jj1 Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Komende tijd weer veel nationale iutwedstrijden, eerst twente, dan az en dan psv. Heb ik er dit jaar toch weer 6 gepakt, Roda, SCH en Zwolle was ik al geweest. Wel jammer van El, had graag Chelsea gegaan met 410 bus _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 22 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2013 Veel chiller vind ik. Altijd wel gezellig in busje. Ligt eraan bij welke bus je instapt! Er zijn genoeg bussen waar je niet in wilt zitten, vanwege de dode kak sfeer in de bus<-- Bus 1. Eigen vervoer is in mijn ogen wel zwaar relaxed omdat je zelf kan bepalen hoe je gaat en wanneer. Vaak pak je ook nog een biertje voor de wedstrijd in de lokale kroeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Daarom gaat het morgen ook gruwelijk uit de hand lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 WE GAAN OP BOEREN JACHT! Nee hoor, maar waarom vrij vervoer?:cab: Zijn ze niet goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Dan hoef ik er niet voor in de hekken te klimmen:D!: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 :-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Zondag naar AZ - NAC Breda. Nog niet geweest daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Mooi uitvak wel in Alkmaar, tenminste, vorig seizoen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Zondag naar AZ - NAC Breda. Nog niet geweest daar. Wel mooi stadion. Nog in Alkmaarderhout geweest voor de beker paar jaar terug, zeker groot verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Ga je ook met eigen vervoer Crouch? Baal echt dat ik niet ga, moet zelf voetballen, maar zal wel niet doorgaan. Nu alles uitverkocht. Dat is een reden waarom ik zelf gestopt met voetballen, het is echt ruk als je zelf moet voetballen en dan niet naar je club kunt gaan. Zondag naar AZ - NAC Breda. Nog niet geweest daar. Leuk stadion, alleen rete koud in de winter :cab: Overigens echt een ruk eind reizen, wij hebben 2,5u moeten rijden (buscombi ;e). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Autocombi hier en kouder dan bij Utrecht zal het niet zijn toch zeker met hun open hoek.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Morgen ook kaarten AZ uit halen, 15 euro maar, valt heel erg mee. Ben al 1x eerder geweest, die 2-4 toen. Prima uitvak daarzo overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Autocombi hier en kouder dan bij Utrecht zal het niet zijn toch zeker met hun open hoek.:cab: Nee maar er waait een smerige wind in het stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Dat is een reden waarom ik zelf gestopt met voetballen, het is echt ruk als je zelf moet voetballen en dan niet naar je club kunt gaan. PSV speelt gelukkig vrijwel alles op zaterdagavond thuis, heel nice. Op zondagen haal ik het altijd net omdat ik vroeg voetbal. Nu in 2 jaar bij de senioren nog geen thuiswedstrijd van PSV gemist :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 PSV speelt gelukkig vrijwel alles op zaterdagavond thuis, heel nice. Op zondagen haal ik het altijd net omdat ik vroeg voetbal. Nu in 2 jaar bij de senioren nog geen thuiswedstrijd van PSV gemist :) Dan heb je indd mazzel daarmee. Vitesse speelt te vaak op zondag, ook uit overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Morgen ook kaarten AZ uit halen, 15 euro maar, valt heel erg mee. Ben al 1x eerder geweest, die 2-4 toen. Prima uitvak daarzo overigens. Gelukt? Hier niet, waardeloos joh. Sowieso zeker 25 gasten 410 geen kaart... Zaterdag Twente, hun mogen vaak autocombi naar ons, wij weer buscombi hoor, genieten. Wedstrijd half11 afgelopen, 11 uit stadion, kwart over 11 weg rijden en dan nog naar Adam...drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Gelukt? Hier niet, waardeloos joh. Sowieso zeker 25 gasten 410 geen kaart... Zaterdag Twente, hun mogen vaak autocombi naar ons, wij weer buscombi hoor, genieten. Wedstrijd half11 afgelopen, 11 uit stadion, kwart over 11 weg rijden en dan nog naar Adam...drama. Nee Erik zou halen maar die sliep door z'n wekker heen. Nu maar PSV uit. Ga jij morgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Nee Erik zou halen maar die sliep door z'n wekker heen. Nu maar PSV uit. Ga jij morgen? Nee training geven, geen zin om dat af te zeggen. Bekerfinale ook afwezig, zit ik met voetbal in Belgie haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 9 maart waarschijnlijk Heracles uit.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Nice, lijkt me ook een mooie. Zaterdag of zondag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Nice, lijkt me ook een mooie. Zaterdag of zondag? Zaterdag;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Volgende week Heerenveen uit :) Eerste keer daarheen, schijnt tof te zijn. Goed uitvak volgens medesupporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Vrij vervoer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Zaterdag;) Ai, dan kan waarschijnlijk al niet door voetbal. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Volgende week Heerenveen uit :) Eerste keer daarheen, schijnt tof te zijn. Goed uitvak volgens medesupporters. Leukste uitwedstrijd van het jaar imo. Ik wil er het liefst ieder jaar bij zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten