Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Of hij gespuugd heeft weet ik niet, maar ik weet wel dat die Jansen een uiterste kwal is. Kwam hem in het verleden nog weleens tegen in de binnenstad van Zwolle, droeftoeter van de bovenste plank. Beetje de man uithangen met wat schreeuwlelijke figuren om zich heen. Heb ook op basis en middelbare school gezeten met zn vriendin, die overigens wel één van de beste asses had die ik ooit heb gezien voor een blonde. :cab:

Nogal irrelevant, maar ik gun hem die schorsing wel. :cab: Het zou mij in elk geval niet verbazen als hij wel had gespuugd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet hem in elk geval een spugende beweging maken.

Net zo als wanneer je een trappende beweging maakt maar niet trapt.

Zes wedstrijden vind ik overdreven. Maar schorsing zal die niet onder uit komen verwacht ik

:D:D spugende beweging. Hoe doe je dat dan? Heel hard uitademen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag gisteren samenvatting van kwartier en daar werd het terug herhaald uit ander camerpunt en daar zag je wel duidelijke de 'beweging' zeg maar. Niet te zien dat er iets uitkwam ofzo. Maar MVV inderdaad verklaard dat ze NIET HEBBEN GEZIEN dat hij gespuugd heeft, is wat anders dan een verklaring dat hij niet gespuugd heeft.

Swinkels goede aankoop lijkt me, maar dus 1 dure kracht de bank op lijkt me, Ramos of biemans. Vraag me echt af hoe jullie het allemaal betalen, las vanmorgen dat het al lastig ging met de huidige salarissen en over het stadion zal ik maar niks zeggen. Is het waar dat er een externe geldschieter heeft gezegd dat hij alle verliezen die dit jaar worden gemaakt zal betalen? Ziet ernaar uit dat het bestuur iig zo denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Jansen niet gespuugd heeft lijkt het er wel verdacht veel op als je de beelden bekijkt.

Maar als mvv ook zegt van niet zal het wel niet zo zijn

Maar MVV inderdaad verklaard dat ze NIET HEBBEN GEZIEN dat hij gespuugd heeft, is wat anders dan een verklaring dat hij niet gespuugd heeft.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als MVV dat als derde partij zelfs zou hebben verklaard, begin ik toch sterk te twijfelen. Begrijp ook echt niet waarom zo'n Sanders, Neerlands scheidsrechter met verreweg de minste persoonlijkheid, op zo'n beladen derby werd gezet.

Ik vind het niveau van de scheidsrechters in de Jupiler echt schrikbarend in vergelijking met de Eredivisie. Sanders is zeker niet de enige. Afgelopen weekend dacht de scheids dat er zaalvoetbal werd gespeeld in De Goffert, floot voor werkelijk elk contact. Daemen met een keurige sliding op de bal: geel. Pas weinig fatsoenlijke scheidsrechters gezien dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is Sanders nog de beste JL ref denk ik. Wat je af en toe toch voor een dwazen met een fluit krijgt, onvoorstelbaar. Dan krijgen we hier ook nog wel eens een paar Belgen over de vloer en dat is nog het ergste. Die weten dat ze niet worden beoordeeld vanuit NL en België dus doen maar waar ze zin in hebben. En als kleinere club moet je ook hopen dat je nooit die mister Boot krijgt. Dat is denk ik de ergste van heel Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of hij gespuugd heeft weet ik niet, maar ik weet wel dat die Jansen een uiterste kwal is. Kwam hem in het verleden nog weleens tegen in de binnenstad van Zwolle, droeftoeter van de bovenste plank. Beetje de man uithangen met wat schreeuwlelijke figuren om zich heen. Heb ook op basis en middelbare school gezeten met zn vriendin, die overigens wel één van de beste asses had die ik ooit heb gezien voor een blonde. :cab:

Nogal irrelevant, maar ik gun hem die schorsing wel. :cab: Het zou mij in elk geval niet verbazen als hij wel had gespuugd.

Daar heb jij dan vast wel een naam/foto bij:) haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Swinkels goede aankoop lijkt me, maar dus 1 dure kracht de bank op lijkt me, Ramos of biemans. Vraag me echt af hoe jullie het allemaal betalen, las vanmorgen dat het al lastig ging met de huidige salarissen en over het stadion zal ik maar niks zeggen. Is het waar dat er een externe geldschieter heeft gezegd dat hij alle verliezen die dit jaar worden gemaakt zal betalen? Ziet ernaar uit dat het bestuur iig zo denkt.

Biemans is helemaal geen dure kracht en met Pluim is er net een contract van twee ton vertrokken, dus Roda zal in de salariskosten gesneden hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Biemans is helemaal geen dure kracht en met Pluim is er net een contract van twee ton vertrokken, dus Roda zal in de salariskosten gesneden hebben.

Oh ok, dacht dat Biemans samen met Ramos, Demouge, Van Peppen en Monteyne nog een eredivisie salaris verdienden. Dan zal dat meevallen.

Maar is het zo dat het salaris van Pluim gewoon helemaal wegvalt? Lijkt me niet dat hij zomaar afstand heeft gedaan van het salaris waar hij recht op heeft. Las gisteren op jullie site van een normaal goed geïnformeerde man dat hij 25% heeft ingeleverd en dus nog steeds een flink bedrag uitbetaald krijgt zonder te voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites