Pinolero Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2014 Dan was het inderdaad jouw fout, zeg ook niet dat jullie de schuldigen zijn, maar dan hadden wij er wel voor gezorgd dat je het meekreeg, ipv achteraf opeens "oja haha klopt Dans, jij had je chat op all! haha jammer duitsers zeiden het ook niet in WO II haha'. Zo speel je toch geen spel joh :cab: Ach joh, die opmerking moet je niet te serieus nemen:-D Als wij tactische informatie konden krijgen dmv een fout van jullie kant dan is dat toch gewoon het spel. Als het andersom was geweest was ik ook niet zo pissig geweest. Ja op mijzelf omdat het dan bij mijzelf ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Ja nu weten we het wel dat jullie het niet sportief vonden. Maar ik vind het eigen schuld. Hadden jullie maar beter moeten opletten. Als ik het verkeerd had gedaan was het ook mijn fout geweest. Niet dat ik veel zinnigs uitkraam in die chat. Ik had die chat nog aanstaan omdat er een boerenlul(o wacht, het waren er zelf 2) op continue game drukten toen Matjoe eruit vloog. Dus inderdaad eigen schuld. Je hebt helemaal gelijk man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2014 Ik had die chat nog aanstaan omdat er een boerenlul(o wacht, het waren er zelf 2) op continue game drukten toen Matjoe eruit vloog. Dus inderdaad eigen schuld. Je hebt helemaal gelijk man. C'est moi:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2014 (bewerkt) Nee maar heren, [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION];. Excuus dan bij deze, want wij gingen er echt vanuit dat jullie hetzelfde zouden doen. En we waren er ook van overtuigd dat jullie mijn berichtje wel hadden binnengekregen. (gelezen gingen we niet vanuit omdat Dans door ging;c) 20 februari 2014 bewerkt door Pinolero dubbel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Zo pak je X op zn X's. Gaf al op voordat ik naar zn dorp ging :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Goed teamwork daar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 216 units lost en 192 gekilled Steijns? Ik dacht dat jij dat zielig voor je poppetjes vond?! :P Haha nee. Cool man. Aangevallen dus. Zwaar terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 (bewerkt) Goed teamwork daar :) hehe idd. Die kasteel daar bouwen was geniaal van jouw. Moest wel lachen toen X dacht ik ga ff counteren met die paarden van m. Bleek dat eigenlijk mijn hele leger nog in mijn base zat. :mrgy: Weg al zijn resources. ;x [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; MisterX resigned. ;) 20 februari 2014 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Vanavond nog een potje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Re: Age of Empires II Over dat continue game drukken: Enige andere opties waren wait en save & exit, en het leek me niet heel nuttig dat we een save zonder Matthew hadden. Daarom wilde ik uit dat scherm en naar quit current game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Wanneer maken jullie em af? Zie dat X pas drie gebouwen heeft verloren dus neem aan dat ie nog volop meedoet? De statistieken laten ook wel de inzet van mijn teamgenoot (vriend van Steijns) zien... Heeft lange tijd het spel niet gespeeld en lag al snel op de knieën. O.a. door een forward base van Steijns. Slimme move geweest. Hierdoor zou het in feite al snel Steijns en Halit tegen mij worden en dat leek mij onbegonnen zaak, want het lukte me ook al niet goed om Donny te helpen. Achteraf gezien had ik meer militaire buildings moeten maken van waaruit ik units ging pompen. In dat geval hadden we langer samen stand gehouden en had ik ook alleen uiteindelijk stand kunnen houden. Ik verzamelde in ieder geval de resources sneller dan Halit en Steijns. Ik zou alleen out of gold runnen, terwijl Halit en Steijns de trade hadden. Uiteindelijk heb ik daarom maar gezegd: Geen zin om het lang te rekken, we stoppen er mee. Maar toen ik de resources zag, dacht ik: Hier had toch meer in gezeten... Dat team zat jij toch in, met PJ n Berrie die onze teamchat afluisterden? Dans maakte die zelf die. Hij profiteerde trouwens ook zelf ook van zo'n fout bij een ander. En zoveel boeiends heb ik nou ook weer niet gehoord dat we er iets aan hadden... We hoorde trouwens alleen Dans. Niet de rest... Moest wel lachen toen X dacht ik ga ff counteren met die paarden van m. Bleek dat eigenlijk mijn hele leger nog in mijn base zat. :mrgy: Weg al zijn resources. ;x Counteren met paarden? Ik had er geen eens veel gemaakt en heb er alleen maar proberen te verdedigen bij Donny... Vanavond nog een potje? Ik vind het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2014 Ik wil vanavond ook wel. Maar neem aan dat potje van half 11 prio heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Ik wil vanavond ook wel. Maar neem aan dat potje van half 11 prio heeft? Als iedereen er is wel ja... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2014 Als iedereen er is wel ja... Stuur maar berichtje via gameranger als je er klaar voor bent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Stuur maar berichtje via gameranger als je er klaar voor bent! Je bedoelt nu een potje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2014 Je bedoelt nu een potje? Nee als er meer fellows joinen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Nee als er meer fellows joinen. Ik heb iig een room gemaakt. Ik zie wel wie joinen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2014 [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; Één van jullie die joint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Over een uur of twee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Re: Age of Empires II Geef me even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2014 Geef me even MisterX ik en me broertje zitten er momenteel in;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Na Ajax kan ik wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Na Ajax kan ik wel? Is nu toch gespeeld ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Is nu toch gespeeld ;c Wil ik net online komen, zitten jullie al in een game. :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Wil ik net online komen, zitten jullie al in een game. :cry: Kan nu wel, X werd gekickt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten