Stefan Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 Zo staat het ook op die speciaal ingerichte xbox pagina van microsoft zelf. Zegt die quote niet gewoon "Met de Xbox One kan je offline gamen tot 24 uur later". Ik denk gewoon als je offline gaat (dus bijv. ook console uit), er timer afgaat. Je doet 'm weer aan, checkt die of timer over 24 uur is. Zo ja -> update. Lukt dat niet -> kan niet gamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Nieuwe Final Fantasy is gewoon exclusief voor Playstation 3 en 4 hoor. http://www.insidegamer.nl/nieuws/105479/final-fantasy-xv-ook-naar-xbox-one Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 Nieuwe Final Fantasy is gewoon exclusief voor Playstation 3 en 4 hoor. Oh? http://www.gamer.nl/nieuws/426934/final-fantasy-15-ook-naar-xbox-one Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Zegt die quote niet gewoon "Met de Xbox One kan je offline gamen tot 24 uur later". Ik denk gewoon als je offline gaat (dus bijv. ook console uit), er timer afgaat. Je doet 'm weer aan, checkt die of timer over 24 uur is. Zo ja -> update. Lukt dat niet -> kan niet gamen. Dat is niet wat ik lees. Ik lees dat je tot 24 uur kan gamen offline. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Maar ik heb zelden mijn xbox 360 aan gehad zonder internet verbinding, dit maakt voor mij niks uit eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 Dat is niet wat ik lees. Ik lees dat je tot 24 uur kan gamen offline. Kotaku: If I’m playing a single player game, do I have to be online at least once per hour or something like that? Or can I go weeks and weeks? Harrison: I believe it’s 24 hours. Kotaku: I’d have to connect online once every day. Harrison: Correct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Vaag dan hoor dit, Sony/Playstation zet namelijk net op Facebook dat het dus wel zou gaan om een exclusieve titel. Niet dat het mij veel uitmaakt, trek die Japanse RPG's over het algemeen erg slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 (bewerkt) interview met Phil Harrison Ohh dus toch. Verkeerd gelezen dan. Desondanks is dit natuurlijk niet zo'n grote deal als mensen ervan maken. Kijk, ik twijfel. Puur omdat ik in de zomer op een andere locatie ben waar het internet kut is. Maar ik geloof niet dat veel mensen dat hebben. Plus dat je in de toekomst meer games krijgt waar je sowieso online voor moet zijn. 11 juni 2013 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Hier ook hoor. Afgelopen paar jaar eigenlijk alleen nog maar CoD, nooit singleplayer. Alleen ben het gewoon niet eens met die 24h online. Heb ook regelmatig wat games weer verkocht, ook al is dat ook tijdje geleden. Verwacht die fee maar wat hoger, denk dat het dichter bij de retail prijs komt. Tweedehands op Xbox One gaat dood nee. Aan de ene kant heel logisch, maar toch verkeerd. Ik ben 100% voor een systeem als Steam. Je eigen library van games die gewoon van jou is, klaar. Geen tweedehands en gedoe. Maaaaaaar, Steam zou nooit succesvol zijn zonder goede prijzen (en acties). Als je iets download op een console nu vragen ze fucking even veel als retail. Die winst van hun pakken ze er dan nog gewoon bij. Volgens mij zit er in beide consoles nu wel zo'n systeem, maar ben bang dat ze het verneuken. Het voelt nu ook zo half/half. Ik hou niet van fysieke games. Het wordt tijd voor steam prijzen en aanbiedingen voor de nieuwe consoles. Gewoon ophouden met fysieke games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 kWSIFh8ICaA&feature=player_embedded Geen idee of het hier al eens is gepost. Vond het wel geinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 Ohh dus toch. Verkeerd gelezen dan. Desondanks is dit natuurlijk niet zo'n grote deal als mensen ervan maken. Kijk, ik twijfel. Puur omdat ik in de zomer op een andere locatie ben waar het internet kut is. Maar ik geloof niet dat veel mensen dat hebben. Plus dat je in de toekomst meer games krijgt waar je sowieso online voor moet zijn. Het gaat er om dat je uiteindelijk de xbox gewoon geen waarde heeft zonder internet. Mis je tevallig een betaling op je Internet? En je moet een aantal dagen wachten, leuk, xbox werkt niet. Je speelt alleen Fifa carriere modus, Of single player games als Uncharted en je hebt goed draadloos internet van je werk? Wat leuk, je kan je internet abbo niet opzeggen omdat je 400 Euro+ console dan niet meer werkt. Voor een individuele game, ok, kan nog, maar voor de console zelf? Nee dat hoort niet te kunnen. Gelukkig snappen ze dat wel by Sony. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 Hoeveel dagen per jaar heb jij geen internet dan? Ik hooguit 1 of 2. Care dat je eens per dag internet moet hebben, ik heb altijd internet en mocht ik een xbox one halen hangt ie ook 24/7 aan een internetkabel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 (bewerkt) Het gaat er om dat je uiteindelijk de xbox gewoon geen waarde heeft zonder internet. Mis je tevallig een betaling op je Internet? En je moet een aantal dagen wachten, leuk, xbox werkt niet. Je speelt alleen Fifa carriere modus, Of single player games als Uncharted en je hebt goed draadloos internet van je werk? Wat leuk, je kan je internet abbo niet opzeggen omdat je 400 Euro+ console dan niet meer werkt. Voor een individuele game, ok, kan nog, maar voor de console zelf? Nee dat hoort niet te kunnen. Gelukkig snappen ze dat wel by Sony. Gaat toch gewoon om het hele principe. Allerlei keuzes worden weer lekker weggenomen door dat kutbedrijf. Wat nou als ze over een jaar of 6-7 hun servers dichtgooien omdat ze een nieuwe console uitbrengen, of dat er toevallig eens een tornado langs komt in amerika waar ze net al hun servers hebben staan? Daar zit je dan met je spionagedoos waar je niks op kan spelen. Zelfde met die tweehands games, dat koop ik ook niet/amper. Maar het feit dat jij iets koopt en ze verbieden je om het daarna door te verkopen staat mij niet aan. Als consument moet je zoiets gewoon niet pikken. Als ik iets koop dan wil ik het hebben en niet effectief huren en hopen dat dat kutbedrijf hun servers maar eeuwig online houdt. De NES vind ik ook nog af en toe tof, dat had ik nu ook niet meer kunnen spelen anders hoor. Door de redenering van een groot aantal van die gasten hier gaat die hele privacy al jaren achteruit. O camera's op straat? Boeiend ik heb toch niks te verbergen. O willen jullie mn vingerafdruk bij het halen van een nieuw paspoort? Geen probleem joh, sla het hier maar centraal op. Het gaat er om hoe je het nieuwe gamen ziet. Microsoft is heel duidelijk: Een next-gen console heeft altijd internet nodig. Waarom? Zodat updates direct uitgevoerd kunnen worden en apps op het apparaat gelijk een update krijgen wanneer nodig. Tevens willen zij checken of je serienummer van je game nog geldig is en niet meerdere keren uitgegeven wordt. Inderdaad, je game moet eerst gedeactiveerd worden voordat je het uitleent. Microsoft vindt dat wat je koopt het spel is en niet het schijfje. Dat is immers maar een middel om het spel te installeren. Als je dus iets verkoopt, is het in hun ogen de licentie van het spel. Die kun je maar een keer uitgeven, dus zal die eerst op jouw console gedeactiveerd moeten worden. Ook worden de spellen geïnstalleerd in de cloud, dus je kan ieder spel zonder schijfje gaan spelen. Dat heeft weer als voordeel dat je super snel kan wisselen van game. Wil je je console niet op internet aansluiten? Dan heb je een Xbox 360 (dat heeft Microsoft heel duidelijk gezegd). Het is dus inderdaad de vraag of je die visie deelt. Ik snap de visie volledig en had de console gekocht als ik niet 2 van de 12 maanden geen of slecht internet had gehad. Ik kan hem dus, tenzij ik mijn telefoon als router gebruik, 2 maanden niet gebruiken. Tegenwoordig zijn er bundels voor 4000mb voor een redelijke prijs, dus dan is het al geen probleem. Ik sta wel open voor de visie van Microsoft, maar PS4 geeft een mooi alternatief. Echter moet ik inleveren op de kwaliteit van het online gamen, want Xbox Live is nog altijd (ook in de nieuwe generatie) onovertroffen. Dus is de vraag: Lever ik tien maanden in, of game ik twee maanden waarin ik sowieso al heel weinig game niet. Ik vind het een hele lastige keuze. Zeker gezien Sony een alternatief geeft waarbij ik gewoon altijd offline kan zijn. De vraag daarbij is echter, wil ik dat wel? Over de used games erger ik me sowieso al de hele tijd. Alle makers van de games kunnen used games verbieden. Sony en Microsoft doen daar beide niks aan. Dus nee, dan kan je je spel niet aan een maatje geven zoals in dat schijnheilige filmpje van Sony te zien is. Is het balen? Wel voor de mensen die hun games altijd verkopen. Is het onlogisch? Nee hoor, zeker niet. Heel veel game makers hebben het gewoon heel erg moeilijk. Er moet wat gebeuren, want anders vallen er gewoon erg veel slachtoffers onder de developers of gaat de kwaliteit van de games achteruit (of duurt de release absurt lang). Over de privacy discussie ben ik het deels met je eens. Ik vind het niet erg dat het opgeslagen wordt, maar er moet wel een controle orgaan komen. Wat gebeurt er met die gegevens? Zijn die gegevens wel veilig opgeslagen? (zie ook die hele discussie rondom het opslaan van medische data) Kortom, het gaat erom of je openstaat voor de visie van Microsoft op het nieuwe gamen. Monk niet, maar die had toch wel voor de PS4 gegaan wat er ook uitkwam. Veel mensen die niet alle info hebben ook niet, want die zeggen allemaal stomme dingen (zie dat plaatje op de vorige pagina). Ik twijfel gewoon heel erg zoals ik al aangaf. Ach, waarschijnlijk gewoon allebei;c Die is trouwens wel interessant: http://www.buzzfeed.com/josephbernstein/please-dont-bring-back-the-console-wars. Voor deze quote hieruit slaat de spijker op z'n kop als je die hele internet discussies allemaal leest: It’s always struck me as a kind of extreme confirmation bias, the desire to validate and keep validating a difficult choice. 12 juni 2013 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 Heel veel dingen zouden handig zijn als optie ja. Je spellen (en apps? wtf? ik wil een gameconsole) automatisch updaten, leuk voor sommige mensen als dat kan. Geef ze die optie en je hebt een prachtige toevoeging. 'Microsoft vindt dat...' ja. Vervolgens bieden ze het niet als optie aan, maar dwingen ze iedereen die het koopt om het op die manier te doen. Dan zijn er dus heel veel mensen die je product niet kopen. Ik heb FM13 ook via steam (eerste spel in jaren die ik gekocht heb) en het is handig dat ze je de keuze geven om het spel automatisch te updaten. Gelukkig kan ik het spel ook spelen als ik offline ben. Ik heb het spel namelijk gekocht zodat ik het kan spelen wanneer ik daar zin in heb. :) En dat is dus ook precies waar ik mee zit. Ik vind het hele nuttige toevoegingen, maar in die zomer (max twee maanden, maar eerder iets van 4-5 weken) zou ik niet kunnen spelen. Dat is gewoon erg lame.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 PlayStation 4 Belangrijkste voor mij is gewoon dat Sony die online servers gewoon heel erg goed gefixt worden, want ik wil absoluut niet achteruit gaan op de kwaliteit die xbox live (soso lobi <3) nu biedt. Speel sws vrijwel nooit offline games :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 Ik ga hem halennnn : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 Probleem is ook dat Xbox een enorm verlies gevende tak van microsoft is en dat ze nu van alles uit de kast hebben getrokken om, in hun ogen dan, meer winst te gaan maken. Zoals DRM, en de data collectie van kinect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 Probleem is ook dat Xbox een enorm verlies gevende tak van microsoft is en dat ze nu van alles uit de kast hebben getrokken om, in hun ogen dan, meer winst te gaan maken. Zoals DRM, en de data collectie van kinect. Weet je wat op PS4 gaat gebeuren. Je kan een game lenen, maar als je online wil moet je gewoon een online pass kopen van 20 euro, komt op hetzelfde neer. Xbox One is er op 21 november, ik las PS4 op 31 december. Klopt dit of is er nog geen release date? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 PS4 is nog geen releasedatum bekend. Enkel dat het holiday season is maar ga er maar van uit dat het vlak bij Xbox word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 Weet je wat op PS4 gaat gebeuren. Je kan een game lenen, maar als je online wil moet je gewoon een online pass kopen van 20 euro, komt op hetzelfde neer. O.a. EA is al gestopt met het hele online-pass gebeuren en de Sony-Exclusives(GT, Uncharted etc.) hebben daar ook geen last van. Het blijft dus eigenlijk hetzelfde als op de PS3 en de 360, je kan elke game uitlenen/doorverkopen zonder er iets extra's voor te doen, maar als de 3th party developer beslist dat je voor online content iets extra's moet hebben dan zal je dat erbij moeten kopen(voor iets van €7,50), of downloaden van een vriend zijn account;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2013 Probleem is ook dat Xbox een enorm verlies gevende tak van microsoft is en dat ze nu van alles uit de kast hebben getrokken om, in hun ogen dan, meer winst te gaan maken. Zoals DRM, en de data collectie van kinect. Het is juist andersom. 360 is volgens mij zelfs winstgevend nu, PS3 dacht ik nog steeds niet. Of iig, ik weet zeker dat Sony veel meer verlies op PS3 heeft geleden dan Microsoft op 360. Xbox One is er op 21 november, ik las PS4 op 31 december. Klopt dit of is er nog geen release date? Nooit. 100% zeker een paar weken voor Kerst. Dat is in de USA huge en gaan ze never nooit missen. Hun presentatie was zelfs al in februari, ze zijn echt wel op tijd klaar. Ik denk dat Sony zelfs gaat proberen om eerder te releasen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Ik ga definitief voor de Xbox. Ik wil een goede online service met de beste games en alles zo snel mogelijk, dat is Xbox One. Ik doe niet mee aan de negatieve hype. Het gaat mij om de games... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RockStarrr Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Vandaag PS4 pre-orderen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 15 juni 2013 Share Geplaatst 15 juni 2013 Ps4 sowiezo rond of eerder dan de release van de xbox one. Ze vinden de westerse landen het belangrijkste dus Europa en amerika aangezien ook Microsoft azie tot 2014 uitsluit Btw ik las net wat over dw de xbox winstgevend is voor Microsoft? Dat klopt niet helemaal Microsoft moet juiat nu winstgevend worden met de xbox one qant ze hebben al meerdere miljarden verlies geleden met de xbox en xbox 360. . Heb btw een half uur nadat de prijs bekend werd gelijk een preorder geplaatst bij nedgame voor de ps4. . Met hopelijk battlefield 4 en watchdogs bij de release en begin volgend jaar nog Infamous second son en destiny.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 15 juni 2013 Share Geplaatst 15 juni 2013 *Assassin's Creed IV: Black Flag *Battlefield 4 *Call of Duty: Ghosts *DriveClub *FIFA 14 *Killzone: Shadow Fall *Knack *Madden NFL 25 *NBA 2K14 *NBA Live 14 *Need for Speed Rivals *Watch_Dogs *Warframe [Free-to-Play] *The Witness Lijstje met games die gelijk uit zijn bij de release van de PS4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten