Zawisza Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 8 uur geleden zei Kyrill: Geweldig man. Heb je die foto's zelf gemaakt of online gevonden? zelf gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 36 minuten geleden zei Zawisza: zelf gemaakt Mooi man!! Maak je vaak foto's, en wat voor spiegel reflex camera heb je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 30 september 2022 Share Geplaatst 30 september 2022 14 minuten geleden zei Kyrill: Mooi man!! Maak je vaak foto's, en wat voor spiegel reflex camera heb je? Merci! Maak alle foto’s met mijn iPhone. Op dichtbij een toffe, maar op afstand laat hij kwaliteit liggen. Wil misschien investeren in een compactcamera, die mogen vaak nog mee het stadion in. Ben dan bang dat ik 90 min foto’s schiet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Worden vervelende weekenden dit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Donderdag naar Midtjylland - Feyenoord, Vrijdag naar Lyngby - Viborg en Zaterdag naar Fc Kopenhagen - Fc Nordsjaelland. Zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 1 uur geleden zei lennard95: Donderdag naar Midtjylland - Feyenoord, Vrijdag naar Lyngby - Viborg en Zaterdag naar Fc Kopenhagen - Fc Nordsjaelland. Zin in. Tof man! Hier helaas met vrienden niet aan kaarten voor het uitvak gekomen, waardoor de eerstvolgende Europese trip voor mij tot 2023 moet wachten. Jij wel in het uitvak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 18 uur geleden zei Urbeto: Tof man! Hier helaas met vrienden niet aan kaarten voor het uitvak gekomen, waardoor de eerstvolgende Europese trip voor mij tot 2023 moet wachten. Jij wel in het uitvak? Thuisvak, silvercard dus geen kans gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 https://www.indehekken.net/groundhop-arrangement-in-leeuwarden/ Dit is wel vet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 Hopperdehop. Gister een tripje naar Gent. Stipt 16:00 de auto vanuit het prachtige Rotterdam gepakt. Met een kleine omweg door allerlei Belgische steden (wonen hier überhaupt mensen? leek uitgestorven) in Gent aangekomen in 2.5 uur. Gezien het tijdstip niks te klagen. Snackbarretje opgezocht waar ons Nederlands blijkbaar steenkolen Belgisch was. Konden ook al niet met pin betalen (maestro. visa & mastercard) maar dat kon de pret niet drukken. Op tijd weggegaan in de hoop de corteo van Djurgarden te kunnen onderscheppen. Sloten alleen achteraan aan waar we wat nieuwe vrienden maakten. Redelijk wat auto's, palen etc werden beplakt. Maar gelukkig lieten ze mijn auto met rust (op een ingeklapte zijspiegal na, barbaren). Uiteindelijk midden in de corteo geleid. Waardoor het even tricky was om toch eruit te komen gezien de volle politiemacht die was ingezet. Toch tussendoor gesneakt met ons steenkolen Belgisch. Nog even gescand toen we langs de plaatselijke pub van de harde kern liepen, maar verder dan intimiderend (proberen) te kijken werd het niet. Pfieuw! In het stadion was al gauw duidelijk wie de baas was. Ruim 2500 man in het uitvak (probs naar Gent dat ze gister pas zeiden dat de overige 1300 die de reis maakten ook welkom zouden zijn). Als het eerder was hadden het er waarschijnlijk meer geweest. Voor de wedstrijd nog 10 bivakjes die uit het uitvak braken om een vlag van Gent te stelen. Leek op een familievak-vlag, maar goed is niet handig. Ging later in de 1e helft vakkundig op zijn kop de lucht in en met een fakkeltje afgebrand. Bivakjes bleven verder op. Kwamen nog een stuk of 30 gasten bij die besloten mee te doen. Doek over het vak, mannetjes eronder en omkleden maar. Sjaaltjes omhoog bij start. Doekje ervoor en fakkeltjes afsteken. Leuke beelden. Gent daarentegen had weinig in te brengen qua sfeer. Halfvolle tribunes met een harde kern die het probeerde, maar niet echt aanwezig konden zijn. Op het veld was het voetbal iets beter, maar Djurgardens kopte een prima corner in waardoor ze met voorsprong de rust in mochten. Gent probeerde het nog. Kwamen er niet doorheen. Vocaal en qua voetbal. Het dieptepunt werd bereikt, toen het hele stadion het zaklampje op de telefoon aanzette. Tis verdomme geen concert van Robbie Williams. Sjaal omhoog, handen hoog, fakkels hoog, strobo's laag; maar geen fucking zaklamp. De combinatie met het heineken 0,0 bier-reclame was typerend voor Gent. Sfeerloos en tekortkomend op elk aspect tegenover de concurrentie. Half uur lopen naar de auto en 1.5 uur terug rijden. Bekeuringen zien we wel binnenkomen. Next up, Molenbeek - Beerschot. En zie dan wel of ik wat leuks ervan wil typen hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Nou daar zijn we weer. Terug vanuit het gure Molenbeek. Had het me eerlijk gezegd erger voorgesteld, maar goed misschien ben ik Poolse achterstandswijken gewend. Trip begon om 14 uur in Dordrecht. Maatje opgehaald, want solo gaan we niet op pad. Vochtig toiletpapier en worstenbroodjes klaar en rijden maar. Eerste stop was na ongeveer een uurtje in Grimbergen. Je weet wel, van dat lekkere bier. Het voetbal is er nog niet zo spectaculair (ook al heb ik dit niet zelf meegemaakt. Ze spelen alleen op zondag, vanwege ontbrekende lampen. Mooi man). Maar het stadion (voor zover we dit mogen noemen) heeft wel wat. Toffe oldschool tribune en een bak aan groen eromheen. Bij gebrek aan bier zijn we verder gaan rijden. Kwamen na halfuurtje bij Drie Lindenstadion. Eén van de oudere grounds in België met een echte oldschool vibe. Sintelbaan werd goed benut door de jeugd die wedstrijden aan het rennen waren. Eerlijk gezegd maakte het me al moe om naar te kijken, maar goed. Foto's schieten, stickertjes plakken en gaan. Op een kwartiertje lopen zat een snackbar verstopt in een tram. Vonden we wel leuk om te bezoeken. Half uur gewacht bij de kassa voordat iemand het een goed idee vond om te komen helpen. Als er 10 kg patat ligt, moet er natuurlijk eerst meer gemaakt worden. Rare bezigheid. Personen na ons in de rij kwamen pas na buiten nadat wij alles al op hadden. Snelheidsprijs gaat niet naar deze bar. Patat/friet was prima. Geen bijzonderheid tho. Delletje smaakte zoals vanouds en de mexicano kon ik na 6 uur nog steeds opboeren. Goed spul, 7/10. Door naar parkeren. Molenbeek zou guur zijn en kut voor parkeren. Parkeergarage gezocht. 6,20 gedokt voor 4 uur. Is te overzien voor Brussel. 25 minuutjes lopen naar het stadion, langs allemaal kroegjes waar de hardcore uit de speakers kwam. Molenbeek Youth deed de gebruikelijke scan toen er 2 gasten die ze niet kenden voorbij zagen lopen. Maar toen de vraag of we Frans praten met "Wie" werd beantwoord, vonden ze t prima. Overleefd. Door naar het stadion. 5000 thuistickets verkocht, wat zou betekenen dat één lange zijde vol zou zitten. Nummering was raar. Ik had volgens de ticketsite 2 tickets naast elkaar, bleek er een trap tussen te zitten. Uiteindelijk ruimte zat, maar bijzonder. Toilet was trouwens 50 cent. Betaal je voor een ticket en ook om te pissen. Paar kleine ventjes pisten tegen de muur buiten. Kan ook. Geen bier, want in België heb je een betaalpas van de club nodig. Hmpf. Maar goed, in het stadion begon het al 30 min van te voren met wat gezang. Vlaggetje bij aanvang over de hoofdjes en fotograaf Zawisza nam al plaats voor de beloofde pyro. Paar fakkeltjes, strobo's en rookbommetjes. Prima. Voetbal was niet om aan te zien. Uitvak kwam 20 min na aanvang pas volledig binnen. Toch bijzonder als Antwerpen > Brussel maar 1 uurtje rijden is. Wel stuk of 1000 mannetjes mee, dus respect. Groningen zat er ook nog tussen uit bronnen. Eigenlijk alle elementen om een leuk vuurwerkshowtje te doen. In plaats daarvan bleef het bij 4 losse rookbommen om het kwartier. Deze rookten maximaal 15 secondes waardoor een foto het nieteens waard was. Maar goed, hier zijn ze. Paar relletjes in de business. Niet goed te zien, maar bleek om een racistische Beerschot supporter te gaan. Uitvak vond Molenbeek ook al een "vak vol makaken" dus het verbaast me niet. Typerend dat er achter me een jeugdelftal zat, wat ook bij elke (goede) actie apengeluiden maakte. En dan waren ze echt niet allemaal donker van kleur. Maar goed, wedstrijd was ruk. 2-0 voor Molenbeek. Niet veel bijzonderheden op een blunder bij de 2-0 na. Na de wedstrijd terug naar de auto. 5 politiebusjes die voorbij komen rijden om een huis binnen te vallen. Gotta love Molenbeek. Up next, Osnabrück - 1860 München / Anderlecht - Club Brugge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Ha, in het Drie Lindenstadion heb ik nog wedstrijden en toernooien gespeeld in de jeugd. Had niet verwacht dat er bij RWDM nog zoveel thuispubliek was, dacht dat het een beetje uitgestorven was. Wel mooi natuurlijk gezien de historie van de ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 26 minuten geleden zei FlyD: Ha, in het Drie Lindenstadion heb ik nog wedstrijden en toernooien gespeeld in de jeugd. Had niet verwacht dat er bij RWDM nog zoveel thuispubliek was, dacht dat het een beetje uitgestorven was. Wel mooi natuurlijk gezien de historie van de ploeg. Officieel natuurlijk ook de enige 2 echte cultclubs in 2e divisie (misschien Beveren ook nog dan). 1000 uitsup, verklaart dan ook wel dat het thuisvolk ook wat makkelijker komt denk ik. Sowieso veel jeugd met goedkope tickets ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Beerschot heeft idd banden met Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 RWDM is wel goud hoor, afgelopen jaar ook geweest tijdens de play-off finale tegen Seraing. Zelden zoveel tuig op de tribune gezien Overigens mochten de uitsupporters destijds in het vak achter de goal staan, blijkbaar is dit aangepast? Zelf ook twee uitersten meegemaakt dit weekend. Zaterdag naar Dortmund - Bayern geweest vanaf de Gelbe Wand. Het leek een redelijke anticlimax te worden maar het laatste half uur draaide alles om. Met als absoluut hoogtepunt natuurlijk de gelijkmaker van Modeste in de 95ste minuut. Gekkenhuis. Zondag nog in België naar Eupen - Gent geweest. Best een geinig stadje dat Eupen, maar oioioi wat een bedroevend niveau. Wel vriendelijke mensen bij Eupen en Café Penalty op de hoek van het stadion is maximaal cult. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Je zit wel op de verkeerde tribune. Maar Eupen is wel nice ja. Zat te twijfelen om nog gaan met de zoon. Niet gedaan uiteindelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 21 uur geleden zei Djurovski: Je zit wel op de verkeerde tribune. Maar Eupen is wel nice ja. Zat te twijfelen om nog gaan met de zoon. Niet gedaan uiteindelijk groundhoppers moeten imo niet op fanatieke kant staan. Lekker neutraal lange zijde imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 3 uur geleden zei Zawisza: groundhoppers moeten imo niet op fanatieke kant staan. Lekker neutraal lange zijde imo Die 30 tot 50 man hoeven geen hele tribune hoor haha. Rest van die tribune zitten ook gewoon kinderen etc. Is niet echt een super fanatieke tribune. Wel de enigste tribune die nog aardig bezet is en zit persoonlijk liever achter 1 van de doelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 13 oktober 2022 Share Geplaatst 13 oktober 2022 Eerste helft stonden we achter de goal, alleen zijn we na rust lekker in het zonnetje gaan zitten op de lange zijde. Maakt bij Eupen ook allemaal geen reet uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 oktober 2022 Share Geplaatst 13 oktober 2022 (bewerkt) 9 uur geleden zei Christian.: Eerste helft stonden we achter de goal, alleen zijn we na rust lekker in het zonnetje gaan zitten op de lange zijde. Maakt bij Eupen ook allemaal geen reet uit Plek zat idd Fanshop schijnt daar ook te zitten? 13 oktober 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 oktober 2022 Share Geplaatst 15 oktober 2022 Op 13-10-2022 om 19:32 zei Djurovski: Plek zat idd Fanshop schijnt daar ook te zitten? Zou goed kunnen, heb de fanshop zelf niet gevonden. Zaten direct op de hoek van T3 en T2 dus zijn ook niet meer verder doorgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 15 oktober 2022 Share Geplaatst 15 oktober 2022 Zijn er mensen die mn verslagen lazen, of zal ik voor osnabruck - 1860 en anderlecht - club gewoon fotootjes plaatsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 oktober 2022 Share Geplaatst 15 oktober 2022 1 minuut geleden zei Zawisza: Zijn er mensen die mn verslagen lazen, of zal ik voor osnabruck - 1860 en anderlecht - club gewoon fotootjes plaatsen? Jawel, blijven doen als je wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 15 oktober 2022 Share Geplaatst 15 oktober 2022 52 minuten geleden zei Zawisza: Zijn er mensen die mn verslagen lazen, of zal ik voor osnabruck - 1860 en anderlecht - club gewoon fotootjes plaatsen? Ik reageer zelden, maar vond het erg tof om te lezen, dus vooral door blijven verslaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 13 uur geleden zei Zawisza: Zijn er mensen die mn verslagen lazen, of zal ik voor osnabruck - 1860 en anderlecht - club gewoon fotootjes plaatsen? Die waren heel leuk om te lezen, dus keep them coming! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 Zaterdag 15 oktober - Osnabrück - 1860 München 282 Kilometer enkele reis - 36 € ticket - Zo goed als uitverkocht, onthoud die cijfers noot Een nieuwe week, een nieuwe groundhop. Na donderdag volledig de kleren in gelopen te zijn bij Kasabian, was het na vrijdag rustdag tijd om de auto weer aan te slingeren. Een enkele reis van 282 kilometer richting Osnabrück, iets ten noorden van Münster. Wekker ging om 8 uur en een half uur later zaten we in de auto. Met de nodige werkzaamheden in Duitsland en sanitaire stops voor ondergetekende, kwamen we rond half 1 aan in Osnabrück. Qua stad niet veel gezien, geparkeerd in het centrum waar het een "1 out, 1 in" principe voor de garage was. Ongeveer een kwartiertje in de rij gestaan. Toch populair die stad blijkbaar. Maar goed, geparkeerd en de benenwagen geactiveerd. Door een mengelmoes van volle zon, regen, miezer en mist ongeveer een tripje van 30 minuten lopen naar het stadion. Heeft altijd mijn voorkeur, zie je vanuit alle hoekjes supporters komen. Stadion is niet heel bijzonder. Leuke is dat 1 hoek niet volgebouwd is. Reden? De grondeigenaar wilde deze niet verkopen. Feitjes met Zawisza. In het stadion uiteraard een currywürst gehaald. Later kwam daar nog een tweede bij. Tevens voor het eerst sinds lange tijd bier op in het stadion. Smaakte prima. Plekje opgezocht, direct naast het uitvak. Kwam een oude vent naar me toe, vond dat ik op zijn stoel zat. "Number eins ist am die andere seite", volgens mij niet heel fout Duits (op de grammatica na). Komt die daarna doodleuk met "hast du Deutsch gelernt auf die Schüle, du sitzt auf meine platze". Dacht het even niet vriend. Heb hem even vriendelijk duidelijk gemaakt dat ik op nummer 26 zat, en meneer nummer 1 had. Zitten 25 stoeltjes tussen. Auf wiedersehen. Ondertussen vulde het stadion zich redelijk. Naast het uitvak zogezegd, gezien de heer Zawisza een kleine voorkeur heeft voor Sechzig. Liep goed vol, voor een enkele reis van maar liefst 6.5 uur. Maar goed, bij Viktoria Köln namen ze rustig 2500 man mee. Auf gehts Löwen, kämpfen und siegen! Het was feest in het uitvak. SIA (gok een sfeergroep) bestond tien jaar. Ballonetjes werden opgeblazen (zonder lachgas dit keer). Even later kwam er zelfs een doek omhoog. En even was mijn hoop op vuurwerk groot. Helaas mocht het niet baten. Voor de foto's desalniettemin leuk. Enige minpunt was de reclame van SOtech in de netten. Bloedje vervelend. Maar goed, doek zag er ongeveer zo uit: Puntjes voor de Shishavlag rechts op het hek. Jammer dat het oorspronkelijk de vlag van Qatar is. De sfeer in het stadion was goed te noemen. Ene kant Osnabrück, andere kant Sechzig. Eigenlijk twee clubs die niet in 3. Liga thuishoren. Qua voetbal is het helaas allemaal iets minder. Sechzig ging voor de vroege treffer en kreeg die via Verlaat. Die grote Nederlander die overigens verdedigend niet zou misstaan in de Eredivisie. Beetje type Jordy de Wijs. Osnabrück was ook met volle tribunes dus qua sfeer echt niet te klagen. Jammer dat die bal er bij Osna gewoon niet in wilde. Dan weet je eigenlijk al dat hij aan de andere kant gaat vallen en na een blunder van jewelste werd het dan ook 0-2 uiteraard. Sechzig blij, Zawisza tevreden, Osna boos. Nog een paar kiekjes van het uitvak en immer gerade aus zu Hause. Osnabrück is een aanrader. Vooral tegen SV Meppen / VFL Oldenburg kan het hier leuk worden. Sechzig auswärts ook altijd prima. Tweede pot met massale aantallen. Wil nog Duisburg - Sechzig en Essen - Sechzig meepakken. München ist blau! Na wat vieze Duitse kipstukjes bij de KFC (smaakloos) kwamen we 12 uur na vertrek thuis aan. Over 2 uur zitten we weer in de auto. "De topper", RSC Anderlecht - Club Brugge. Op naar wat wafels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten