Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Holland in da Hood

jj1

Aanbevolen berichten

Haha dat heb ik bij MC Biggah. Echt tranen gelachen bij 'ik vind burgers van de burgerking veel lekkerder' en 'ik kom uit een van de gevaarlijkste steden van Nederland, Heerlen':-D:-D:-D Hoe hij ook staat, zonder nek en altijd die handjes zo samen, lach me weer helemaal ziek terwijl ik dit typ:D

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Heerlen is idd 1 van de gevaarlijkste steden van Nederland ;) Heeft hij gewoon gelijk in. Ja er gebeuren minder dingen dan in een R'dam en A'dam, maar in verhouding gebeurt er meer in Heerlen.

Morgen ff deze aflevering terug kijken op internet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha dat heb ik bij MC Biggah. Echt tranen gelachen bij 'ik vind burgers van de burgerking veel lekkerder' en 'ik kom uit een van de gevaarlijkste steden van Nederland, Heerlen':-D:-D:-D Hoe hij ook staat, zonder nek en altijd die handjes zo samen, lach me weer helemaal ziek terwijl ik dit typ:D

Is ook gewoon een gevaarlijke hood, :5

Nee maar door die G-low en MC biggah wordt limburg toch weer heftig negatief op de kaart gezet. Echt waar wat een klapmongolen zijn het...

Die Pol vind ik daarentegen echt tof!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft z'n baan er iig voor opgezegd en die video die ik hier eerder gepost heb is toch echt zo slecht nog niet. Daarnaast, je bent nooit te oud om je droom achterna te gaan.

O, ja die heb ik niet gezien. En je hebt ook wel gelijk, maar ik persoonlijk zou op mn 35e toch liever voor wat zekerheid gaan dan zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites