Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vanavond onthulling. Alle aanwijzingen gaan richting AM, echt jammer. Ze zou dan ongeveer de slechtste mol ooit zijn, ook al weet ik nog niet wat er off-screen is gebeurd.

Hoezo gaan alle aanwijzingen naar haar? Ik heb haar echt nooit verdacht. Zie het wel pas rond een uurtje of 1, eerst Europa League kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hadewych is het sowieso niet, in mijn ogen. Het gaat tussen Liesbeth en AM. En aangezien het niet kan dat ik eigenlijk vanaf het begin al goed zit, denk ik dat Liesbeth afvalt en dat dus AM de mol is. Ik denk 80% kans dat AM het is, 20% dat Liesbeth het is. Hadewych heeft geen kans in mijn ogen. Of ze hebben dit jaar de acties van de mol wel erg goed gespoilerd.

Ben trouwens wel benieuwd wat er in dat hoftyhuis (of hoe je het schrijft) gebeurd is, aangezien ik er vanuit ga dat AM de mol is... Ben toch benieuwd wie aangaf rood te stemmen, maar toch voor groen is gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo gaan alle aanwijzingen naar haar? Ik heb haar echt nooit verdacht. Zie het wel pas rond een uurtje of 1, eerst Europa League kijken.

'Ik ben' (I am) (AM..) komt veel terug. Iedereen vraagt zich af waarom Art zoveel 'jongens' zegt. Zelfs bij de finale met 3 vrouwen zei die het. Alle hoofdletters van de titels maken een cryptogram 'Art zegt vaak mijn 2e naam' (of iets dergelijks). Jongens lijkt op Jung, wat weer haar achternaam (niet 2e naam, ok) is. En 2 van de 3 finalisten stemt op haar, wat vaak de mol is.

Hopen op Liesbeth, Hadewych is echt uitgesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hadewych is de winnaar, Liesbeth is de mol en Annemarie de verliezer. Gokje.

Als Hadewych de winnaar is, is AM de mol. Want als Liesbeth de mol zou wezen, zou AM de winnaar zijn, want Hadewych zat op AM, AM zat op Lietbeth. Dit scenario gebeurt dus sowieso niet.

Je hebt eigenlijk:

Hadewych mol: Winnaar en verliezer onbekend

AM mol: Winnaar en verliezer onbekend

Liesbeth mol: AM winnaar, Hadewych verliezer.

Als mogelijkheden. Indien Liesbeth de mol is, staat alles al vast, indien een ander de mol is, kunnen beiden nog winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter kandidaten dan vorig jaar. Geen Soundos (;e;e;e;e;e;e;e;e), Karin (;e;e;e;;e;e;;e;e) of Hannah (;e;e;e;e). William en Dio waren wel vet. Opdrachten waren dit seizoen erg leuk. Als AM de mol is is het gewoon een verneukt seizoen. Door je zo af te sluiten buiten de groep word je meteen verdacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites