Alessandro Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Ik zie Sparta wel kans maken. Best snelle aanvallers (en Calabro). Is jullie verdediging eigenlijk een beetje snel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Waarschijnlijk zal Djoum linksbacken vandaag, die is voor de positie wel rap genoeg. Monteyne aan de andere kant dan weer wat minder. Vrees bij Sparta vooral die jongens als Bel Hassani, Bilate en Deekman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Met Nemeth erbij heb je wel heel veel meer voetbal in de ploeg (ook al te zien bij de 6-1 zondag) ik denk eerlijk gezegd dat we tegen Sparta meer aan Nemeth hebben dan aan Demouge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Djoum (of Fledderus) zal linksback staan idd. Over Monteyne maak ik me niet heel veel zorgen, hij speelt altijd naar behoren en heeft o.a. Mertens, Tadic etc altijd redelijk onder controle. Ik ga voor een vieze 0-1 vandaag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Pffffffff...... Zenuwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Bilate bankspeler eerder die Deekman die super snel is maar niet kan voetballen. Succes jongens ik duim voor Roda ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Erover heenvliegen nu. Sparta is helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Als ze het vanavond niet afmaken, dan doen ze dat zondag thuis wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Als ze het vanavond niet afmaken' date=' dan doen ze dat zondag thuis wel.[/quote'] Nou... Sparta kan uit een stuk beter renderen hoor. Zeker op snelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Boh wat een slechte wedstrijd zeg. Ik denk dat ze het thuis wel afmaken. Roda is dit seizoen ijzersterk. Alleen Ajax, Feyenoord en Utrecht wonnen in Kerkrade. En prima dat die aanvallers van Sparta snel zijn, maar veel hebben ze ook niet laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 We hebben ons gisteren in de eerste helft zó enorm tekort gedaan. Wat een harmonie dat Sparta zeg. Nu op naar sunday bloody sunday, vind 0-0 maar een nare uitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Tegen dit Sparta moet je toch vrij eenvoudig winnen thuis.... Ik zeg 3-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Wat was die Hupperts trouwens dra-ma-tisch gisteren. Lijkt wel of die jongen (behoudens z'n wereldgoal in Heerenveen) in uitwedstrijden niets durft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Ik heb me gister (alweer) zitten ergeren aan Hupperts. Geen dreiging, geen voorzet, geen inzet, kortom helemaal niks! Was ook na een uur kapot, terwijl ie veruit het minst nuttig gedaan had van iedereen op het veld. Maar goed, in Kirchroa doet Guus et altijd beter. Verder speelde Monteyne een goede wedstrijd en was ook Kurto weer heel belangrijk. Maar zondag groot feest, want na 40 komt 41! Wij zullen nooit degraderen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Ja die Hupperts wat een drama, Nemeth ook onzichtbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Re: Roda JC Kerkrade #2 Nou mannen D-Day. Ik ben zo nerveus als een gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koempel-RJC Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Nou mannen D-Day. Ik ben zo nerveus als een gek. Hier hetzelfde, niet normaal gewoon :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Bah, ik dacht er rustig onder te blijven vandaag. Net Cambuur - Roda terug gekeken, nu heb ik het niet meer ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Gefeliciteerd jongens, niemand begrijpt hoe jullie het doen maar jullie flikken het weer. Misschien dat jullie ook met sterren kunnen gaan werken als teken van hoe vaak jullie de play-offs hebben overleefd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Wat een sfeer, wat een goal, wat een ontknoping! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Congrats. Hopelijk een paar versterkingen er bij en dan komend jaar beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Ik ben wel 10x doodgegaan vandaag. Wat een ontknoping. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Misschien dat jullie ook met sterren kunnen gaan werken als teken van hoe vaak jullie de play-offs hebben overleefd :cab: Pas 2x hoor :sorry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Pas 2x hoor :sorry: Nou dan heb je toch al 2 sterren :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Paar jaar terug speelden jullie nog tegen degradatie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten