Michaelinho* Geplaatst 1 maart 2016 Share Geplaatst 1 maart 2016 Heb inmiddels S1 en 2 binnengehaald. Toevallig waren daar ook los subs bij te downloaden (hdtv). Ik hoop op een soort Blacklist ontwikkeling. Van net iets te Amerikaans en te toevallig allemaal naar een net iets hoger niveau. Vooralsnog denk ik vooral aan The Unit. Niet heel goed maar wel lekker om te kijken. Seizoen 3 is ff door bikkelen. Die is een beetje over de grens naar de 'verkeerde kant'. Seizoen 4 is wel weer erg lekker wat mij betreft :) Op addic7ed.com kun je voor alle afleveringen wel Engelse en/of NL subs vinden trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 maart 2016 Share Geplaatst 1 maart 2016 Seizoen 4 is wel een verademing ten opzichte van 3 ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 [spoiler=S04E18]Aii.. Laurel is dus degene die het loodje legt. Vond haar heel lang irritant, maar de laatste paar eps. kon ik haar meer waarderen. Ben wel benieuwd wat Oliver haar nu moest beloven. Ze lieten dit niet voor niks niet zien. Of Laurel's dood moet ook gefaked zijn. Maar dat lijkt me niet gezien de twitter post van Katie Cassidy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 [spoiler=S04E18]Doordat ze niet lieten zien wat Oliver moest beloven, vraag ik me inderdaad af of ze daadwerkelijk dood is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 [spoiler=S04E18]Doordat ze niet lieten zien wat Oliver moest beloven, vraag ik me inderdaad af of ze daadwerkelijk dood is. Ik speelde met dezelfde gedachte ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 De eerste twee seizoenen gezien. Het boogschieten vind ik heel vet, en zijn dubbele identiteit ook. Maar er zijn ook tal van zaken waar ik me echt te erg aan stoor. Het grote soapgehalte bv. Ik heb ooit het eerste seizoen van een serie genaamd Revenge gezien. Daar doet het me heel erg aan denken. Al die intriges :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 De eerste twee seizoenen gezien. Het boogschieten vind ik heel vet, en zijn dubbele identiteit ook. Maar er zijn ook tal van zaken waar ik me echt te erg aan stoor. Het grote soapgehalte bv. Ik heb ooit het eerste seizoen van een serie genaamd Revenge gezien. Daar doet het me heel erg aan denken. Al die intriges :r Revenge :D Keek mijn moeder altijd, vond het zelf ook wel interessant, dus ben na een tijdje mee gaan kijken. Helaas niet blijven volgen en inmiddels is de serie gestopt. Denk binnenkort maar eens downloaden en (af)kijken. Ook al een tijdje met Arrow gestopt helaas. In het begin vond ik het echt een zieke serie met o.a. Oliver zijn achtergrondverhaal, maar na een tijdje werd/wordt alles een beetje uitgemolken. Denk dat ik binnenkort de laatste episodes die ik gemist heb maar eens ga downloaden en bekijken, maar momenteel niet echt veel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Seizoen 4 zit er op. Al met al een (veel) beter seizoen dan het vorige. Afgaand op de laatste ep. vraag ik me wel af waar ze nu heen gaan met het verhaal, het ligt weer helemaal open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Krijg van dit seizoen juist het gevoel dat al het realistische eruit is zo ongeveer. Maakt het allemaal niet veel leuker imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Krijg van dit seizoen juist het gevoel dat al het realistische eruit is zo ongeveer. Maakt het allemaal niet veel leuker imo. Afgaand op wat ik gelezen heb was dit seizoen vooral gericht op het introduceren van Legends of Tomorrow en het time travel gebeuren in The Flash. S5 zou weer volledig om Arrow (met hier en daar een crossover) moeten draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Afgaand op wat ik gelezen heb was dit seizoen vooral gericht op het introduceren van Legends of Tomorrow en het time travel gebeuren in The Flash. S5 zou weer volledig om Arrow (met hier en daar een crossover) moeten draaien. Gaat mij niet om de crossovers of de overlappen met Arrow, maar in het begin (ik ben ook pas bij E5) zit er veel magie in en dingen die nooit zouden kunnen. Dat maakt het een stuk minder leuk. Ik snap dat het allemaal niet erg realistisch is, maar hou het een klein beetje mogelijk aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Vandaag laatste aflevering gezien, weet niet echt wat ik ervan moet denken. Was op zich wel een oke einde, maar het deed me niet zoveel eigenlijk. Vraag me wel echt af wat ze willen doen met het 5e seizoen :cab: Had juist wel mooi geweest als ze het nu gewoon hadden laten eindigen imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Vandaag laatste aflevering gezien, weet niet echt wat ik ervan moet denken. Was op zich wel een oke einde, maar het deed me niet zoveel eigenlijk. Vraag me wel echt af wat ze willen doen met het 5e seizoen :cab: Had juist wel mooi geweest als ze het nu gewoon hadden laten eindigen imo. In het 5e seizoen gaan ze in ieder geval die flashback story van Oliver afronden, aldus de geruchten. Dus hoe hij bij die Russische Maffia kwam en waarom hij daar wegging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Deze week begonnen met Arrow, ondertussen al 14 aflevering verder, heerlijke serie : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 16 juli 2017 Share Geplaatst 16 juli 2017 (bewerkt) En ondertussen klaar met seizoen 5. Fantastische seizoen met een fenomenale villain. :< Samen met Deathstroke met voorsprong de beste, misschien zelfs dé beste want hoe Prometheus werd neergezet door Segarra, damn. Zot einde ook. Hoewel ik moeilijk kan geloven dat [tekst]iedereen sterft.[/tekst] 16 juli 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten