Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Iemand enig idee hoe ik hier nog aan kan komen aangezien m'n officiële cd van het spel kapot is en ik hem niet meer kan installeren. Vond I ook altijd een topgame en daardoor speelde ik die nog wel eens met vrienden, maar aan II ben ik echt bizar verslaafd geweest. III heeft mij nooit zo kunnen bekoren, maar als iemand mij aan deze game kan helpen is hij echt mijn held(in).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Units blijven pompen, vooral je towncenter mag het eerste uur nooit stilstaan.

Is het erg als je op het makkelijkste niveau veel moeite hebt met winnen, 2 vs 1. natuurlijk heb ik een ally en staat het derde team er alleen voor...

edit: Ik kwam erachter dat ik dus een versie met bepaalde mod heb: http://www.forgottenempires.net/ Versie 2.2. Daarin is o.a. de AI een stuk verbeterd...

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het erg als je op het makkelijkste niveau veel moeite hebt met winnen, 2 vs 1. natuurlijk heb ik een ally en staat het derde team er alleen voor...

edit: Ik kwam erachter dat ik dus een versie met bepaalde mod heb: http://www.forgottenempires.net/ Versie 2.2. Daarin is o.a. de AI een stuk verbeterd...

Doe mee potje online dan 1 vs 1. Zit nu Pippi Langkous te kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; heeft het spel ondertussen een beetje geleerd. Hij heeft me niet écht verslagen, ik stopte omdat Feyenoord - NEC begon, maar mijn positie was feitelijk onhoudbaar. Hij had al snel totale heerschappij op zee, en omdat hij Spanje was (met cannon galleons) was het voor mij ook eigenlijk niet mogelijk om die heerschappij nog terug te pakken. Op het land was het redelijk gelijk omdat ik een behoorlijke verdediging had opgebouwd, maar ik kon eigenlijk niet meer winnen; was door mijn goud en steen heen, en mijn legers gingen elke keer kapot bij het verdedigen tegen zijn invallen.

Mijn eigen schuld dat ik hem de Imperial Age heb laten halen, had al vrij snel een redelijk aanvalsleger staan dat misschien de situatie al vroeg in mijn voordeel had kunnen uitpakken. Heb pas toen we beiden in de IA waren één keer aangevallen en dat leger werd gelijk vernietigd.

Leermomentjes ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat jij op het einde ook steeds aan de pop. limit? Ik wel en zwom in wood en food. Ik had uiteindelijk iets van 8 of 10 barracken die voor een constante flow aan halbardiers zorgde. Daarmee wilde ik je op het einde nog gaan aanvallen en als je eenmaal zo'n vloed verslagen had, stond de nieuwe alweer klaar. Ik moest iets met mijn resources. Ik vergat trouwens wel de blacksmith. Dus had er op het einde maar 3, zodat ik in een hoog tempo alle upgrades er door kon gooien. Spanish hebben het voordeel dat die upgrades geen gold kosten, dus zonder goud, en toch met overvloed aan food, kon ik makkelijk alle upgrades er door gooien.

Tip: Probeer eens sneller naar de volgende age te gaan. Ik was veel sneller in FA. En toen jij eindelijk vorderde naar de FA, drukte ik op ongeveer hetzelfde moment op naar CA. En neem wat meer villegers. Volgens mij had jij max. 50 villegers en ik 100 ofzo... Zo'n verschil zat er echt tussen. Nogal logisch dat ik meer resources had dan...

En je mag mij ook wel een tip geven: Hoe krijg ik die *** castles het beste neer? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn, disconnect tegen [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; en ik was net zo goed bezig. Eerste aanval ingezet, had net een kasteel vernietigd. Was nog lastig geworden om te winnen, maar ik had iig het initiatief. Mja, 't veldspel was iig al beter dan vorige keer.

Niet overdrijven over je aanval. Het kasteel heb je geen eens vernietigd... [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION];

Wel jammer van de disconnection, het spel zou net echt gespeeld gaan worden, de opbouwende fase was voorbij en het gevecht stond op het punt van beginnen...

Als jullie binnenkort keertje doen laat maar weten, heb ook wel weer zin in een potje online. Misschien dat [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; ook wel mee doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jullie binnenkort keertje doen laat maar weten, heb ook wel weer zin in een potje online. Misschien dat [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; ook wel mee doet.

We spelen wel met deze mod. Ik neem aan dat dat geen probleem is?

In mijn spel was ie wel vernietigd, zal wel door de disco komen dan. [MENTION=9138]MisterX[/MENTION];

't scheelde inderdaad weinig. Was denk ik zo'n 100 hp over, mogelijk zelfs nog iets minder. Toen had ik net genoeg villegers om de klap op te vangen en het kasteel te redden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites