Maryn Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Waar heb je hem vandaan weten te halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Ik krijg mijn PS4 morgen binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Ik krijg mijn PS4 morgen binnen! Welke games erbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Welke games erbij? Voorlopig alleen FIFA. Moet even kijken wat er verder tof is. Tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Battlefield en Fifa (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Voorlopig alleen FIFA. Moet even kijken wat er verder tof is. Tips? Ikzelf heb de Xbox One en Titanfall is tot nu toe de enige topgame op de Xbox One. Trials Fusion kan je over twee weekjes aanschaffen voor 20 euro, verslavende game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Voorlopig alleen FIFA. Moet even kijken wat er verder tof is. Tips?Tomb Raider als je die nog niet gespeeld hebt op de PS3/360, vind het persoonlijk veruit de beste ''next-gen'' game die er tot nog toe is(wel een beetje aan de korte kant). AC4 is ook erg goed, Infamous ziet er prachtig uit maar is veel van hetzelfde... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Waar heb je hem vandaan weten te halen? Mediamarkt Arena. Ze liggen veelal in de Mediamarkt als PS4 Infamous pack. Als je verder niet wil wachten: vriend van mij heeft hem besteld via Amazon. Binnen 3 dagen bezorgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Oja mensen met FIFA voor PS4, voeg aub even beavbusi toe. Of gooi je naam hier , doe ik het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Robertoow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Rensationeel Geloof ik ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Ps4 gister besteld bij game.co.uk, vandaag wordt ie verstuurd:) binnenkort fifa op de ps4 kijk er nu al naar uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Oja mensen met FIFA voor PS4' date=' voeg aub even beavbusi toe. Of gooi je naam hier , doe ik het wel.[/quote'] Jur-PSV, doe vooral FUT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Re: PlayStation 4 Jur-PSV, doe vooral FUT Voeg mij ook even toe dan :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Vandaag NBA 2K14 binnen gekregen, maar de PS4 zelf laat nog even op zich wachten. Gelukkkig vermaak ik me nog wel met de Xbox360. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 http://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-4-console-500gb-1-wireless-dualshock-4-controller-zwart-ps4/1004004013539792/ Maak maar 10tje naar me over als je blij bent nu, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Ik ben wel blij maar dat 10tje kan je vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Mijn Playstation vandaag binnen. Ik kwam donderdag er achter dat ik geen game had besteld om te spelen, dus heb ik maar LEGO marvel superheroes gekocht om even de dagen door te komen voordat de andere games binnenkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Ook leuk toch? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Ga sowieso een PS4 aanschaffen, maar nog geen spellen die mij kunnen boeien. Alleen FIFA14, maar geen zin om die te kopen voor 1.5 maand. Hoop eigenlijk dat er in de loop van deze maand of volgende maand nog een leuke PS4 + FIFA15 actie komt ergens :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ga sowieso een PS4 aanschaffen, maar nog geen spellen die mij kunnen boeien. Alleen FIFA14, maar geen zin om die te kopen voor 1.5 maand. Hoop eigenlijk dat er in de loop van deze maand of volgende maand nog een leuke PS4 + FIFA15 actie komt ergens :). Gewoon Bol.com, Mediamarkt en dergelijke in de gaten houden, daar komen ze meestal wel met zo'n aanbieding. Hier sinds gister de PS4 binnen. Eerste indruk: bruut ding, enorm geile controller (enorm verbeterd tov PS3, wat ik echt een rukding vond) en geile beeldkwaliteit. Heb enkel Last of us remastered (echt niet mijn game :cab:) en FIFA14 demo gespeeld maar bevalt tot dusver prima. Nog wel ff wachten tot er echt goede games uitkomen, aanbod is erg mager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ik ga na het weekend ook een PS4 kopen. Twijfel alleen nog sterk tussen een PS4 en een xbox one aangezien ik hiervoor erg tevreden was met mijn xbox 360 en omdat een xbox zonder kinect nu ook €400,- is. Iemand die mij weet over te halen zodat ik niet meer ga twijfelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ik ga na het weekend ook een PS4 kopen. Twijfel alleen nog sterk tussen een PS4 en een xbox one aangezien ik hiervoor erg tevreden was met mijn xbox 360 en omdat een xbox zonder kinect nu ook €400,- is. Iemand die mij weet over te halen zodat ik niet meer ga twijfelen? Omdat ik een PS4 heb. Ik zat zelf ook zwaar te twijfelen want ben een echte Xbox lover (en die controllers zijn echt perfect voor mijn handen), maar veel users hier stappen ook over naar de PS4, wat maten van me ook, verder maar 1 maat die Xbox One haalt, dus dan is het voor mij heel makkelijk want ik game het liefst online met moaties en MU'ers, zoals op FIFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janis. Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Zelf ook nog maar net een PS4 gekocht. Heb alleen FIFA14 en vind het aanbod op dit moment inderdaad wel wat mager :o Als iemand eens een gamepje fifa wil spelen, PM me dan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 (bewerkt) Ik ga na het weekend ook een PS4 kopen. Twijfel alleen nog sterk tussen een PS4 en een xbox one aangezien ik hiervoor erg tevreden was met mijn xbox 360 en omdat een xbox zonder kinect nu ook €400,- is. Iemand die mij weet over te halen zodat ik niet meer ga twijfelen? Als je naar grafische power kijkt, is het sowieso de PS4. Hogere RAM, hogere CPU. Als je een PS4 haalt ga je Halo en Titanfall misschien wel missen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar PS4. ��Wow, wat een mislukte poging om iemand over te halen.. Ik haal btw vanavond mijn PS4 + The Last of Us + BF4. Fifa 14 ga ik niet meer halen. Het wordt Fifa 15 voor mij. 1 augustus 2014 bewerkt door Mangata Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten