superboer86 Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Haha dat heb ik bij MC Biggah. Echt tranen gelachen bij 'ik vind burgers van de burgerking veel lekkerder' en 'ik kom uit een van de gevaarlijkste steden van Nederland, Heerlen':-D:-D:-D Hoe hij ook staat, zonder nek en altijd die handjes zo samen, lach me weer helemaal ziek terwijl ik dit typ:D Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Heerlen is idd 1 van de gevaarlijkste steden van Nederland ;) Heeft hij gewoon gelijk in. Ja er gebeuren minder dingen dan in een R'dam en A'dam, maar in verhouding gebeurt er meer in Heerlen. Morgen ff deze aflevering terug kijken op internet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Je hebt btw nog wel wat echt harde rappers in Geleen. [YOUTUBE]ikFbsOfdQmA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]V7QAqIIoqsc[/YOUTUBE] Maastricht :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Haha dat heb ik bij MC Biggah. Echt tranen gelachen bij 'ik vind burgers van de burgerking veel lekkerder' en 'ik kom uit een van de gevaarlijkste steden van Nederland, Heerlen':-D:-D:-D Hoe hij ook staat, zonder nek en altijd die handjes zo samen, lach me weer helemaal ziek terwijl ik dit typ:D Is ook gewoon een gevaarlijke hood, :5 Nee maar door die G-low en MC biggah wordt limburg toch weer heftig negatief op de kaart gezet. Echt waar wat een klapmongolen zijn het... Die Pol vind ik daarentegen echt tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Hahaha wat een bazen. Stukgaan om die guy die zei: "ik zou niet zeggen 'ik heb geen tijd' ofzo. .... Oh m'n vriendin kijkt, jawel nee ik heb geen tijd." zoiets iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Hier in IJsselstein hebben wij: "Mijn naam is Ilias aangenaam. Beter bekend als de focking Spanjaard." Zat bij mij op de basisschool. Beest van een kerel (met de lange mat in z'n nek). [YOUTUBE]KzY_TIUsPPs[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Ik vind het altijd opmerkelijk hoe trots die gasten zijn op steden als Geleen, IJsselstein en Diemen. Daar wil je toch niet dood gevonden worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Deze aflevering gekeken en mijn mening positief bijgesteld, superfijn dat Wartaal hem verlaat want die kerel is echt een grap. Verder vind ik Dmitri wel een baas, hoe die daar in zijn zwembroek rondloopt, geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Ik vind het altijd opmerkelijk hoe trots die gasten zijn op steden als Geleen, IJsselstein en Diemen. Daar wil je toch niet dood gevonden worden? Ooit al eens in die steden geweest dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dosera Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Ik vind het altijd opmerkelijk hoe trots die gasten zijn op steden als Geleen, IJsselstein en Diemen. Daar wil je toch niet dood gevonden worden? Ijsselstein wel, Geleen en Diemen niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Coach Chillie _O_ iedereen kijkt als een hert in de koplampen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Racistische Indiër bij de 7/11 :mrgy: 'Ja toen zei ik maar Should I call the cops on you en ja toen gaf hij het drinken wel' hahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Ooit al eens in die steden geweest dan? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Komt die knakker trouwens niet uit Munstergeleen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Ooit al eens in die steden geweest dan? Hebben we Mister Question ook weer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Hebben we Mister Question ook weer hoor. Lol, een vraagteken is bij Pino idd wel verreweg de meest favoriete manier om een zin mee af te sluiten ja :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Bij deze Pino: http://www.question.com/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Die Pol en Otie vind ik nog redelijk normaal. Voor de rest; ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Kinkelkid en Dmitri gaan ook wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Haha nee man die Kinkelkid (sowieso wat een naam ;e) is echt een dwaas. Vind die Leon en Otie het normaalst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Die Pol en Otie vind ik nog redelijk normaal. Voor de rest; ;e Die Pol is 35 ofzo en een beetje zo'n wannabe rapper, noem je dat normaal :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Die Sander (Ben je blij mee hè Petterson ;c ) was ook pas 3 maanden bezig met rappen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Die Pol is 35 ofzo en een beetje zo'n wannabe rapper, noem je dat normaal :S Hij heeft z'n baan er iig voor opgezegd en die video die ik hier eerder gepost heb is toch echt zo slecht nog niet. Daarnaast, je bent nooit te oud om je droom achterna te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Hij doet het meer voor de ervaring, dan zijn droom, om bekend te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Hij doet het meer voor de ervaring, dan zijn droom, om bekend te worden. Uhmm want jij kent 'm persoonlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Hij heeft z'n baan er iig voor opgezegd en die video die ik hier eerder gepost heb is toch echt zo slecht nog niet. Daarnaast, je bent nooit te oud om je droom achterna te gaan. O, ja die heb ik niet gezien. En je hebt ook wel gelijk, maar ik persoonlijk zou op mn 35e toch liever voor wat zekerheid gaan dan zoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten