MisterX Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 https://www.ageofempires.com/news/aoe2de-update-36906/ Voor de geïnteresseerden: Nieuwe patch is uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 mei 2020 Share Geplaatst 17 mei 2020 Mogelijk is de volgende sale op HumbleBundle voor iemand interessant: Age of Empires: Definitive Edition – [25% OFF!] Age of Empires III: Complete Collection – [50% OFF!] Age of Mythology: Extended Edition – [50% OFF!] Merk op dat AoE II zelf niet in de sale aanwezig is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 mei 2020 Share Geplaatst 17 mei 2020 Ik speel dit nu in Coronatijd echt best veel, ook de DE en die bevalt me super. Wellicht dat er met MU'ers een keer een potje gespeeld kan worden. Ik ben zelf niet zo heel erg goed, maar ook zeker geen echte beginner meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 mei 2020 Share Geplaatst 17 mei 2020 9 uur geleden zei Keko: Ik speel dit nu in Coronatijd echt best veel, ook de DE en die bevalt me super. Wellicht dat er met MU'ers een keer een potje gespeeld kan worden. Ik ben zelf niet zo heel erg goed, maar ook zeker geen echte beginner meer. Wat voor potjes speel je? RM 1v1, RM team games, DM, unranked? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 mei 2020 Share Geplaatst 17 mei 2020 1 uur geleden zei MisterX: Wat voor potjes speel je? RM 1v1, RM team games, DM, unranked? Wat die afkortingen precies betekenen weet ik niet haha. Meestal gewoon met een stel vrienden en dan maken we teams die eerlijk zijn (en dat kan gerust 2v4 zijn). Bijna nooit 1v1, dan doen we tegen vreemden een 2vs. Daarnet een 2v2v2v2 gespeeld met een vriend en gewonnen, heerlijk potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 mei 2020 Share Geplaatst 17 mei 2020 48 minuten geleden zei Keko: Wat die afkortingen precies betekenen weet ik niet haha. Meestal gewoon met een stel vrienden en dan maken we teams die eerlijk zijn (en dat kan gerust 2v4 zijn). Bijna nooit 1v1, dan doen we tegen vreemden een 2vs. Daarnet een 2v2v2v2 gespeeld met een vriend en gewonnen, heerlijk potje. Als je ranked games speelt, heb je 4 mogelijke ratings: RM 1v1 -> Random map game mode, 1v1 RM team games -> Random map game mode, team games En dan heb je dezelfde optie voor Death Match (DM), maar dat is een heel stuk minder populair. Of je kunt unranked game spelen, en dan doe je via de lobby. Als ik jou zo hoor, speel je altijd via de lobby en heb je nog nooit ranked games gespeeld. Waarschijnlijk speel je altijd Random Map en geen Death match of andere exotische varianten, zoals King of the Hill, Sudden Death, Empire wars, ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 mei 2020 Share Geplaatst 17 mei 2020 41 minuten geleden zei MisterX: Als je ranked games speelt, heb je 4 mogelijke ratings: RM 1v1 -> Random map game mode, 1v1 RM team games -> Random map game mode, team games En dan heb je dezelfde optie voor Death Match (DM), maar dat is een heel stuk minder populair. Of je kunt unranked game spelen, en dan doe je via de lobby. Als ik jou zo hoor, speel je altijd via de lobby en heb je nog nooit ranked games gespeeld. Waarschijnlijk speel je altijd Random Map en geen Death match of andere exotische varianten, zoals King of the Hill, Sudden Death, Empire wars, ... Jup, dat klinkt redelijk correct Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 mei 2020 Share Geplaatst 18 mei 2020 19 uur geleden zei Barteh: Ik speel wel af en toe met Jordi (thekerfts) de laatste tijd alleen spelen wij de HD versie en niet DE. Kunnen altijd wat MU'ers meedoen als jullie willen. Altijd gezellig. @Dansmeister @MisterX @Keko @Acquafresca Kom dan. Ouderwets ik en @PJHoutman vs jullie, game van 3 uurtjes. Ik speel wel DE. Speelt veel fijner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 mei 2020 Share Geplaatst 18 mei 2020 Man dat is lang geleden. Ben echt volledig uit vorm en was al nooit zo goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 2 uur geleden zei Barteh: We hebben allemaal de HD versie, slechts een paar man hebben DE. Overigens kunnen we nu ook niet Jordi als nietsnut aan het zwakke team geven omdat hij toch niks toevoegt. Die is tegenwoordig beter dan ik. Ach man Bart. Voor 15€ kan je uren genieten. Dat is 1 bier minder per week voor een maandje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 Op 18-5-2020 om 00:29 zei Barteh: Ik speel wel af en toe met Jordi (thekerfts) de laatste tijd alleen spelen wij de HD versie en niet DE. Kunnen altijd wat MU'ers meedoen als jullie willen. Altijd gezellig. @Dansmeister @MisterX @Keko @Acquafresca Hoe zijn de potten met je ping bro? Wel benieuwd. Heb de DE versie. Heel weinig nog gespeeld. Game nauwelijks. Maar als we een ouderwets duo moeten vormen, ben ik altijd nog wel mans genoeg voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 Welke civs gebruiken jullie veel? Merk dat ik daar de variatie nog niet zo makkelijk in vind. Ben zelf het sterkst met de Goths, voornamelijk later in het spel. Die hebben een upgrade in het kasteel dat de Huskarls in de barracken gebouwd kunnen worden en dat de barracken 100% sneller kunnen produceren. Als je economie eenmaal een beetje draait is het met een stuk of 30 barracken maximaal pompen met Huskarls en Pikemans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 Tag me maar een keer als er een potje gespeeld gaat worden. Voorkeur gaat wel uit naar DE. Geen idee of het nog steeds zo is, maar HD stond altijd voor gegarandeerde lag. DE heeft dat een stuk minder. Plus de QoL features maken het een zoveel beter spel. 16 uur geleden zei PJHoutman: Man dat is lang geleden. Ben echt volledig uit vorm en was al nooit zo goed Ooit, toen ik met MU-ers voor het eerste dit spel speelde, heb jij mij uitgelegd hoe dit spel werkte. Nu snap ik waar het bij mij fout is gegaan 1 uur geleden zei Keko: Welke civs gebruiken jullie veel? De 35 civs zorgen er wel voor dat alle civs rouleren een beetje lastig wordt. Toch probeer ik dat regelmatig. Ik merk wel dat Persians en Goths twee civs zijn die ik recent relatief veel heb gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 11 minuten geleden zei Barteh: Ping merk je vrij weinig van. Hebben zowel met mij als met Jordi als host gespeeld en gaat allebei prima. Die pros spelen vanuit China tegen Europa enzo en dat gaat ook prima. Die pros speelde wel via Voobly en niet via HD. Als ze met HD civs / balance speelde, dan was dat altijd nog steeds via Voobly. Niet via HD zelf. Ondertussen zijn de meeste wel over naar DE. HD hebben ze toch naast zich neer gelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 Zoals Bart al meldde sinds een maandje weer begonnen met spelen, samen met 3 gasten uit mn voetbalteam vaak wel 3 of 4 avondjes per week een paar uurtjes knallen. Ben wel voor HD gegaan, want twijfel of mn pc de grafische prestaties van DE aan kan. Merkte nu ook pas hoe slecht ik al die jaren terug was huhu. Mja gaat wel steeds lekkerder nu al is het nog steeds van een erbarmelijk niveau wat ik doe. Probeer nog even alle civs een beetje door te krijgen, maar denk dat ik tot nu toe Mongols en Turks het leukste vind om mee te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 Net een paar potjes gespeeld. Extra leuk dat iedereen ongeveer op zelfde niveau zit. Was Jordis villagers aan t pakken met Archers zodat ik in castle hem kon slopen met mn eagles. Wat bleek: ik ben helemaal geen aztecs, maar italians :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 Dat klinkt alsof de NR50 rule is komen te vervallen?! Doen jullie nu ook aan rushing?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 Als jullie op een fatsoenlijk tijdstip spelen, wil ik best een potje mee doen in de avond. Zal 'm eens installeren(want de oude versie dus neem ik aan?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 mei 2020 Share Geplaatst 21 mei 2020 Aight. 20:00 is inderdaad een prima tijdstip. Dan is het nog eens leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 mei 2020 Share Geplaatst 22 mei 2020 Laat maar weten wanneer er plannen zijn voor een pot. Plaats hier maar de naam van de lobby ofzo. Als ik het van te voren weet, moet 20.00u vaak wel lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Ik heb vandaag maar weer eens HD geïnstalleerd op mijn PC en een potje via HD gespeeld. Ik weer niet weer waarom het geen succes was en Voobly populair bleef. Het spel verliep zo stroef en uiteindelijk crashte zelfs mijn game tijdens het spelen van het potje. Ook heb ik het idee dat de ingame tijd trager verloopt dan de ingame tijd in DE. Alles duurt zoveel langer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 1 uur geleden zei Barteh: Ga je lekker DE spelen met je eigen vrienden. Bij LAN-party's gebruiken we het origineel, meestal met de FE-patch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 mei 2020 Share Geplaatst 25 mei 2020 @PJHoutman kom je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 DE is weer normaal speelbaar. De devs hadden in de april patch een klein foutje gemaakt. Nou ja, klein? Je kon gratis techs kijken, en ook nog eens dezelfde tech meerdere keren. Dit zou als het goed is nu verholpen moeten zijn in de nieuwe patch die vannacht is gelanceerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 https://www.ageofempires.com/news/coming-this-july-2020/ Ik ben benieuw hoe dit uit gaat pakken. Dit klinkt in ieder geval veel belovend voor mij. Dit zijn denk ik precies de aanpassingen die de ranked games nodig hadden. Nou ja, dat event en het scenario kunnen mij gestolen worden (boeien mij totaal niet), maar ik ben blij met de rest van de aanpassingen. Nu maar afwachten wanneer de patch live gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten