bas2204 Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Ik doe het iets kleiner. Morgen naar Dan Baird's Homemade Sin (zonder Dan Baird, maar met Joe Blanton) met als voorprogramma Otis Gibbs in Grenswerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 [quote name='Richarð.'] Hier ook morgenavond, ja. Met @Christian. [/QUOTE] Zin in! Sowieso een mooie concertmaand voor de boeg, ga verder ook nog naar Kasabian (9/11, HMH) en Gorillaz (21/11, Ziggo) :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Dat kun je inderdaad een mooie maand noemen. Ik zal het moeten stellen met het eerder genoemde concertje morgen en dan volgende week donderdag de Paceshifters ook in Grenswerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 november 2017 Auteur Share Geplaatst 1 november 2017 (bewerkt) Hier twee dagen na War on Drugs nog 45ACIDBABIES in Katwijk. v3zu7gEBIU0 En Gorillaz ga ik ook met Chris mee. (d) 1 november 2017 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Is dat voorprogramma morgen bij TWOD nog iets of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Ik wil de 7de naar Den Haag naar The Juice Crew... Maar weet nog niet hoe ik dat moet oplossen. :-( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Dat kun je inderdaad een mooie maand noemen. Ik zal het moeten stellen met het eerder genoemde concertje morgen en dan volgende week donderdag de Paceshifters ook in Grenswerk Paceshifters zijn dikke prima (y) Jaren geleden eens een keer gezien in het voorprogramma van 3 Doors Down. Ze komen ook bij mij uit de regio, de zanger is zelfs nog een tijdje mijn collega geweest. Leuk om af en toe die verhalen dan mee te pikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Dat zijn van die leuke dingen ja. Heb ook een vriend die met een bandje aan de weg aan het timmeren is (band heet We Are Hunters). Zijn ook door het land wat kleine optredens langzaam aan het doen en hebben hun eerste EP uitgebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Zin in! Sowieso een mooie concertmaand voor de boeg, ga verder ook nog naar Kasabian (9/11, HMH) en Gorillaz (21/11, Ziggo) :< Gorillaz heb ik echt over getwijfeld. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik dat nieuwe album zo enorm vond tegenvallen, maar ga er sowieso spijt van krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Wat was The War On Drugs ontzettend goed. Wat blijft Afas Live toch een vervelend poppodium. Maar wat was The War On Drugs goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 november 2017 Auteur Share Geplaatst 3 november 2017 Hoezo is AFAS Live vervelend? En War On Drugs was echt goed. Die opbouw bij Under the Pressure. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Kille en dure tent. Vind het altijd meer een grote kroeg waar een bandje staat te spelen. Afas heeft altijd veel rumoer, continu pratende mensen die voor de gezelligheid komen. Klink nu als een ouwe lul maar ik kom puur voor het bandje. Sta dan ook liever in wat intiemere en kleinere zalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 november 2017 Auteur Share Geplaatst 3 november 2017 Ben ik het mee eens, hoor. Pratende mensen tijdens een concert zijn echt irritant. Vraag me ook af waarom je dat op zo'n plek en tijdstip gaat doen. Ga dan bij de bar staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Word up naar Bolly en de man met de IJsland-fetish! Bij concerten geniet je gewoon, en heel incidenteel zeg je misschien iets tegen iemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Heel sterk optreden gister van TWOD, echt genoten. Al vond ik het gister overigens relatief meevallen met het gehalte pratende mensen. Gelukkig ook maar. Gorillaz heb ik echt over getwijfeld. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik dat nieuwe album zo enorm vond tegenvallen, maar ga er sowieso spijt van krijgen. Twijfelde ook wel een tijdje hoor, was vooral bang dat ze heel veel van het nieuwe album gaan spelen. Maar op de setlist van de afgelopen dagen zie ik toch aardig wat classics voorbij komen, dus ben wel blij dat ik kaarten heb. Al is het volgens mij nog niet uitverkocht, dus mocht je je bedenken. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Mwa ik weet niet man. Gorillaz is een van die bands waarvan ik me af vraag of ik ze live wel goed ga vinden. Al zou ik eigenlijk wel moeten, izjn al jaren m'n nummer 1 op Last.fm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Leuk weekje in februari... Kygo, Chainsmokers en Imagine Dragons. :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 november 2017 Share Geplaatst 6 november 2017 Mwa ik weet niet man. Gorillaz is een van die bands waarvan ik me af vraag of ik ze live wel goed ga vinden. Al zou ik eigenlijk wel moeten, izjn al jaren m'n nummer 1 op Last.fm. Gewoon doen, ik ga er ook heen. Gewoon om ze live eens gezien te hebben. En ik vind Damon Albarn sowieso een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 november 2017 Share Geplaatst 6 november 2017 Ja dat eerste is het vooral ook eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 november 2017 Share Geplaatst 7 november 2017 Afgelopen vrijdag naar Jett Rebel in Hedon geweest. Fenomenaal goed optreden. Die gast heeft gewoon drieënhalf uur aan één stuk staan knallen. Heb nog nooit iemand zo continu energiek zien performen. Muzikaal ook het meest intelligente optreden wat ik tot nu toe heb gezien. Allerlei bizarre overgangen naar polyritmische maatsoorten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Enorm genoten van mijn twee concertjes: Otis Gibbs was goud als voorprogramma. Speelde wat rustigere Americana muziek, maar maakte er een halve comedyshow van met zijn verhalen tussen de nummers door. Leuke man, maar meteen zijn CD gekocht (gesigneerd natuurlijk). Achter Otis aan kwam Dan Baird's Homemade Sin, maar dan zonder Dan Baird. Zijn vervanger was Joe Blanton en hoe jammer dit ook was, de show was nog altijd geweldig. Erg strak gespeeld, setlist werd op het podium pas bepaald, geweldige show. Gisteren werd de avond geopend door Mantra. Ook zeker niet slecht, maar door de karige opkomst in aantallen van het publiek was het een beetje een rare show. Gelukkig liep de zal nog wat voller voor de hoofdact: Paceshifters. Deze jonge Nederlandse band weet nog wat rocken is. Een geluid in de geest van bijvoorbeeld Nirvana maakte een geweldige show. Na afloop meteen een limited edition LP aangeschaft, laten tekenen door de mannen en dan heb die heb ik hier dus nu op de platenspeler liggen. En raad eens, het is nummer 001/500. Nummer 1 dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 november 2017 Share Geplaatst 11 november 2017 Zo, 'limited edition' wordt dus even naar een hoger niveau getild hier! Donderdag naar een concert van pianist Michiel Borstlap geweest. Het contrast met Jett Rebel kon niet groter. Geen bombastische muziek van een energieke, onvermoeibare zanger die de zaal massaal aan het dansen en zingen krijgt hier, maar een ingetogen concert vol met luistermuziek voor een klein publiek. Zo klein zelfs, dat we met 28 mensen rondom de pianist op het theaterpodium zaten. Heel knus en intiem dus. Echte muziek om even je ogen bij te sluiten en helemaal nergens aan te denken en alleen maar opgaan in de muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 20 november 2017 Share Geplaatst 20 november 2017 Waarschijnlijk heeft iedereen het allang ergens gezien maar voor de mensen die het gemist hebben, hier kan je het concert van The War on Drugs (2 nov.) in de Afas terugkijken: [YOUTUBE]X_GHRh1mfKY[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Heel sterk optreden gister van TWOD, echt genoten. Al vond ik het gister overigens relatief meevallen met het gehalte pratende mensen. Gelukkig ook maar. Twijfelde ook wel een tijdje hoor, was vooral bang dat ze heel veel van het nieuwe album gaan spelen. Maar op de setlist van de afgelopen dagen zie ik toch aardig wat classics voorbij komen, dus ben wel blij dat ik kaarten heb. Al is het volgens mij nog niet uitverkocht, dus mocht je je bedenken. ;c Wat vond je ervan? Vond het toch wel vet hoor, blij dat ik geweest ben. Laten we het verder maar niet over de treinreis heen en terug hebben.. Mwa ik weet niet man. Gorillaz is een van die bands waarvan ik me af vraag of ik ze live wel goed ga vinden. Al zou ik eigenlijk wel moeten, izjn al jaren m'n nummer 1 op Last.fm. Nog geweest Justin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Wat vond je ervan? Vond het toch wel vet hoor, blij dat ik geweest ben. Laten we het verder maar niet over de treinreis heen en terug hebben.. Nog geweest Justin? Ja erg tof hoor, muzikaal best prima en de visuals waren wel erg strak :< Haha, de trein was niet zo'n succes he? Was zelf gelukkig rond kwart voor 1 weer in Zwolle, viel me nog mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten