Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Dat kun je inderdaad een mooie maand noemen. Ik zal het moeten stellen met het eerder genoemde concertje morgen en dan volgende week donderdag de Paceshifters ook in Grenswerk

Paceshifters zijn dikke prima (y) Jaren geleden eens een keer gezien in het voorprogramma van 3 Doors Down. Ze komen ook bij mij uit de regio, de zanger is zelfs nog een tijdje mijn collega geweest. Leuk om af en toe die verhalen dan mee te pikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zin in! Sowieso een mooie concertmaand voor de boeg, ga verder ook nog naar Kasabian (9/11, HMH) en Gorillaz (21/11, Ziggo) :<

Gorillaz heb ik echt over getwijfeld. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik dat nieuwe album zo enorm vond tegenvallen, maar ga er sowieso spijt van krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kille en dure tent. Vind het altijd meer een grote kroeg waar een bandje staat te spelen. Afas heeft altijd veel rumoer, continu pratende mensen die voor de gezelligheid komen. Klink nu als een ouwe lul maar ik kom puur voor het bandje. Sta dan ook liever in wat intiemere en kleinere zalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel sterk optreden gister van TWOD, echt genoten. Al vond ik het gister overigens relatief meevallen met het gehalte pratende mensen. Gelukkig ook maar.

Gorillaz heb ik echt over getwijfeld. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik dat nieuwe album zo enorm vond tegenvallen, maar ga er sowieso spijt van krijgen.

Twijfelde ook wel een tijdje hoor, was vooral bang dat ze heel veel van het nieuwe album gaan spelen. Maar op de setlist van de afgelopen dagen zie ik toch aardig wat classics voorbij komen, dus ben wel blij dat ik kaarten heb. Al is het volgens mij nog niet uitverkocht, dus mocht je je bedenken. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa ik weet niet man. Gorillaz is een van die bands waarvan ik me af vraag of ik ze live wel goed ga vinden. Al zou ik eigenlijk wel moeten, izjn al jaren m'n nummer 1 op Last.fm.

Gewoon doen, ik ga er ook heen. Gewoon om ze live eens gezien te hebben. En ik vind Damon Albarn sowieso een baas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen vrijdag naar Jett Rebel in Hedon geweest. Fenomenaal goed optreden. Die gast heeft gewoon drieënhalf uur aan één stuk staan knallen. Heb nog nooit iemand zo continu energiek zien performen. Muzikaal ook het meest intelligente optreden wat ik tot nu toe heb gezien. Allerlei bizarre overgangen naar polyritmische maatsoorten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorm genoten van mijn twee concertjes:

Otis Gibbs was goud als voorprogramma. Speelde wat rustigere Americana muziek, maar maakte er een halve comedyshow van met zijn verhalen tussen de nummers door. Leuke man, maar meteen zijn CD gekocht (gesigneerd natuurlijk).

Achter Otis aan kwam Dan Baird's Homemade Sin, maar dan zonder Dan Baird. Zijn vervanger was Joe Blanton en hoe jammer dit ook was, de show was nog altijd geweldig. Erg strak gespeeld, setlist werd op het podium pas bepaald, geweldige show.

Gisteren werd de avond geopend door Mantra. Ook zeker niet slecht, maar door de karige opkomst in aantallen van het publiek was het een beetje een rare show.

Gelukkig liep de zal nog wat voller voor de hoofdact: Paceshifters. Deze jonge Nederlandse band weet nog wat rocken is. Een geluid in de geest van bijvoorbeeld Nirvana maakte een geweldige show. Na afloop meteen een limited edition LP aangeschaft, laten tekenen door de mannen en dan heb die heb ik hier dus nu op de platenspeler liggen. En raad eens, het is nummer 001/500. Nummer 1 dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, 'limited edition' wordt dus even naar een hoger niveau getild hier!

Donderdag naar een concert van pianist Michiel Borstlap geweest. Het contrast met Jett Rebel kon niet groter. Geen bombastische muziek van een energieke, onvermoeibare zanger die de zaal massaal aan het dansen en zingen krijgt hier, maar een ingetogen concert vol met luistermuziek voor een klein publiek. Zo klein zelfs, dat we met 28 mensen rondom de pianist op het theaterpodium zaten. Heel knus en intiem dus. Echte muziek om even je ogen bij te sluiten en helemaal nergens aan te denken en alleen maar opgaan in de muziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel sterk optreden gister van TWOD, echt genoten. Al vond ik het gister overigens relatief meevallen met het gehalte pratende mensen. Gelukkig ook maar.

Twijfelde ook wel een tijdje hoor, was vooral bang dat ze heel veel van het nieuwe album gaan spelen. Maar op de setlist van de afgelopen dagen zie ik toch aardig wat classics voorbij komen, dus ben wel blij dat ik kaarten heb. Al is het volgens mij nog niet uitverkocht, dus mocht je je bedenken. ;c

Wat vond je ervan? Vond het toch wel vet hoor, blij dat ik geweest ben.

Laten we het verder maar niet over de treinreis heen en terug hebben..

Mwa ik weet niet man. Gorillaz is een van die bands waarvan ik me af vraag of ik ze live wel goed ga vinden. Al zou ik eigenlijk wel moeten, izjn al jaren m'n nummer 1 op Last.fm.

Nog geweest Justin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vond je ervan? Vond het toch wel vet hoor, blij dat ik geweest ben.

Laten we het verder maar niet over de treinreis heen en terug hebben..

Nog geweest Justin?

Ja erg tof hoor, muzikaal best prima en de visuals waren wel erg strak :<

Haha, de trein was niet zo'n succes he? Was zelf gelukkig rond kwart voor 1 weer in Zwolle, viel me nog mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites