Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

Veel chiller vind ik. Altijd wel gezellig in busje.

Ligt eraan bij welke bus je instapt! Er zijn genoeg bussen waar je niet in wilt zitten, vanwege de dode kak sfeer in de bus<-- Bus 1. Eigen vervoer is in mijn ogen wel zwaar relaxed omdat je zelf kan bepalen hoe je gaat en wanneer.

Vaak pak je ook nog een biertje voor de wedstrijd in de lokale kroeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga je ook met eigen vervoer Crouch? Baal echt dat ik niet ga, moet zelf voetballen, maar zal wel niet doorgaan. Nu alles uitverkocht.

Dat is een reden waarom ik zelf gestopt met voetballen, het is echt ruk als je zelf moet voetballen en dan niet naar je club kunt gaan.

Zondag naar AZ - NAC Breda. Nog niet geweest daar.

Leuk stadion, alleen rete koud in de winter :cab: Overigens echt een ruk eind reizen, wij hebben 2,5u moeten rijden (buscombi ;e).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een reden waarom ik zelf gestopt met voetballen, het is echt ruk als je zelf moet voetballen en dan niet naar je club kunt gaan.

PSV speelt gelukkig vrijwel alles op zaterdagavond thuis, heel nice. Op zondagen haal ik het altijd net omdat ik vroeg voetbal. Nu in 2 jaar bij de senioren nog geen thuiswedstrijd van PSV gemist :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV speelt gelukkig vrijwel alles op zaterdagavond thuis, heel nice. Op zondagen haal ik het altijd net omdat ik vroeg voetbal. Nu in 2 jaar bij de senioren nog geen thuiswedstrijd van PSV gemist :)

Dan heb je indd mazzel daarmee. Vitesse speelt te vaak op zondag, ook uit overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen ook kaarten AZ uit halen, 15 euro maar, valt heel erg mee. Ben al 1x eerder geweest, die 2-4 toen. Prima uitvak daarzo overigens.

Gelukt? Hier niet, waardeloos joh. Sowieso zeker 25 gasten 410 geen kaart...

Zaterdag Twente, hun mogen vaak autocombi naar ons, wij weer buscombi hoor, genieten. Wedstrijd half11 afgelopen, 11 uit stadion, kwart over 11 weg rijden en dan nog naar Adam...drama.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukt? Hier niet, waardeloos joh. Sowieso zeker 25 gasten 410 geen kaart...

Zaterdag Twente, hun mogen vaak autocombi naar ons, wij weer buscombi hoor, genieten. Wedstrijd half11 afgelopen, 11 uit stadion, kwart over 11 weg rijden en dan nog naar Adam...drama.

Nee Erik zou halen maar die sliep door z'n wekker heen. Nu maar PSV uit.

Ga jij morgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites