Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Weet iemand of Roda ook ED wedstrijden volgend seizoen zonder clubcard verkoopt?

Heb familie in Kerkrade/Eygelshoven wonen en wil wel bijvoorbeeld Roda-PSV keer gaan bekijken ofzo...

In de Eredivisie wordt dat bij Roda vrij lastig ben ik bang. Maar goed, zo'n clubkaart kost €6,- volgens mij.

Hoeveel spelers liggen er al vast bij jullie? Bij NEC pas 13-14 voor in de A-selectie, over een week of twee is de eerste training al.

Er ligt vrij veel al vast, maar de vraag is hoeveel daarvan Eredivisie waardig is.

Van Leer, Verbist

Dijkhuizen, Swinkels, Biemans, Werker, Van Peppen

Faik, Paulissen, Van Hyfte, Rutjes

Jansen, Hocher, E. Gyasi, Lagouireh, Cicilia, Jacobs

Het is nog onduidelijk wat met de aflopende contracten van Demouge, Ramos, Monteyne en Schreurs gebeurd.

Ik denk dat ze allemaal weg mogen trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adje terug in de Eredivisie :-D En als Ramos blijft, dan gaat hij toch wel z'n best doen om z'n aantal kaarten van 2 jaar geleden te evenaren, minimaal lijkt mij ;c

Wie is Adje? Denk dat contract van Ramos niet verlengd zal worden, speelde de afgelopen twee seizoenen door blessureleed gemiddeld maar zo'n vijftien wedstrijden per seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Peppen

Die heeft zich nochtans enorm gerevancheerd afgelopen jaar, vond ik over het gehele seizoen gezien de beste speler bij Roda. Is gewoon een goed voetballende back voor de Eredivisie, mist alleen snelheid maar daar kun je op anticiperen door 'm daar ondersteuning in te geven.

http://www.vi.nl/nieuws/danilo-van-tranen-in-almelo-tot-vuurdoop-tegen-pirlo.htm

Dit vind ik trouwens wel echt prachtig om te lezen, heb toentertijd altijd gezegd dat het geen centrale verdediger was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die heeft zich nochtans enorm gerevancheerd afgelopen jaar, vond ik over het gehele seizoen gezien de beste speler bij Roda. Is gewoon een goed voetballende back voor de Eredivisie, mist alleen snelheid maar daar kun je op anticiperen door 'm daar ondersteuning in te geven.

Ooh dat wil ik best geloven hoor, maar straks speelt die gewoon weer tegen de Narsinghs etc, moet het dan maar weer zien of hij niet enorm door het ijs zakt.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorlopige selectie 2015/2016

Keepers

Benjamin van Leer

Bram Verbist

Verdedigers

Martijn Monteyne

Daryl Werker

Ard van Peppen

Henk Dijkhuizen

Guy Ramos

Bart Biemans

Arjan Swinkels

Middenvelders

Mitchel Paulissen

Tom van Hyfte

Nathan Rutjes

Hicham Faik

Anco Jansen

Aanvallers

Riginio Cicilia

Brian Jacobs

Marc Höcher

Frank Demouge

Nayib Lagouireh

Danny Schreurs

Edwin Gyasi

Spelers in het rood is nog niet van bekend of ze een nieuw contract krijgen, maar van mij hoeven ze alleen Monteyne een nieuwe (verlaagde) aanbieding. Schoentje knelt voorlopig nog echt voorin, geen echte spits aanwezig en Cicilia, Jacobs, Lagouireh en Gyasi kunnen de Eredivisie (nog) niet aan. Middenveld ziet er wel redelijk puik uit.

[MENTION=9298]Mvdv[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar verluidt presenteert Roda vandaag of morgen Cas Peters (FC Emmen) en Stefan Savic (LASK Linz).

Savic is in het verleden op proef geweest bij Heerenveen, komt uit de jeugd van Red Bull Salzburg.

Niet echt namen waar je warm van loopt.

Wat is er eigenlijk met dat Zweedse jochie van Chelsea gebeurt? Had enorm veel talent maar totaal geen mentaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt namen waar je warm van loopt.

Wat is er eigenlijk met dat Zweedse jochie van Chelsea gebeurt? Had enorm veel talent maar totaal geen mentaliteit.

Die loopt nadat ie bij Cottbus is weggestuurd rond op het tweede van Wolfsburg

Link naar opmerking
Deel via andere websites