Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Xbox topic

Stefan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Drama inderdaad die eerste 40 minuten van die persco waren nutteloos, want dat gaat hier allemaal niet werken. Is allemaal US only en dan die 15 games wss is de helft kinect en is het dus helemaal geen games.

Als dit het is dan ga ik een PS4 kopen als ik al een console ga kopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat er niks bekend werd over de prijs van bijvoorbeeld de console, of de kosten voor 'online'. Helaas lijkt Microsoft zich te concentreren op de Amerikaanse markt, hopelijk gaat dit niet uiteindelijk leiden tot twee verschillende releases voor Europa en Amerika. Dit is nu al het geval dat het altijd in Amerika een tijdje eerder is. Hopelijk blijft het binnen proporties, maar kijkend naar hun insteek mag je in je handen wrijven als Amerikaan.

Qua beeld vind ik het er gewoon mooi uitzien, vond PS4 mooier. Alleen is het voor mij niet alles bepalend. Mijn 'online vriendengroep' bestaat uit hardcore Xbox fans. Dus voor mij maakt het niet zozeer uit welke console ik speel. Zolang ik zonder problemen en met zo min mogelijk lag online kan met een betaalbare online abbonoment dan is er voor mij geen probleem.

Moet trouwens wel een nieuwe kast kopen om de X1 om kwijt te kunnen, wat een plastic bak. :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou vast een release zijn rondom november, maar een echte gamer hoopt natuurlijk op ongeveer september. Laten we het hopen, anders moet je spelletjes zoals GTA5, Fifa (in mijn geval) eerst moeten kopen op de 360 om daarna hem weer te moeten kopen op X1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus om even samen te vatten:

- Je kan verschillende dingen tegelijk doen op je Xbox (film, game, muziek, skype)

- De controller is nauwelijks vernieuwd, maar je kan met een knop wel bijvoorbeeld je achievements 'sharen'.

- De tweedehands handel gaat op zijn kop doordat je als tweede eigenaar van een spel alsnog moet betalen aan Microsoft

- De console komt honderd procent zeker in 2013.

- En verders nog allemaal kleine entertainment bullshit waar Amerikanen waarschijnlijk alleen profijt aan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wacht nou maar ff tot E3

Op wat? Non exclusieve titels? Ze hebben NIKS laten zien vandaag. Geen seconde gameplay. Niks wat een 360 niet zou kunnen. Niks waarvoor ik One zou willen kopen. Kinect moet altijd aan staan, wat een GRAP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb niet alles gekeken, maar maat van me zei dat de verhoogde aantal servers ook ervoor zorgen dat bijv BF met 64 spelers zou kunnen, weet niet of dat waar is, maar alleen daarom al zou ik het ooit een keer aanschaffen (d)

Verder zie ik nog geen redenen om m'n oude (heb geen eens HDMI aansluiting:cab:) vertrouwde Xbox 360 te vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op wat? Non exclusieve titels? Ze hebben NIKS laten zien vandaag. Geen seconde gameplay. Niks wat een 360 niet zou kunnen. Niks waarvoor ik One zou willen kopen. Kinect moet altijd aan staan, wat een GRAP.

Exclusieve games.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit dus :cab:. Als je nog geen kinect hebt (zoals de meeste denk ik), moet je en de Xbox One kopen, en daarnaast ook nog Kinect :cab:

Nieuwe Kinect zit standaard bij de One. Ik denk dat de oude alleen voor 360 blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het 'huiskamer gevoel' wordt echt door je strot gedouwd bij Microsoft. Ik wil helemaal niet als een debiel tegen mijn TV praten of wanneer ik een film uit moet zetten als een spast in mijn kamer staan. :cab:

Ja, leuk. Loop je langs je TV, schiet je XboX aan. Leuk als je in een volle woonkamer zit met bijv. je verjaardag. Vooral mensen die wild met hun handen gebaren als ze praten. Schiet je XboX aan, streamt-ie met z'n multimedia connectie ff je internethistorie naar je tv. Juuuuuuuup.

Sowieso, geen kinect. Als ik wil bewegen als ik game neem ik m'n gameboy mee naar de sportschool. Wtf man. Daarom ook nooit de Wii gehaald.

Exclusieve games.

Forza 9138, Call of Duty 123523 en de EA-lijn (dus voor Europa eigenlijk alleen NBA en FIFA). Dat was het wel zo'n beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites