet een game van een vriend lenen om m zelf ook te spelen (of alleen maar al meenemen naar een vriend om samen te gamen als het toevallig bij jou niet uitkomt en moet je die doos al mee gaan slepen..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik zware bagger vind is dat je games MOET installeren en iedere keer daarna op een andere Xbox opnieuw moet betalen. Nu kun je dus niet een game van een vriend lenen om m zelf ook te spelen (of alleen maar al meenemen naar een vriend om samen te gamen als het toevallig bij jou niet uitkomt en moet je die doos al mee gaan slepen..)

Of je download je account daar, maar onhandig is het zeker !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon geldschraperij is dat van Microsoft. Vies bedrijf, hoor.

Xbox One wordt een fiasco. In plaats van te focussen op de games (zoals ze bij de 360 wel deden, en zoals Sony met de PS4 doet) focussen ze op 'de huiskamer'. "Nu kun je TV kijken en skypen tegelijk! :D" Alsof dat nog niet kon... Smartphone als afstandsbediening? Nou, goh, leuk hoor, maar dat kan dus ook al. Als je games wil spelen, koop een PS4. Als je TV wil kijken, koop een tv. Ik kan geen reden bedenken om een Xbox One te kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou vast een release zijn rondom november, maar een echte gamer hoopt natuurlijk op ongeveer september. Laten we het hopen, anders moet je spelletjes zoals GTA5, Fifa (in mijn geval) eerst moeten kopen op de 360 om daarna hem weer te moeten kopen op X1.

GTA word ontwikkeld voor de huidige console. denk niet dat je hem kan verwachten op de volgende generatie (misschien een jaar later als reboot, maar niet direct).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij weet wat ze op de E3 gaan aankondigen? Knap, misschien moet je dat met de rest van de wereld delen, die weten het nog niet namelijk.

Uhm..

Binnen een jaar na launch komen er 15 "exclusieve" titels naar de X One, waaronder Forza

Forza dus. En CoD, FIFA, Tiger Woods, NHL, NFL, NBA. Zit al bijna op de helft? Doorgaan? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhm..

Forza dus. En CoD, FIFA, Tiger Woods, NHL, NFL, NBA. Zit al bijna op de helft? Doorgaan? :)

Grapje hoop ik? Weet je wat exclusief betekent?

Oh en die 15 exclusieve games zijn hoogstwaarschijnlijk grotendeels met Kinect, want ja dan is het exclusief he. 8 nieuwe IP's verwacht ik ook enorme tegenvallers. Heel misschien de nieuwe shooter van Respawn Entertainment, maar meer ook niet.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

GTA word ontwikkeld voor de huidige console. denk niet dat je hem kan verwachten op de volgende generatie (misschien een jaar later als reboot, maar niet direct).

O in dat geval ben ik nog lange niet aan vervanging toe. (d)

Kzie ook tegen die tijd wel of de Xbox one wel een succes wordt, als PS4 echt beduidend beter is voor de gamer, dan zal ik helaas afscheid moeten nemen van de glorieuze X-box controllers :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kzie ook tegen die tijd wel of de Xbox one wel een succes wordt, als PS4 echt beduidend beter is voor de gamer, dan zal ik helaas afscheid moeten nemen van de glorieuze X-box controllers :(
Met een converter is het mogelijk om een 360 controller te gebruiken op de PS3 dus zal op de PS4 ook wel het geval gaan zijn.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso Xbox voor mij. Samen met Windows 8 wordt dit echt een blessing. Al je info verzamelt, samenwerking met apps die steeds meer gaan komen (denk aan Pathé, maar ook social media en uiteraard Berichten). Ik ben blij. Precies wat ik hoopte en verwachtte.

En mensen, niet zo druk maken hoor. Sommige diensten heb je hier niet, maar wel in een andere vorm in Nederland. Gewoon Gamescom een beetje afwachten. De Europese E3.

Oh en [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; een beetje gamer neemt ze gewoon allebei /discussionended

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso Xbox voor mij. Samen met Windows 8 wordt dit echt een blessing. Al je info verzamelt, samenwerking met apps die steeds meer gaan komen (denk aan Pathé, maar ook social media en uiteraard Berichten). Ik ben blij. Precies wat ik hoopte en verwachtte.

En mensen, niet zo druk maken hoor. Sommige diensten heb je hier niet, maar wel in een andere vorm in Nederland. Gewoon Gamescom een beetje afwachten. De Europese E3.

Oh en [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; een beetje gamer neemt ze gewoon allebei /discussionended

Ja, want er zijn zoveel exclusieve ( [MENTION=733]neva[/MENTION]; hha) voor beide.

Ongeveer iedereen van me opleiding die ik ken gaat voor PS4. We hebben hier Sony support en krijgen allemaal dev kits. PS4 wordt het duidelijk deze generatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens, je wordt de laatste tijd sowieso doodgegooid met dat soort onzin dingen, nog even en je hebt een sneltoets om je achievements te posten op facebook.

Die is er. :-D

Een 'share' knop op je controller als je bijvoorbeeld achievements wil delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Developers mogen kiezen of je een game mag uitlenen. Dit gebeurt zonder fee en kan alleen aan 1 vriend die 30 dagen of langer in je list staat.

- Developers mogen kiezen of een game verkocht kan worden via winkels 2e hands. Dit gebeurt zonder fee.

- Verplichte login eens per 24 uur om games te spelen. Dit om te controleren of je de game niet hebt verkocht oid.

- kinect neemt geen gesprekken of beelden op die je hebt in je kamer.

- kinect kan uit, ook als je xbox aan staat en uit staat.

http://majornelson.com/2013/06/06/details-on-xbox-one-connectivity-licensing-and-privacy-features/

Lachwekkend dit,,,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Developers mogen kiezen of je een game mag uitlenen. Dit gebeurt zonder fee en kan alleen aan 1 vriend die 30 dagen of langer in je list staat.

- Developers mogen kiezen of een game verkocht kan worden via winkels 2e hands. Dit gebeurt zonder fee.

- Verplichte login eens per 24 uur om games te spelen. Dit om te controleren of je de game niet hebt verkocht oid.

- kinect neemt geen gesprekken of beelden op die je hebt in je kamer.

- kinect kan uit, ook als je xbox aan staat en uit staat.

http://majornelson.com/2013/06/06/details-on-xbox-one-connectivity-licensing-and-privacy-features/

Lachwekkend dit,,,

Dus als je op vakantie bent, moet je je xbox meenemen met internet, anders ben je de klos.. :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja als de xbox uitstaat maakt het niet uit maar stel je neemt xbox one ergens mee naar toe waar geen Internet is ben je toch echt de pineut na 24 uur:

With Xbox One you can game offline for up to 24 hours on your primary console, or one hour if you are logged on to a separate console accessing your library. Offline gaming is not possible after these prescribed times until you re-establish a connection, but you can still watch live TV and enjoy Blu-ray and DVD movies.

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet gekeken maar als dit gaat iver wacht maar op de E3. Dit is vannacht bekend gemaakt door Microsoft dus dat heeft niks met de games verder te maken deels dan alleen dat ze xbox one gamers mega veel restricties opleggen qua uitlenen van gamea. Verkopen van games en gamen zonder internet connectie

Als het daar niet over gaat ik kijk het straks...

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites