De Stroot Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Sick beest die gast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Trainer van de beloften Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Vrede :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Regilio Vrede toch? Nou ik begin toch te twijfelen als ik die letters daar zo op z'n borst zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Nou ik begin toch te twijfelen als ik die letters daar zo op z'n borst zie. Het is inderdaad Rody Valentijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Het is inderdaad Rody Valentijn. Nee iedereen heeft dat op zn shirt, Roda Vorever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Of misschien gaat het wel over z'n eetgewoonten, RotiVreter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Of misschien gaat het wel over z'n eetgewoonten, RotiVreter. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D ik moest echt keihard lachen toen ik naar die kop keek en er roti vreter bij dacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 (bewerkt) Kwam Regilio afgelopen week toevallig nog tijdens het uitgaan tegen, dan voel je je toch wel even nietig ;e 11 juli 2013 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 Rust: Schalke U23 - Roda JC Kerkrade 0-3 (Eigen Goal, Donald & Hupperts) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 Uitslag 2-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 EVV - Roda 0-5 Nemeth 2x, Fledderus, Hupperts & Donald. Vanmiddag de Open Dag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 Een open dag doordeweeks? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 Heel raar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 18 juli 2013 Share Geplaatst 18 juli 2013 Gisteren naar de Open Dag geweest. Was gezellig druk en er hing een heerlijk sfeertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Proficiat met jullie overwinning tegen ons (B-team). (y) Iemand die er geweest is en me iets kan vertellen over de prestaties van de spelers van KV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Een open dag doordeweeks? :cab: Ajax ook, op donderdag. Maar kan waarschijnlijk vanwege de schoolvakanties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 30 juli 2013 Share Geplaatst 30 juli 2013 Makkelie de scheidsrechter vrijdag. Dan mogen we er eindelijk aan beginnen. Kunnen we zien hoever we zijn. Jammer dat we in de Arena moeten, maar daar zouden we direct kunnen verrassen. Opstelling zal dit worden: Kurto Dijkhuizen - Biemans - Luijckx - Van Pepppen Kali - Pluim Hupperts - Donald - Hocher Nemeth Fledderus geschorst Monteyne - Demouge - Ramos geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 30 juli 2013 Share Geplaatst 30 juli 2013 De geruchten dat Cilissen en Hoesen na vrijdag op huurbasis overkomen naar Roda worden steeds sterker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 30 juli 2013 Share Geplaatst 30 juli 2013 Dat gerucht kan de prullenbak in lijkt me als het om Hoesen gaat. Totaal onrealistisch. CillEssen zie ik wel gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Jammer, 3-0 had niet gehoeven. Tweede helft speelde Roda alleraardigst en had het ook wel recht op een doelpuntje. Werd wel weer eens duidelijk dat er nog een goaltjesdief bij moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 Tweede helft kwam het er bij vlagen voetballend goed uit. Stel Hupperts en Pluim scoren, sta je zomaar op 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ramos hoopt deze maand nog een actie te kunnen komen, dus die zal er komende vrijdag niet bij. Demouge haalt het waarschijnlijk wel. De opdracht voor vrijdag is simpel, we horen die wedstrijd gewoon te winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ramos, vind dat zo'n held hé. Kan er echt weinig van maar z'n grootste talent is toch wel veel gele kaarten pakken haha. Cultheld _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten