kayvdl Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Helaas is dat Arsenal-shirt een Photoshop. Op dat twitteraccount staan meer gephotoshopte Arsenal-shirts ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Huhuhu, eeuwig zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Lelijk, walgelijk, gestoorde doorgedraaide idioten met een enorm misplaatste drang naar extreem nationalisme. Lijkt dat bizarre Baskenland wel, al acht ik de gemiddelde Catalaan nog een stukje verder heen. Als je niet precies weet wat er allemaal in Catalunya is gebeurd kan je er beter niet over oordelen en zeker niet zo'n heftige mening... Wat er hier is gebeurd onder meneer Franco is absurd en mag nooit worden vergeten, ik weet er veel van omdat ik hier woon en me erin heb verdiept dus beter niet oordelen over dingen waar je niet over kan oordelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Als je niet precies weet wat er allemaal in Catalunya is gebeurd kan je er beter niet over oordelen en zeker niet zo'n heftige mening... Wat er hier is gebeurd onder meneer Franco is absurd en mag nooit worden vergeten, ik weet er veel van omdat ik hier woon en me erin heb verdiept dus beter niet oordelen over dingen waar je niet over kan oordelen Ik weet er alles van, maak je maar geen zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Ik weet er alles van, maak je maar geen zorgen. Dan snap ik je reactie nog veel minder..... ?? Waarom reageer je dan zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Dan snap ik je reactie nog veel minder..... ?? Waarom reageer je dan zo? Dat je dat nog vraagt :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Dan snap ik je reactie nog veel minder..... ?? Waarom reageer je dan zo? Omdat ik Catalonië een verzameling vind van doorgeslagen nationalisten met grootheidswaanzin, net als Baskenland, alleen zijn die nog niet zo ver heen als de Catalanen (ETA even buiten beschouwing gelaten). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Omdat ik Catalonië een verzameling vind van doorgeslagen nationalisten met grootheidswaanzin, net als Baskenland, alleen zijn die nog niet zo ver heen als de Catalanen (ETA even buiten beschouwing gelaten). Nja dan kom ik voor mezelf tot de conclusie dat jij het leven niet helemaal snapt en dan moet je misschien eens met mensen praten die onder Franco hebben geleefd.... Als je maar één zin in het catalaans tegen iemand zei werd je opgesloten, gemarteld en vermoord omdat Franco zijn zin niet kreeg en een hekel had aan Catalanen, in die zin kan je Franco vergelijken met Hitler... Je zegt toch ook niet dat Joden een grootheidswaanzin hebben en doorgeslagen nationalisten zijn. Maarja ben benieuwd eens van je te horen wat jij dan denkt dat er allemaal gebeurd is. Ik woon hier en ik vindt dat er mensen zijn die doorslaan maar zeker de cultuur, taal moet bewaard worden onder de locale bevolking, en dan sluit ik af met wat ze hier altijd zeggen VISCA CATALUNYA! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Nja dan kom ik voor mezelf tot de conclusie dat jij het leven niet helemaal snapt en dan moet je misschien eens met mensen praten die onder Franco hebben geleefd.... Als je maar één zin in het catalaans tegen iemand zei werd je opgesloten, gemarteld en vermoord omdat Franco zijn zin niet kreeg en een hekel had aan Catalanen, in die zin kan je Franco vergelijken met Hitler... Je zegt toch ook niet dat Joden een grootheidswaanzin hebben en doorgeslagen nationalisten zijn. Maarja ben benieuwd eens van je te horen wat jij dan denkt dat er allemaal gebeurd is. Ik woon hier en ik vindt dat er mensen zijn die doorslaan maar zeker de cultuur, taal moet bewaard worden onder de locale bevolking, en dan sluit ik af met wat ze hier altijd zeggen VISCA CATALUNYA! Goh, intrigerend. Maar dat was mij bekend. Als eerste, waarom zou je uberhaupt een andere taal dan Spaans willen spreken als je Spanjaard bent en in Spanje woont? Maar goed, dat terzijde. Franco's mensonterende maatregelen keur ik niet goed, geen weldenkend mens doet dat. Al snap ik wel zijn irritatie aan het 'Catalaanse' volk. Vergelijking met Hitler gaat ernstig ver. Bovendien zijn Joodse mensen, helemaal als het om herdenkingen gaat tegenwoordig ook een beetje loco inderdaad, voelen zichzelf het middelpunt van het universum. Was laatst nog een issue over, niemand mag worden herdacht énkel de Joden. Als je zulke uitspraken doet ben je de weg wel grondig kwijt ja. En ach, op een gegeven moment moet je je ook over zaken heen zetten, helemaal die Catalanen. Wij Nederlanders zijn ook onderdrukt door de Duitsers in de Tweede Wereldoorlog, dus nu moeten we Duitsers haten? Mijn vader heeft zelfs een tijd vast gezeten en is niet al te best behandeld toen. Maar dat waren andere tijden, andere mensen. Visca Catalunya, huhu hou toch op man. Met dat rare volk wil je je niet meten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Goh, intrigerend. Maar dat was mij bekend. Als eerste, waarom zou je uberhaupt een andere taal dan Spaans willen spreken als je Spanjaard bent en in Spanje woont? Maar goed, dat terzijde. Franco's mensonterende maatregelen keur ik niet goed, geen weldenkend mens doet dat. Al snap ik wel zijn irritatie aan het 'Catalaanse' volk. Vergelijking met Hitler gaat ernstig ver. Bovendien zijn Joodse mensen, helemaal als het om herdenkingen gaat tegenwoordig ook een beetje loco inderdaad, voelen zichzelf het middelpunt van het universum. Was laatst nog een issue over, niemand mag worden herdacht énkel de Joden. Als je zulke uitspraken doet ben je de weg wel grondig kwijt ja. En ach, op een gegeven moment moet je je ook over zaken heen zetten, helemaal die Catalanen. Wij Nederlanders zijn ook onderdrukt door de Duitsers in de Tweede Wereldoorlog, dus nu moeten we Duitsers haten? Mijn vader heeft zelfs een tijd vast gezeten en is niet al te best behandeld toen. Maar dat waren andere tijden, andere mensen. Visca Catalunya, huhu hou toch op man. Met dat rare volk wil je je niet meten. Ach Friesland heeft ook zijn eigen taal dus waarom Fries willen spreken als je de Nederlandse taal spreekt en in Nederland woont --> precies hetzelfde maar dat hoort bij de cultuur dus goed toch, zolang ze maar spaans spreken als het nodig is (tegen een spanjaard) Voor de rest tsja ik snap de mensen hier wel een beetje ja, als 70% van wat hier verdiend wordt aan belastingen rechtstreeks naar Madrid gaat waar de corrupte regering het in zijn zak steekt dan zou ik ook zeggen doe dan maar een eigen land al hoop ik niet dat het ooit zo ver komt! Het over zaken heen zetten gaat met de tijd en het regime van Franco eindigde in 1975 dus ja misschien lopen de mensen hier dan 30 jaar achter t.o.v Nederland in de 2e wereld oorlog en volgens mij was de haat jegens duitsland er ook nog best wel hoor in de 80er jaren. Dat visca catalunya zei ik omdat ik dat "rare volk" wat jij zegt wil verdedigen omdat deze mensen protesteren tegen Spanje zonder geweld te gebruiken maar gewoon met demonstraties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Ach Friesland heeft ook zijn eigen taal dus waarom Fries willen spreken als je de Nederlandse taal spreekt en in Nederland woont --> precies hetzelfde maar dat hoort bij de cultuur dus goed toch, zolang ze maar spaans spreken als het nodig is (tegen een spanjaard) Voor de rest tsja ik snap de mensen hier wel een beetje ja, als 70% van wat hier verdiend wordt aan belastingen rechtstreeks naar Madrid gaat waar de corrupte regering het in zijn zak steekt dan zou ik ook zeggen doe dan maar een eigen land al hoop ik niet dat het ooit zo ver komt! Het over zaken heen zetten gaat met de tijd en het regime van Franco eindigde in 1975 dus ja misschien lopen de mensen hier dan 30 jaar achter t.o.v Nederland in de 2e wereld oorlog en volgens mij was de haat jegens duitsland er ook nog best wel hoor in de 80er jaren. Dat visca catalunya zei ik omdat ik dat "rare volk" wat jij zegt wil verdedigen omdat deze mensen protesteren tegen Spanje zonder geweld te gebruiken maar gewoon met demonstraties. Friezen zijn (as far as I know) niet anti-Nederland, veel te nuchter voor sowieso, en willen ook geen eigen staat oprichten. Tevens krijgt Catalonië ook de meeste gelden binnen dacht ik? (correct me if I'm wrong) ... dan moet je ook het meeste inleveren, vrij logisch (en al helemaal gezien de economische situatie van Spanje). Catalonië moet zeker geen eigen staat krijgen, hebben ze als eerste 0,0 recht op en ten tweede krijg je hierdoor een enorm schokbeweging in de Europese economie want Spanje is dan zo goed als failliet. Verder moet de gemiddelde Catalaan inderdaad even chillen, want al dat hele gebeuren met Franco is al jaren voorbij. Die lui hebben zo'n enorm minderwaardigheidscomplex, ze moeten het probleem bij zichzelf zoeken, niet bij Spanje. Maar goed, als ze om de zoveel tijd een demonstratie willen houden een weer een voting over zelfstandigheid. Ze kunnen allemaal hun hart ophalen met dat hele CDC van die Artus Mas. Jeuj, Catalonië, eigen land. Nou veel succes ermee. Hoop dat die lui zich ooit realiseren dat ze al deel uit maken van een prachtig land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Nja ik vindt dat je zulke verschrikkelijke dingen nooit mag vergeten en dat doen wij nederlanders ook nooit zoals 4 mei! Catalonië heeft door het toerisme en de promotie die ze voor het land maken inderdaad de meeste inkomsten maar 70% rechtstreeks naar Madrid vindt ik vrij veel... Spanje moet er voor zorgen dat ze andere dingen eens duurder maken (medicijnen, gezondheidszorg, uitkeringen verstrekken) misschien komen ze er dan eens bovenop... Maar dan blijft nog staan dat jij vind dat de Catalanen een minderwaardigheidscomplex hebben nja daar gaan we het nooit over eens worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Dan niet. En op 4 mei 20h zat ik te kakken, maar mijn gedachten waren bij alle slachtoffers, lief he. Multitasken heet dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Take it to SCC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Helaas is dat Arsenal-shirt een Photoshop. Op dat twitteraccount staan meer gephotoshopte Arsenal-shirts ;) Orgineel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Twente-shirt voor komend seizoen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Die sponser ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Sponser :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Wat is die sponsor dan? Verder wel mooi shirt hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Mweh, vind dat witte bij de kraag ook maar lelijk. Shirt van dit seizoen is stukken mooier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Keurig shirt weer met die banen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Jaja dit is hoe een barca shirt eruit moet zien, lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Blijf toch wel jammer van die sponsor, maja als daar weer een extra Messi van binnengehaald kan worden dan moet dat maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Ik vind dat gele zo lelijk hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten