Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[Tournament] Beste MC

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Torae - Danny Brown' | Gepijpt worden op stage, fucking lelijk zijn en goed kunnen rappen. Dan verdien je het gewoon.

DMX - Killah Priest | DMX! Where The Hood At! Heerlijk meeschreeuwen altijd! Beste schreeuwer wint hij sowieso!

Percee P - Skyzoo | Tsja. Ken ze beiden niet zo goed, dus kan beter niet stemmen.

Busta Rhymes - Asher Roth | Busta alleen een stem omdat hij het zo goed deed vroeger, als ik hem op nu zou beoordelen.. Pff dan wint Winne van hem.

Ras Kass - Tyler, The Creator | Fuck Tyler! Fag! FLOG GNAW! Wat een eindbaas!

Fabolous - Del the Funkee Homosapien Brr. Eazy.

Scarface - Notorious B.I.G. Favorietje van me! Biggie gaat ham.

Method Man - 2Pac | Moeilijke, maar ik geef em nipt aan 2pac. Kan over een paar dagen weer anders zijn, ik vind Method Man zeker goed, heel goed zelfs. Maar 2pac. Tsja.. Ook heel goed imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 555
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat had ik al bij de vorige stemmingsronde toen Kendrick Lamar eruit vloog tegen fucking Tonedeff. Sorry hoor, maar als je niet naar views kijkt maar puur naar kwaliteit, uitstraling, lyrics ben je jezelf aan het voorliegen als je op Tonedeff stemt. Dan neem je de bekendheid van Kendrick, die nu dus 'mainstream' is, mee in je overweging.

Fucking Tonedeff is 3 a 4 levels hoger dan Kendrick Lamar, ach, betere teksten, betere flow, net alsof Kendrick de nieuwe godfather of rap is, denk eens na manGzz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Torae - Danny Brown' | Danny Brown' is wel origineler, die Torae is een beetje standaard. Maar wel een relaxte stem, van die Danny Brown' kreeg ik na een minuutje al genoeg.

DMX - Killah Priest | Ik moet jullie bekennen, ik ben geen fan van Liquid Swords. Vind er niet zoveel aan. Maar als MC won dit wel van DMX, niet echt mijn ding.

Percee P - Skyzoo | Vond Skyzoo niet zo slecht, maarja.

rap van Percee P, damn.

Busta Rhymes - Asher Roth | Busta is technisch beter, dat hoor ik als leek ook wel. Maar luister liever naar Asher Roth, Busta is me iets te druk.

Ras Kass - Tyler, The Creator | Beetje oneerlijk dit. Vind ze eigenlijk gelijkwaardig, maar dit is het eerste dat ik van Ras Kass hoor en ben wel fan van Tyler.

Fabolous - Del the Funkee Homosapien | Vind er niks aan, die Fabolous. Deltron 30 30 is gaaf.

Scarface - Notorious B.I.G. | Meh. Allebei niks, sorry.

Method Man- 2Pac | Nooit wat gevonden aan 2Pac, Method Man is goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitstraling boeit me geen drol, verder ziet Kendrick eruit als een 14-jarig jongentje dus dat is ook nog niet eens waar. Bekendheid neem je nooit mee in je overweging, dat zegt niks over skills. Verder flowt Tonedeff consistent beter, heeft hij meerdere flows, is hij dynamischer/creatiever dan Kendrick, is zijn rijm beter etc.

Verder kan ik het bij die partij nog wel begrijpen dat je voor Kendrick gaat, maar 2Pac heeft echt niks op Meth en Fabolous is slechts een ringtone rapper terwijl Del een van de creatiefste rappers ooit is.

Ja, dat mag eigenlijk ook nog eens aangehaald worden. De keuzes voor Fabolous ipv Del zijn eigenlijk nog schandaliger ;c
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel animo, veel stemmers en een stel spannende matchups, maar bij deze is de uitslag bekend:

Torae - Danny Brown 10-6

DMX - Killah Priest 3-12

Percee P - Skyzoo 12-2

Busta Rhymes - Asher Roth 13-3

Ras Kass - Tyler, The Creator 7-7 (Via coinflip, outsider die beide rappers niet kent beide rappers laten koppelen aan kop of munt en vervolgens een online best of 3 coinflip gedaan: Ras Kass was kop en Tyler was munt: resultaat: ) [spoiler=Loting]SHfTSAR.png

Fabolous - Del the Funkee Homosapien 1-14

Scarface - Notorious B.I.G. 6-9

Method Man - 2Pac 10-6

Ronde 1: 3/8:

Sticks - Kool Keith

[YOUTUBE]R1VpmCrEGzE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]V9VYzNUXGDA[/YOUTUBE]

Schoolboy Q - Mos Def

[YOUTUBE]dGd9DTTrX4U[/YOUTUBE] [YOUTUBE]m5vw4ajnWGA[/YOUTUBE]

Immortal Technique - Kno

[YOUTUBE]Igt-jW4e8ts[/YOUTUBE] [YOUTUBE]m4BczQwUWgI[/YOUTUBE]

J. Cole - Logic

[YOUTUBE]fX8IUhQqOOk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]mgvBb-J15_Y[/YOUTUBE]

Roxanne Shante - MF DOOM

[YOUTUBE]_ehLZX-8U-s[/YOUTUBE] [YOUTUBE]DUZ7-C0wPF4[/YOUTUBE]

Dumbfoundead - Big L

[YOUTUBE]UzbToNRpwSI[/YOUTUBE] [YOUTUBE]sR51WgCzL1s[/YOUTUBE]

AZ - Big Daddy Kane

[YOUTUBE]hucbfvVKYHk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]2l2O-JOXG_I[/YOUTUBE]

Q-Tip - Mr. Funkyman

[YOUTUBE]NKXMZlw_efM[/YOUTUBE] [YOUTUBE]YFbLRZCExBk[/YOUTUBE]

Q-Tip is eerste verse van eerste nummer.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sticks - Kool Keith

Schoolboy Q - Mos Def

Immortal Technique - Kno alhoewel dat nummer van Kno wel hard is.

J. Cole - Logic

Roxanne Shante - MF DOOM

Dumbfoundead - Big L

AZ - Big Daddy Kane

Q-Tip - Mr. Funkyman

Je zet J. Cole tegenover Logic :cab::( Logic heeft heerlijke flow op Numbers, maar bij deze kies ik toch voor J. Cole. De rest wel vrij easy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sticks - Kool Keith | Een van de weinige nederhoppers waar ik nog naar luister.

Schoolboy Q - Mos Def

Immortal Technique - Kno

J. Cole - Logic

Roxanne Shante - MF DOOM

Dumbfoundead - Big L

AZ - Big Daddy Kane

Q-Tip - Mr. Funkyman

Tot dusver. Vanavond rest eens beluisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sticks - Kool Keith

Schoolboy Q - Mos Def

Immortal Technique - Kno .

J. Cole - Logic

Roxanne Shante - MF DOOM

Dumbfoundead - Big L

AZ - Big Daddy Kane

Q-Tip - Mr. Funkyman

Simpel, alleen wel een paar goede verliezers ertussen, en J Cole en Logic zijn poep, niet gestemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sticks - Kool Keith

Sticks is dope hoor, maar Keith is een totaal ander niveau, ain't even close.

Schoolboy Q - Mos Def

Vind Schoolboy Q echt verschrikkelijk en Mos Def echt geniaal.

Immortal Technique - Kno

Wat een koning is deze man, op veel dingen dezelfde visie als ik ook.

J. Cole - Logic

Kende Logic nog niet, vette flow, maar met Cole heb ik history.

Roxanne Shante - MF DOOM

MF DOOM is godlike, supervillain, de man die goed kan flowen zelfs wanneer hij offbeat flowt.

Dumbfoundead - Big L

Kende DFD ook niet, klinkt best goed, maar Big L is een legende.

AZ - Big Daddy Kane

Lastige, maar BDK is consistenter en zijn subject matter ligt me veel meer.

Q-Tip - Mr. Funkyman

Mr. Funk kan zeker goed rappen, maar heel dat schreeuwerige in zijn stijl ligt me niet echt, doe mij dan maar laidback Q-Tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sticks - Kool Keith

Moet hier voor Sticks gaan, Eigen Wereld grijsgedraaid, wat een album. Balans en Werk aan de Winkel, goh.

Schoolboy Q - Mos Def

Een makkelijke. In tegenstelling tot Black Hippy collega's Kendrick en Ab-Soul voel ik Q totaal niet, heb er erg weinig mee.

Immortal Technique - Kno

Diepe diepe buiging voor deze man. De eerste keer dat ik Rev. Vol2 hoorde, wow. Veel wijsheid ook deze man, een voorbeeld voor vele rappers.

J. Cole - Logic

Grappig dat deze tegen elkaar uitkomen, ik en een vriend hadden het laatst nog over of Logic nu al dan niet gewoon J.Cole light was. Logic zijn flow is wel zeer lekker, maar ik heb het gevoel dat ik het er toch een beetje mee gehad heb :cab: En Cole maakt gewoon zeer toegankelijke en lekkere HipHop.

Roxanne Shante - MF DOOM

Voor mij een makkelijke keuze in het voordeel van de man met 782 pseudoniemen :cab:

Dumbfoundead - Big L

most valuable poet on the m-i-c

AZ - Big Daddy Kane

Puur op gevoel voor de man van Life's A Bitch

Q-Tip - Mr. Funkyman

Op een mindere dag gewoon Q-Tip opzetten en na een halfuur helemaal achteruitgezakt geen ene fuck meer geven, baas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites