Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Easiest CPU blijft lachen. Net tegen 2 gespeeld en de ene kreeg geen eens zijn barracks up en kwam met moeite in de feudal age, toen ie resignde. De ander was wel wat beter. Heb iets van 5 TC's en 7 castles plat moeten gooien ofzo. Maar zag er nooit naar uit dat zege in het geding kwam. Mijn thuisbasis lag open en bloot, geen muur om ofzo, en er is geen enkele aanval gepleegd... Ik had er geen eens een leger... Volgende keer eens tegen 3 losse of 2 in teamverband (al maakt dat teamverband weinig uit als de ene geen eens in Feudal Age kan komen...) proberen. Of maar meteen een niveautje hoger proberen. Kijken of je het dan wat moeilijker krijgt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke pot met Rob, PJ en Steijns.

Kreeg in het begin gelukkig hulp van PJ met zijn vloot anders waren mijn docks er in het begin niet meer geweest. PJ een tc bij Rob op eiland gebouwd en vandaar uit Rob's land binnen gevallen. Ik over zee Steijns waarna een lekkere battle begon:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde de zee controleren, maar daar kwam PJ met zijn tegenaanval. Zelf tot 2 keer aan toe , leek het te lukken.. Ik focusde me te zeer op zee en vergat daardoor het grondleger. Probeerde nog op het laatste te counteren met sommige galleons, maar dat was te laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde de zee controleren, maar daar kwam PJ met zijn tegenaanval. Zelf tot 2 keer aan toe , leek het te lukken.. Ik focusde me te zeer op zee en vergat daardoor het grondleger. Probeerde nog op het laatste te counteren met sommige galleons, maar dat was te laat.

Zo heeft ie mij op zee ook te pakken genomen. Castle midden op het eiland van mij, heel wat barracken etc. En dan zit je daar met zo'n vloot en geen landleger...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tonight 10 uur?

Ik verwacht niet dat ik een potje ga redden, terwijl mijn accu momenteel op 30% zit...

Gisteren is oplader stuk gegaan en nog geen tijd gehad om er wat aan te doen, gaat morgenochtend gebeuren. Sowieso een wonder dat mijn laptop niet uit is gevallen: Hij staat eigenlijk al vanaf vanochtend 10 uur aan en was gisterenavond tijdens het uitvallen van mijn oplader geen eens vol...

Link naar opmerking
Deel via andere websites