Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Ah mooi om te lezen man, ik wil echt overstappen naar ps4 namelijk. Nog wel ff sparen though, kan nog wel half jaar duren :cab:

Ach, duurt zowieso nog wel 1 tot 3 maanden voordat ze niet meer uitverkocht zijn en je er één kan kopen :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem daar gewoon los besteld.

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Heb exact dezelfde games als jou gehaald. :mrgy: Hoe is BF4?

Ik heb hem nog niet gespeeld BF4 maar me broertje wel en hij is erg onder de indruk. Stukjes meegekeken terwijl hij de SP speelde en was wel echt heel erg tof en goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil een extra controller (rood of blauwe), maar echt nergens te krijgen nog. Wil perse een andere kleur controller ivm maat van me die vaak komt spelen/ik daar. Ene week zeggen ze bij MM dat ze hem volgende week hebben en de andere dag zeggen ze dat het nog lang kan duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil een extra controller (rood of blauwe), maar echt nergens te krijgen nog. Wil perse een andere kleur controller ivm maat van me die vaak komt spelen/ik daar. Ene week zeggen ze bij MM dat ze hem volgende week hebben en de andere dag zeggen ze dat het nog lang kan duren.

Klopt, denk dat ze pas weer bij de volgende ps4 levering worden geleverd. Had ik ook last van en daarom maar een zwarte gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hang er gewoon een sticker op achteraan? Of graveer er je initialen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, ik als casual gamer zit met een dilemma. Ik game niet bijster veel, maar krijg van de verzekering (door waterschade) het geld terug voor een Xbox (200 euro ongeveer). Nu zit ik te twijfelen, of ik koop een PS3, want dan kan ik nog de leuke spellen een 2 tot 3 jaar spelen en is de PS4 tegen die tijd helemaal powerfull en shit, of ik leg 200 euro bij en koop nu een PS4. Neig zelf naar 1, vooral omdat ik bepaalde toppers op de huidige generatie nog moet spelen, maar nu lees je overal die shit over PSNow, dus daardoor twijfel ik weer. Iemand die zichzelf een kenner vind en het dilemma kan oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, ik als casual gamer zit met een dilemma. Ik game niet bijster veel, maar krijg van de verzekering (door waterschade) het geld terug voor een Xbox (200 euro ongeveer). Nu zit ik te twijfelen, of ik koop een PS3, want dan kan ik nog de leuke spellen een 2 tot 3 jaar spelen en is de PS4 tegen die tijd helemaal powerfull en shit, of ik leg 200 euro bij en koop nu een PS4. Neig zelf naar 1, vooral omdat ik bepaalde toppers op de huidige generatie nog moet spelen, maar nu lees je overal die shit over PSNow, dus daardoor twijfel ik weer. Iemand die zichzelf een kenner vind en het dilemma kan oplossen?

Ik zou dan als ik jou was lekker voor de PS 3 gaan! Topdingetje en als je niet bijster veel game dan is het vrij duur een ps4 op dit moment! Daarbij is online spelen op de Ps3 nog altijd gratis en dat is in mijn ogen ook wel een voordeel! Heb zelf wel de PS 4 omdat ik wel een fanatieke gamer ben maar als je dat niet bent zou ik zeker nog een tijdje wachten tot hij iets goedkoper is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou ofwel een PS3 kopen of een jaartje wachten en een PS4 kopen. De echt goeie games voor de consoles moeten nog uitkomen en tegen dan zal de prijs ook wat geminderd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn PS4 is al kapot. Wou FIFA erin doen. Spel startte niet op, dus wou disc eruit halen. Komt 'ie er niet meer uit, denk ingeslikt oid. :cab: al wat gezocht op internet, meer mensen last van. Is opgestuurd na sony via media markt al. 3 weken kwijt :( Heel raar. Gister werkte alles perfect, ding is 2 maanden niet van zn plaats geweest. Van de ene op de andere dag krijg je zulke dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS4 sinds gister terug, naja helemaal nieuwe. Het gezeik begon meteen met spellen die half werkte, zijn beschadigd door mn oude ps4. Sony 3x gebeld sinds gister, moet de spellen opsturen. Voor al het gedoe + weken niet online kunnen spelen (Voor betaald), sturen ze wel netjes een gratis controller naar me. CoD opnieuw gekocht vandaag, werkt perfect. Heel vaag, mn oude ps4 heeft krassen gemaakt op 2 spelen. (precies dezelfde krassen),

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn PS4 is al kapot. Wou FIFA erin doen. Spel startte niet op, dus wou disc eruit halen. Komt 'ie er niet meer uit, denk ingeslikt oid. :cab: al wat gezocht op internet, meer mensen last van. Is opgestuurd na sony via media markt al. 3 weken kwijt :( Heel raar. Gister werkte alles perfect, ding is 2 maanden niet van zn plaats geweest. Van de ene op de andere dag krijg je zulke dingen.

Precies hetzelfde probleem had ik! Spel startte niet en toen ik hem eruit wilde halen lukte het niet, sony gebeld en die zijn hem op komen halen, nu zijn ze hem aan het proberen te repareren en anders krijg ik een nieuwe... hoop wel dat het spel het nog doet ook FIFA want anders moet ik daar weer over bellen. Zit net ff te kijken en zie er geen krassen opzitten :)

Hoop eigenlijk dat ze me een compleet nieuw pakketje sturen zodat ik extra controller heb als schadevergoeding, ben hem sinds dinsdag kwijt toen ze hem kwamen ophalen en zeiden dat het 2 weken kon duren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies hetzelfde probleem had ik! Spel startte niet en toen ik hem eruit wilde halen lukte het niet, sony gebeld en die zijn hem op komen halen, nu zijn ze hem aan het proberen te repareren en anders krijg ik een nieuwe... hoop wel dat het spel het nog doet ook FIFA want anders moet ik daar weer over bellen. Zit net ff te kijken en zie er geen krassen opzitten :)

Hoop eigenlijk dat ze me een compleet nieuw pakketje sturen zodat ik extra controller heb als schadevergoeding, ben hem sinds dinsdag kwijt toen ze hem kwamen ophalen en zeiden dat het 2 weken kon duren

Heel kut ja, dus ook lang mee gezeten. (2 weken). Ook Sony gebeld voor schadevergoeding omdat ik niet online kon (50 e voor betaald), gedoe met spellen etc. Stuurde gelukkig een controller als vergoeding. Heel veel mensen hebben er ook last van. Terwijl ik met mn ps3 echt nooit problemen heb gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel kut ja, dus ook lang mee gezeten. (2 weken). Ook Sony gebeld voor schadevergoeding omdat ik niet online kon (50 e voor betaald), gedoe met spellen etc. Stuurde gelukkig een controller als vergoeding. Heel veel mensen hebben er ook last van. Terwijl ik met mn ps3 echt nooit problemen heb gehad.

Inderdaad ik heb ook nooit problemen gehad met mijn ps3, hoop dat ze mij gewoon nieuw pakketje sturen zodat ik extra controller heb :P Wel opzich netjes opgelost dat ze je gewoon controller opsturen als schadevergoeding!

Denk ook dat het komt doordat het de eerste lading playstations is die nog een fout kunnnen bevatten

Link naar opmerking
Deel via andere websites