bas2204 Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Kaartje gekocht voor Bruce in Nijmegen. Toch maar lekker gaan met twee vrienden. En behalve The Balck Crowes nu ook Jamie N Commons in het voorprogramma, dus dat zijn voor mij drie vliegen in één klap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Maximaal, zeker omdat Atoms for Peace eigenlijk nog maar een echt album hebben uitgebracht naast de solo plaat van Thom Yorke. Maar voor een concert in de HMH heb ik nog nooit gezien dat er extra treinen rijden, al is dat ook niet erg omdat het niet zo snel later dan elf uur afgelopen zal zijn. Had het over het concert van Editors eigenlijk haha ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Net bij Polica in Paradiso geweest, was live toch wel een stuk sterker dan op plaat. Ga dat vooral zien op Lowlands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 21 maart 2013 Share Geplaatst 21 maart 2013 Zijn er nog members dan die naar Atoms for Peace gaan? Vind dat niet half zo sterk als Radiohead, dus ik zie er van af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 maart 2013 Share Geplaatst 21 maart 2013 Zeker, AMOK had de plaat moeten zijn die Radiohead na In Rainbows had moeten maken in plaats van The King of Limbs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 maart 2013 Share Geplaatst 22 maart 2013 Sympathiek dat stufi net vandaag kwam, kaartjes voor Depêche Mode en Atoms for Peace zijn in de pocket. Nu woensdag nog Editors, ga het nog druk krijgen de eerste twee weken van juli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Ik ben even klaargekomen hoor, My Bloody Valentine opnieuw naar de Effenaar _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Vanavond naar Of monsters and men in paradiso :) Heb er zin in :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Leonard Cohen dit jaar naar Antwerpen _O_ Daar MOET ik bij zijn, die staat echt op het lijstje om nog eens te zien. En zo heel veel tijd zal daar ook niet meer voor zijn (hopelijk wel natuurlijk, maar realistisch gezien...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Kaartje voor Editors in de pocket. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Same here, zaterdag kaartjes kopen voor My Bloody Valentine en The Smashing Pumpkins. Was wel prettig geweest als niet iedere band had besloten om deze zomer te gaan touren :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Wat een pleurishoerensite joh. Bahbahbah. Kreeg pas om 10.03 de button om tickets te kopen, terwijl [MENTION=677]Dennis.[/MENTION]; toen al halverwege de wachtrij was. Zat ik er eindelijk in, waren de normale tickets uitverkocht. Nu dus 6.50 p.p annuleringsverzekering. Zou bijna hopen dat ze ziek worden. 43 euro voor Editors, dat vind ik het eigenlijk helemaal niet waard :cab: Nja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Dat ben ik ook kwijt doordat ik een hardcopy kaartje wilde hebben, krijgen we doordat niemand meer cd's koopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Haha helemaal mooi dit. Keek nu weer voor de grap, en nu kan ik wel normale tickets kopen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Glastonbury 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Ken meer dan de helft niet, maar verder een prachtige line up natuurlijk. Hebben daar natuurlijk ook wel wat geld te besteden, zeker na een tussen jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2013 Prima line-up. Sowieso dat ik daar nog een keer heen wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Mocht er iemand ziek worden met M&S kaartje, ik koop hem over! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Gister de kaartjes voor Editors gemist. Had er niet meer aan gedacht en vriend van me wou ze in z'n pauze kopen, toen waren ze er al niet meer ;( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Volgende week vrijdag gratis naar Kensington in Heerlen, mijn pa is fotograaf in die tent waar ze optreden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Leonard Cohen dit jaar naar Antwerpen _O_ Daar MOET ik bij zijn, die staat echt op het lijstje om nog eens te zien. En zo heel veel tijd zal daar ook niet meer voor zijn (hopelijk wel natuurlijk, maar realistisch gezien...) Toch niet in de sporthal? edit: wel dus. Zou mooi zijn als hij een keer naar Carré zou komen, of Paradiso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 april 2013 Auteur Share Geplaatst 3 april 2013 Youth Lagoon, 10 juli in Paradiso, Amsterdam. Begint wel om 01:00 's nachts. Iemand? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Belachelijk tijdstip, maakt natuurlijk amper uit voor een concert in Paradiso hoe laat het begint. Ook handig voor iedereen die niet in Amsterdam of omgeving woont. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 april 2013 Auteur Share Geplaatst 3 april 2013 True, true. Maar doet 'ie wel vaker, dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Klopt, het vorige concert begon ook om dat tijdstip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten