Big Mike Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 http://www.followmy.tv Voor alle serieliefhebbers zeker een aanrader. Handige site die op een simpele manier toont wat je nog moet kijken en wat je al gezien hebt. Heeft leuke statistieken en de optie om alle series op je google calander te zetten. Dus even een topic voor de usernamen, kunnen we elkaar een beetje volgen enzo. ¡Simic = iSimic bril_idioot = brilidioot Lange = Lange Lars. = Lars Las Vegas = Vegasm Oldskool = Oldskool Scifo = NasirJones Sirkeith = Sirkeith vinnypassy = vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 september 2011 Auteur Share Geplaatst 1 september 2011 http://www.followmy.tv Voor alle serieliefhebbers zeker een aanrader. Handige site die op een simpele manier toont wat je nog moet kijken en wat je al gezien hebt. Heeft leuke statistieken en de optie om alle series op je google calander te zetten. Dus even een topic voor de usernamen, kunnen we elkaar een beetje volgen enzo. ¡Simic = iSimic bril_idioot = brilidioot Lange = Lange Lars. = Lars Las Vegas = Vegasm Oldskool = Oldskool Scifo = NasirJones Sirkeith = Sirkeith vinnypassy = vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 Ziet er wel handig uit. Mijn usernaam is daar ook gewoon Oldskool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 Ziet er leuk uit ja. Ook ff een accountje aangemaakt. Lars is mn username. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 brilidioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 Vegasm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 5 september 2011 Share Geplaatst 5 september 2011 iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Oldskool is gewoon Oldskool hoor ;) En niet zoals in de beginpost staat Oldschool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Weet ik toch! Geen idee waarom ik het met 'sch' heb gedaan, waarschijnlijk automatisme. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Beetje series last.fm dus? Nja, best handig, denk alleen niet dat ik het zal gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Beetje series last.fm dus? Nja, best handig, denk alleen niet dat ik het zal gebruiken. Minder mogelijkheden + dat je het handmatig in moet voeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Ik weet ook nog niet hoe en of ik dit effectief ga bijhouden. Ik vul mijn kijkdata ook al in op whatiwatch, hier heb ik het vooral gedaan om eens te kijken hoeveel tijd ik heb besteed aan tv-series (nu net geen vier maanden geloof ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 september 2011 Auteur Share Geplaatst 11 september 2011 Ik vind vooral de optie dat je het in je google calender kan zetten handig, alleen krijg ik het nog niet zo dat mijn Android telefoon het ook herkent op de calender, want dat zou helemaal relaxed zijn. Vind het wel veel fijner dan bierdopje, die toch traag waren met series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Bierdopje gebruik ik ook puur en alleen voor de subs. Meestal kom ik er toch wel achter wanneer series weer beginnen en de noodzaak het in mijn agenda te zetten heb ik momenteel nog niet. Voor de echte seriefreaks is dat wel echt een ideale optie inderdaad, die kalender ziet er wel keurig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 september 2011 Auteur Share Geplaatst 11 september 2011 Haha, vooral met weken als de week van 19 september is het voor mij echt fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Hehe, voor mij staat dan het volgende op het downloadprogramma: HIMYM Modern Family TBBT Community Jersey Shore En de week erop komt daar Boardwalk Empire bij. Ik denk dat ik een enkele serie maar ga bewaren. ;sm; En dan is het dat ik The Office US, It's Always Sunny In Philadelphia, Breaking Bad en TAAHM niet op de voet volg. Succes ermee. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 september 2011 Auteur Share Geplaatst 11 september 2011 HIMYM, TAAHM, Weeds, NCIS, Modern Family, Criminal Minds, Blue Mountain State, The Mentalist, Community en TBBT. En dan de maandag erna ook weer de animatieseries, het word druk. Gelukkig veel reistijd + pc tijd op school. Blue Mountain State, Modern Family, HIMYM en TBBT ook nog eens een dubbele aflevering haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Het is voor mij vooral erg handig om bij te houden bij welke aflevering ik ben. Ik hield het altijd bij in me iPhone maar dat werd ook zo onoverzichtelijk... Ik ga aankomende week met een nieuwe serie beginnen denk ik, nog even kijken welke dat gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Op followmy.tv staat Game of Thrones op de eerste plek! Zegt toch wel iets dunkt mij. http://followmy.tv/shows/top_rated Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Ik gooi er even een kick uit. Door dat followmy.tv heb ik nu veel te veel series die ik nog gezien wil hebben. Zie bijna door de bomen het bos niet meer haha. Gelukkig ben ik nu met 4 series bezig waarvan ik allemaal nog maar een paar afleveringen moet om ze af te zien. Kan ik daarna weer wat nieuws kiezen. Aankomende donderdag en vrijdag ga ik weer lekker voor de TV doorbrengen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Zit daar sinds deze week ook, zelfde naam als hier. Moet nog een beetje kijken of het wat oplevert, vind het overzicht van wat de volgende aflevering is die je nog niet gezien hebt wel handig. En verder is het wel leuk om bij te houden wat je zoal volgt/hebt gezien (en hoeveel tijd dat heeft gekost). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Heb er ook een account op (Keko), maar pak er nog niet echt veel series vandaan... heb nog een te grote lijst met series waar ik zelf aan wil beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2012 Zit daar sinds deze week ook, zelfde naam als hier. Moet nog een beetje kijken of het wat oplevert, vind het overzicht van wat de volgende aflevering is die je nog niet gezien hebt wel handig. En verder is het wel leuk om bij te houden wat je zoal volgt/hebt gezien (en hoeveel tijd dat heeft gekost). Er schijnt wel een grote update te komen met o.a. een link met de social media. Enige wat ik er eigenlijk mis (en wat bierdopje wel heeft) is een forum, denk dat het de interactie tussen users bevorderd, wat je nu een beetje mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ja dat mis ik ook wel. Of een script die series aanraad op basis van wat je al hebt gezien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten