Stefan Geplaatst 28 november 2013 Auteur Share Geplaatst 28 november 2013 Dat betekent trouwens dat ie er morgen is? Ja, check maar PostNL track ding in je email. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Well, fuck. Haha. Maandag toets :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Hier ook verzonden, maandag pas besteld bij MM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Wat ga je erbij kopen? [MENTION=10220]Teklehaymanot[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Wat ga je erbij kopen? [MENTION=10220]Teklehaymanot[/MENTION]; FIFA en NBA2K uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Tof. Even een paar potjes 2K knallen dan maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 (bewerkt) Ik had ook de 2e levering bij MM, maar geen mail gekregen :( Edit: Had hem nog eerder besteld dan Rens ook :D Leuk. Edit II: Wel dus. Ziek!! 28 november 2013 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Ja, check maar PostNL track ding in je email. Heb je hem gewoon online besteld bij MM? Ik heb gewoon daar in de winkel gereserveerd en kan hem daar morgen ophalen. Echt zin in. :) Lees ook dingen dat idd de 2e levering morgen ook al er is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Waarom krijgen jullie een mail van MM? Ik werd bij de eerste levering gebeld? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Ik kan alleen 1 ding nog niet duidelijk vinden: hoe zit het met FIFA 14 PS3 -> PS4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Waarom krijgen jullie een mail van MM? Ik werd bij de eerste levering gebeld? :cab: Ik ook! Vorige week ergens. Denk dat gene die een mail krijgen, hem online hebben besteld oid. Ik bij de winkel zelf. Ik kan alleen 1 ding nog niet duidelijk vinden: hoe zit het met FIFA 14 PS3 -> PS4? Ik kan bij game mania de PS3 versie van FIFA omruilen voor de PS4 versie voor 15-20 euro oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Veel beter met die Ignite Engine kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen. Of bedoel je dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Ik ook! Vorige week ergens. Denk dat gene die een mail krijgen, hem online hebben besteld oid. Ik bij de winkel zelf. Ik kan bij game mania de PS3 versie van FIFA omruilen voor de PS4 versie voor 15-20 euro oid. Hm, nergens anders? Kan namelijk niet weg met mijn knie en ik heb geen idee waar de dichtstbijzijnde Game Mania zit, volgens mij Tilburg, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Hm, nergens anders? Kan namelijk niet weg met mijn knie en ik heb geen idee waar de dichtstbijzijnde Game Mania zit, volgens mij Tilburg, Niet dat ik weet. De GM heeft vaker zulke acties die geen andere winkel heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Niet dat ik weet. De GM heeft vaker zulke acties die geen andere winkel heeft. Matig. Wil hem het liefst wel morgen spelen, dus dan maar hopen dat mijn broer ff naar Tilburg kan/wil rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Morgen maar even kijken of ik er nog een los in de winkel kan vinden, maar anders wacht het wel tot na mijn tentamens. Zou nu sowieso ook alleen maar Madden 25 bijhalen, rest vind ik nog niet zo interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 november 2013 Auteur Share Geplaatst 28 november 2013 BF4 apart besteld bij MM, nog steeds niet verzonden mmmm.. Hopelijk straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 november 2013 Auteur Share Geplaatst 28 november 2013 Nog steeds niet :( Je gaat toch niet menen dat ik geen games heb morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Nog steeds niet :( Je gaat toch niet menen dat ik geen games heb morgen. Haha, dat zou wel heeeeeeel zuur voor je zijn :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 november 2013 Auteur Share Geplaatst 28 november 2013 Haha, dat zou wel heeeeeeel zuur voor je zijn :P Realiseer me nu dat ik 'm dan gewoon digitaal koop, en deze retourneer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 FIFA en NBA2K uiteraard. Tof. Even een paar potjes 2K knallen dan maar 2K.. Ben zo benieuwd naar MyGM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Kut mode. Zelfde trade logic en zelfde bullshit met zeurende 6th men enzo. Players roles nogsteeds drama dus. En alles is overspoeld met wat met VC betaald moet worden. Geen aanrader dus :p [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Het zal in ieder geval niet moeilijk worden om in MyPlayer de 1st pick te worden in deze draft class. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Wil 'm eigenlijk ook wel halen, vraag me enkel af wat ik er bij zou kopen? Ghosts sowieso niet, wat een verneukt kutspel is me dat zeg... FIFA is ook zware twijfel want dat is op PS3 ook gewoon kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 november 2013 Auteur Share Geplaatst 28 november 2013 Wil 'm eigenlijk ook wel halen, vraag me enkel af wat ik er bij zou kopen? Ghosts sowieso niet, wat een verneukt kutspel is me dat zeg... FIFA is ook zware twijfel want dat is op PS3 ook gewoon kut. BF4 en AC zijn wel erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten