Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Maximaal, zeker omdat Atoms for Peace eigenlijk nog maar een echt album hebben uitgebracht naast de solo plaat van Thom Yorke. Maar voor een concert in de HMH heb ik nog nooit gezien dat er extra treinen rijden, al is dat ook niet erg omdat het niet zo snel later dan elf uur afgelopen zal zijn.

Had het over het concert van Editors eigenlijk haha ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een pleurishoerensite joh. Bahbahbah. Kreeg pas om 10.03 de button om tickets te kopen, terwijl [MENTION=677]Dennis.[/MENTION]; toen al halverwege de wachtrij was. Zat ik er eindelijk in, waren de normale tickets uitverkocht. Nu dus 6.50 p.p annuleringsverzekering. Zou bijna hopen dat ze ziek worden. 43 euro voor Editors, dat vind ik het eigenlijk helemaal niet waard :cab: Nja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leonard Cohen dit jaar naar Antwerpen _O_ Daar MOET ik bij zijn, die staat echt op het lijstje om nog eens te zien. En zo heel veel tijd zal daar ook niet meer voor zijn (hopelijk wel natuurlijk, maar realistisch gezien...)

Toch niet in de sporthal?

edit: wel dus. Zou mooi zijn als hij een keer naar Carré zou komen, of Paradiso.

Link naar opmerking
Deel via andere websites