Sacioli Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Ja kan er verder geen uitleg over geven hoor, weet 't verschil tussen de mod en de normale game niet eens. ;c Zet je gameranger naam maar hier neer als je klaar bent, voeg ik je meteen ff toe. Sacioli ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Wie wil vanavond een keertje spelen? :) Eerste keer dat ik dit spel aanraak, dus liever geen pro's :cab: Mijn gameranger is: randy_19901@hotmail.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Wie wil vanavond een keertje spelen? :) Eerste keer dat ik dit spel aanraak, dus liever geen pro's :cab: Mijn gameranger is: randy_19901@hotmail.com Stap 1: Piratebay > Age Of Empires II+Age of Empires 2 - The Conquerors Expansion+st Installeren, geen cracks of patches doen, is niet nodig. Stap 2: http://www.forgottenempires.net/install Deze mod installeren Stap 3: http://www.gameranger.com/ Downloaden/installeren/account maken Stap 4: Spelen. Moet je even die stappen volgen. Gisteravond heeft [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; ook met ons(Bart en moi) meegespeeld en is ook razend enthousiast. Zal je toevoegen ouwe reus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Waarom deze mod? Ik had AoE II op mijn laptop door een versie van een vriend via een USB-stick en daarop zat deze mod. Vandaar dat we deze mod zijn gaan gebruiken. Grofweg het nut van de patch: - 5 nieuwe civ's. - Een aantal nieuwe AI's die veel beter zijn dan de oude AI - Wijzigingen die het spel gebalanceerder maken - En tot slot misschien wel het belangrijkste: Resolutiepatch (Zonder deze mod zou je geen grote resoluties in kunnen stellen én geen widescreen resulotions gebruiken). En we spelen gameranger omdat we een programma moeten gebruiken. Voobly en gameranger waren de opties en ik heb toevallig als eerste bij gameranger gekeken. Achteraf had ik beter eerst naar Voobly kunnen gaan, omdat dat veel fijner werkt, vind ik. Kortweg even de voordelen van Voobly (naar mijn idee): - Voobly heeft een eigen resolutiepatch, waardoor er ook zonder enige mod gebruik gemaakt kan worden van alle resoluties. - Voobly heeft een ranking, waardoor je op voorhand al een inschatting kan maken of de teams bijvoorbeeld eerlijk verdeeld zijn. - Voobly heeft nog meer opties, zoals de 'hidden civs' en 'mirror civs'... - Er zijn veel meer mods / custom scenario's in omloop in Voobly. Enige nadeel is misschien dat de noobs op Voobly ongeveer even goed zijn als de pro's op gameranger. Al kun je aan de hand van iemands rating altijd wel een geschikte tegenstander vinden en daarom vind ik het niet echt een nadeel dat het algemeen niveau op voobly een stuk hoger ligt dan op gameranger. Eigenlijk speel ik daarom momenteel alleen nog maar op gameranger als er met een aantal MU-ers een potje gedaan wordt, alle andere potjes speel ik eigenlijk via Voobly. Als ik dit op voorhand had geweten, had ik iedereen meteen naar voobly gestuurd ;) Heb je ook weer een beetje het achtergrond verhaal over de mod en waarom gameranger ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Moet je met [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; gaan spelen. Die heeft gister ook zn eerste game gespeeld. Als we eens lekker een man of 6-7 online hebben van MU kunnen we ook makkelijk een beetje gelijke teams maken. Is goed, zal dit topic wel ff in de gaten houden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2014 @RanDMC [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; Als jullie twee nou eens samen met mij oefenen. Ik kan er ook geen klote van dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Vind ik goed :huhu: al start ik net FIFA14 op op Xbox, dus dat wordt dan wel later vanavond een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Mochten jullie het handig vinden, wil ik best wel een keer een keer aanschuiven om de basis van de game uit te leggen en wat tips & tricks mee te geven. Ik hoor het wel :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik ga nu een potje beginnen, dus [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; als jullie zin hebben? [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik ga nu een potje beginnen, dus [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; als jullie zin hebben? [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Ik kan vanavond pas rond half 11. Wil dan best spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik kan vanavond pas rond half 11. Wil dan best spelen Mention of pm me maar als je wilt. Ben er dan nog wel wss ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Mochten jullie het handig vinden, wil ik best wel een keer een keer aanschuiven om de basis van de game uit te leggen en wat tips & tricks (die ik van PJ heb geleerd) mee te geven. Ik hoor het wel :) Fixed ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik ga nu een potje beginnen, dus [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; als jullie zin hebben? [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Ik wil nu wel ff :) 2 noobs tegen elkaar, gaat leuk worden ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik wil nu wel ff :) 2 noobs tegen elkaar, gaat leuk worden ;c Hahaha, is goed. Wat is je GameRanger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2014 Berieee volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik kan trouwens niet joinen, omdat ik geen friend ben... En zoeken op MisterX (mijn naam) levert veel zoekresultaten op. Misschien even roomopties wijzigen en 'friends only' uitvinken' [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Fixed ;) Dat is te veel eer voor PJ, heb ik zo het idee ;) Al heb ik wel iets van je geleerd, al ben ik een hoop dingen daarvan zelfs anders gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Nou, dat was een leuk potje. :cab: Ik speel in vervolg nog enkel tegen mede noobs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2014 [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; ? Ik kap er ff mee, kga FIFA doen. Ben hier verschrikkelijk in :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; ? Randy en ik zijn net klaar met een potje met MisterX, Barteh, Marc en wij 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik kap er ff mee, kga FIFA doen. Ben hier verschrikkelijk in :r Minder dan mij kun je niet zijn. Morgenavond kan ik ook, dus ben ik ook beschikbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Minder dan mij kun je niet zijn. Morgenavond kan ik ook, dus ben ik ook beschikbaar Als je beetje wilt kloten, kan het nu hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2014 Als je beetje wilt kloten, kan het nu hoor. Even snel weer installeren. Geef me een kwartiertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Even snel weer installeren. Geef me een kwartiertje Kon je niet vinden op GameRanger in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2014 Kon je niet vinden op GameRanger in ieder geval. Zal je even toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten