Niels Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Nope. Ik zit de laatste dagen trouwens weer helemaal in de Great Lake Swimmers, blijft ook een lekker bandje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Bombino _O_ http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Bombino.html Gruwelijk lekker album :<:< Staat hier nu ook op. Blues Rock uit Niger met inheemse vocals? ;c Oja [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; en anderen: http://rateyourmusic.com/list/novocaine69/the_great_obscure___music_artists_originating_from_the_periphery/ Ben je nog wel even zoet mee. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Mijn moeder komt net binnen, terwijl de gitaarsolo van Free Bird bezig is, met de vraag of ik dit echt mooie muziek vind. ''Vreselijk!'' Ik hou jullie op de hoogte over mijn besluit omtrent de consequenties van deze lastering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1336561 Net even dit teruggekeken, toch wel een aardige docu :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 De 2 nieuwste songs van mijn favoriete band <3 [YOUTUBE]N527oBKIPMc[/YOUTUBE] [YOUTUBE]bFnA-8H-5lo&feature=youtu.be[/YOUTUBE] Vind ze echt enorm tof. Het zijn groeiers. Die naar vaker luisteren(10x of meer) steeds beter bevallen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Op Coachella werd een trailer getoond voor Random Acces Memories [YOUTUBE]CGP2rkuEDl4[/YOUTUBE] Pharell dus, baas. Die "Get Lucky" is zo fucking aanstekelijk he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 april 2013 Share Geplaatst 14 april 2013 Maandag schijnt het hele nummer voor het eerst op de Franse radio te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 april 2013 Share Geplaatst 14 april 2013 Pharrell is een held :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Klinkt wel leuk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rechtsback Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Daughter, volgens mij fijn bandje. uOSRQ0SJj8M Heb ik een tijdje terug ook het één en ander van geluisterd. Hebben inderdaad wel een aantal aardige nummers. Youth en Landfill vooral. Een paar weken terug hebben ze hun (volgens mij) eerste album uitgebracht, If You Leave. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Die neem ik zeker mee dan, klinkt best leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 http://www.youtube.com/watch?v=x_P7sRb2l24 Ik zoek het liedje uit de eerste twee seconden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 ubQape8wSkQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Dank _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Iemand die toevallig weet wanneer die Get Lucky single van Daft Punk uitkomt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Iemand die toevallig weet wanneer die Get Lucky single van Daft Punk uitkomt? Ik las dat volgens een Belgisch radio station dit vrijdag zou zijn. Maar er zijn zoveel Daft Punk geruchten dus ik neem het maar met een korreltje zout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 True kan niet wachten though, heb nu al een tijdje deze ''mix'' op staan, fake, maar nu al heerlijk: bBJ9RnbK8G4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 True kan niet wachten though, heb nu al een tijdje deze ''mix'' op staan, fake, maar nu al heerlijk: bBJ9RnbK8G4 Klopt die vond ik ook wel heerlijk Dit komt van de Twitter van Studio Brussel 17:13 Iemand van de platenfirma van Daft Punk heeft hier net de nieuwe single binnengegooid! Vrijdag in première op Studio Brussel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Daughter komt ook op Lowlands trouwens [MENTION=677]Dennis.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Mijn moeder komt net binnen, terwijl de gitaarsolo van Free Bird bezig is, met de vraag of ik dit echt mooie muziek vind. ''Vreselijk!'' Ik hou jullie op de hoogte over mijn besluit omtrent de consequenties van deze lastering. Nou ja na een keer of vier heb je dat nummer toch wel gehoord hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 april 2013 Auteur Share Geplaatst 17 april 2013 Beady Eye - BE Tracklist: Flick of the Finger Soul Love Face the Crowd Second Bite of the Apple Soon Come Tomorrow Iz Rite I'm Just Saying Don't Brother Me Shine a Light Ballroom Figured Start Anew Bonustracks: Dreaming of Some Peace The World's Not Set in Stone Back After the Break Off at the Next Exit UqJ-JCzH_xQ Komt uit op 10 juni. Zal door de band zelf worden uitgebracht, geen label dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Muziek topic #2 3FM claimde net op de radio dat ze de 'leaked versie' van Daft Punk - Get Lucky hadden, was gewoon dezelfde voor zover ik hoorde als die hier al meerdere keren op mu gepost is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Volledige versie van Get Lucky was dus net op 3FM [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=677]Dennis.[/MENTION];, 2x achter elkaar ;c 3FM claimde net op de radio dat ze de 'leaked versie' van Daft Punk - Get Lucky hadden, was gewoon dezelfde voor zover ik hoorde als die hier al meerdere keren op mu gepost is. Die versies die tot nu toe rond slingerde hadden allemaal hetzelfde loopje van Pharrell steeds, deze had gewoon andere tekst bij elk stukje. http://pmd.sonic1029.com/audio/downloads/rick_lee/daftpunk_getlucky.mp3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Hij is wel enorm lekker zeg, weet ook niet hoe vaak ik dat filmpje van 1 minuut heb afgespeeld ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Hohohohoho, dit album gaat gekocht worden hoor. Niet vaak dat ik muziek koop, maar deze gaat 'm worden. Wat klinkt Get Lucky fucking lekker zeg :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten