Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Voorlopig alleen FIFA. Moet even kijken wat er verder tof is. Tips?
Tomb Raider als je die nog niet gespeeld hebt op de PS3/360, vind het persoonlijk veruit de beste ''next-gen'' game die er tot nog toe is(wel een beetje aan de korte kant). AC4 is ook erg goed, Infamous ziet er prachtig uit maar is veel van hetzelfde...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar heb je hem vandaan weten te halen?

Mediamarkt Arena. Ze liggen veelal in de Mediamarkt als PS4 Infamous pack. Als je verder niet wil wachten: vriend van mij heeft hem besteld via Amazon. Binnen 3 dagen bezorgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga sowieso een PS4 aanschaffen, maar nog geen spellen die mij kunnen boeien. Alleen FIFA14, maar geen zin om die te kopen voor 1.5 maand. Hoop eigenlijk dat er in de loop van deze maand of volgende maand nog een leuke PS4 + FIFA15 actie komt ergens :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga sowieso een PS4 aanschaffen, maar nog geen spellen die mij kunnen boeien. Alleen FIFA14, maar geen zin om die te kopen voor 1.5 maand. Hoop eigenlijk dat er in de loop van deze maand of volgende maand nog een leuke PS4 + FIFA15 actie komt ergens :).

Gewoon Bol.com, Mediamarkt en dergelijke in de gaten houden, daar komen ze meestal wel met zo'n aanbieding.

Hier sinds gister de PS4 binnen. Eerste indruk: bruut ding, enorm geile controller (enorm verbeterd tov PS3, wat ik echt een rukding vond) en geile beeldkwaliteit. Heb enkel Last of us remastered (echt niet mijn game :cab:) en FIFA14 demo gespeeld maar bevalt tot dusver prima. Nog wel ff wachten tot er echt goede games uitkomen, aanbod is erg mager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga na het weekend ook een PS4 kopen. Twijfel alleen nog sterk tussen een PS4 en een xbox one aangezien ik hiervoor erg tevreden was met mijn xbox 360 en omdat een xbox zonder kinect nu ook €400,- is. Iemand die mij weet over te halen zodat ik niet meer ga twijfelen?

Omdat ik een PS4 heb.

Ik zat zelf ook zwaar te twijfelen want ben een echte Xbox lover (en die controllers zijn echt perfect voor mijn handen), maar veel users hier stappen ook over naar de PS4, wat maten van me ook, verder maar 1 maat die Xbox One haalt, dus dan is het voor mij heel makkelijk want ik game het liefst online met moaties en MU'ers, zoals op FIFA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga na het weekend ook een PS4 kopen. Twijfel alleen nog sterk tussen een PS4 en een xbox one aangezien ik hiervoor erg tevreden was met mijn xbox 360 en omdat een xbox zonder kinect nu ook €400,- is. Iemand die mij weet over te halen zodat ik niet meer ga twijfelen?

Als je naar grafische power kijkt, is het sowieso de PS4. Hogere RAM, hogere CPU. Als je een PS4 haalt ga je Halo en Titanfall misschien wel missen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar PS4.

��Wow, wat een mislukte poging om iemand over te halen..

Ik haal btw vanavond mijn PS4 + The Last of Us + BF4. Fifa 14 ga ik niet meer halen. Het wordt Fifa 15 voor mij.

bewerkt door Mangata
Link naar opmerking
Deel via andere websites