Jeremy Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Ik heb de PS4 nog niet besteld, dus zit even te kijken wat ik het beste kan doen. Las het volgende op playstation4club.nl. Update: 21.15 uur Bij Bol.com lijkt de tweede lading PS4′s inmiddels ook volledig uitverkocht. Bol.com heeft de verwachte levertijd aangepast naar +/- 7 weken. Op dit moment lijken Intertoys & Bart Smit de beste opties; veel mensen melden dat zij deze week een PS4 besteld hadden bij Bart Smit / Intertoys, en morgen al een PS4 mogen ontvangen. De tweede lading lijkt bij beide aanbieders dan ook nog niet uitverkocht! Later meer.. Denk dat ik voorlopig eerst BF4 koop en misschien later alsnog FIFA. Op de PS3 speel ik dat nauwelijks nog. 10, 11, 12, 13 heel veel gespeeld, maar deze is zoals velen met mij eens zijn, slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Mijne is in ieder geval ook verzonden, maar nu de games nog:r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunner2003 Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 16 november heb ik de mijne besteld bij Bol.com helaas geen idee nog wanneer ik hem ontvang. Geruchten gaan dat de 2e levering volgende week vrijdag is. Andere zeggen weer tussen 5 en 23 december. Heb ook al gelezen dat het 2014 wordt. Jammer dat nog geen duidelijkheid is gegeven hierover. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Bij Toys XL konden mensen hem zonder te reseveren al halen. Ik heb hem, kan alleen niet online nog of iets. heel raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 november 2013 Auteur Share Geplaatst 29 november 2013 Binnen. Geen bf4 trouwens. Pech voor hun, nu koop ik m digitaal en retour ik die. Straks first impression. Controller wel al in me handen gehad, voelt nog steeds klein. Ze moeten die eens in verschillende grootte maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Dan heb je geen extra maps DLC volgens mij als je m niet hebt ge pre-orderd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 In de winkels waar ik ben geweest geen enkele PS4 voor de losse verkoop kunnen vinden, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Ha, net via die site van ze 15 euro gestort. Wat denk je? Zie geen transactiegeschiedenis, staat nog steeds €0,79, maar ik heb wel een bevestigingsmail van mijn bank gekregen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Huilen hier :r Meneer heeft hem al een uur en heeft nog niks kunnen spelen omdat niks op dat ding werkt. Gelukkig heb ik hem nog niet :huhu: O jawel. Alleen online kan ik niet :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 november 2013 Auteur Share Geplaatst 29 november 2013 Dan heb je geen extra maps DLC volgens mij als je m niet hebt ge pre-orderd *********** was dat vergeten. Heb nu ook nog eens 70 betaald fuck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Binnen. :< Vanavond even PSN en 2k14 kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 (bewerkt) Die €15,- was natuurlijk wel gelijk afgeschreven, maar op PSN staat nog steeds €0,79. ;e Edit: Goh, echt ongelooflijk dit. Bel ik net, hang ik bijna 8 minuten aan de lijn om 3x hetzelfde liedje te horen. Nee, daar heb ik geen zin in. Kan dus niet online spelen zo :( 29 november 2013 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Het is dus weer de oude vertrouwde kwaliteit? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Breeza Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 De Psn store werkt echt voor geen meter hier, krijg voor alles wat ik doe een fout melding. Probeer echt al een uur lang Nba 2k14 te downloaden maar ik geef het op voor vandaag, morgen is er weer een dag. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Account is gelukkig goed meegegaan begin van de middag bij mij. Heb met geluk één potje FIFA online kunnen spelen, nu al uren niet meer online kunnen spelen. Nice ding wel, beeldkwaliteit heel nice. Enige kutte is dat je 50 e moet betalen terwijl de servers wederom troep zijn voor het online gaan, wat gewoon weer niet werkt. Verder irriteer ik me een beetje aan dat geluidje wat uit die PS4 komt, als ik spel erin doe bijv, maar tijdens een spel ook. Gewoon om de paar seconden zon irritant geluidje. Meer mensen last van? Maat van me had het ook.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Lullo's bij bol.com, i.p.v alles tegelijk te verzenden heb ik de PS4 nu al binnen en komen de games morgen pas.:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Als ik hem nu nog bestel waar zou ik hem dan het snelste kunnen hebben?;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Beetje jammer dat je na het updaten van de PS3 games naar PS4 de disc moet blijven gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Nog meer onder jullie bij wie ps+ niet geactiveerd word na invoeren van de code? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Nog meer onder jullie bij wie ps+ niet geactiveerd word na invoeren van de code? Kijk Twitter en andere bronnen eens... Bij sommigen werken die codes niet. Ikzelf nog steeds geen antwoord op mijn vraag, wil toch wel weten of er ook met die service wat mis is (storten via iDeal), want ga echt niet nog een keer storten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 We are aware that users are experiencing some disruption to the PSN service. To minimise the inconvenience we have suspended the “redeem voucher” functionality whilst we investigate further. Unfortunately this means that money cards, product vouchers, PlayStation Plus vouchers, PS3-PS4 upgrade vouchers and any other vouchers for digital content are not redeemable at this stage. Other PSN features such as log-in, online multi-player gaming, PlayStation Plus trial, PS Store (excluding voucher redemption), trophies, messages, friends etc. are all available Zelf net gewoon even via internet(Ideal) wat geld erop kunnen zetten om PS+ aan te schaffen.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Ik heb zelfs bewijs dat het afgeschreven is en dat het niet is toegevoegd ;c Was vanmiddag om 14.18. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen_FCT Geplaatst 29 november 2013 Share Geplaatst 29 november 2013 Iemand die weet hoe je met Fifa 14 op de PS4 samen online een potje tegen iemand anders kan spelen? Dus met twee controllers op dezelfde Play Station, zoals je vroeger met driehoekje anderen kon toevoegen lukt me niet meer, maar het zou toch mogelijk moeten zijn? Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 november 2013 Auteur Share Geplaatst 30 november 2013 Ok. Eerst negatieve shit van vandaag: - Media Markt verstuurd BF4 aan een vriend vandaag terwijl die gisteravond besteld heeft, mijne waarschijnlijk pas volgende week of de week daarna terwijl ik 'm vorige maand besteld hebt. Maar ff mailen dus. Hierdoor heb ik 'm, online moeten kopen, die €10 duurder was. En volgens mij heb ik nu China Rising niet. Fuck MM. - PSN veel down, EA servers down, PS Store kut, uren zitten kloten. Positief: Super cool ding. Controller erg wennen met me 360 oriëntatie, maar prima. BF4 is echt fuuuuucking³³ veel beter dan op de 360 :D Ook geluid is super. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 30 november 2013 Share Geplaatst 30 november 2013 Waar hebben ze die PSN trial verstopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten