Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Followmy.tv

Big Mike

Aanbevolen berichten

http://www.followmy.tv

Voor alle serieliefhebbers zeker een aanrader. Handige site die op een simpele manier toont wat je nog moet kijken en wat je al gezien hebt. Heeft leuke statistieken en de optie om alle series op je google calander te zetten.

Dus even een topic voor de usernamen, kunnen we elkaar een beetje volgen enzo.

¡Simic = iSimic

bril_idioot = brilidioot

Lange = Lange

Lars. = Lars

Las Vegas = Vegasm

Oldskool = Oldskool

Scifo = NasirJones

Sirkeith = Sirkeith

vinnypassy = vinnypassy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

http://www.followmy.tv

Voor alle serieliefhebbers zeker een aanrader. Handige site die op een simpele manier toont wat je nog moet kijken en wat je al gezien hebt. Heeft leuke statistieken en de optie om alle series op je google calander te zetten.

Dus even een topic voor de usernamen, kunnen we elkaar een beetje volgen enzo.

¡Simic = iSimic

bril_idioot = brilidioot

Lange = Lange

Lars. = Lars

Las Vegas = Vegasm

Oldskool = Oldskool

Scifo = NasirJones

Sirkeith = Sirkeith

vinnypassy = vinnypassy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind vooral de optie dat je het in je google calender kan zetten handig, alleen krijg ik het nog niet zo dat mijn Android telefoon het ook herkent op de calender, want dat zou helemaal relaxed zijn. Vind het wel veel fijner dan bierdopje, die toch traag waren met series.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, voor mij staat dan het volgende op het downloadprogramma:

HIMYM

Modern Family

TBBT

Community

Jersey Shore

En de week erop komt daar Boardwalk Empire bij. Ik denk dat ik een enkele serie maar ga bewaren. ;sm; En dan is het dat ik The Office US, It's Always Sunny In Philadelphia, Breaking Bad en TAAHM niet op de voet volg. Succes ermee. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIMYM, TAAHM, Weeds, NCIS, Modern Family, Criminal Minds, Blue Mountain State, The Mentalist, Community en TBBT. En dan de maandag erna ook weer de animatieseries, het word druk. Gelukkig veel reistijd + pc tijd op school.

Blue Mountain State, Modern Family, HIMYM en TBBT ook nog eens een dubbele aflevering haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gooi er even een kick uit. Door dat followmy.tv heb ik nu veel te veel series die ik nog gezien wil hebben. Zie bijna door de bomen het bos niet meer haha. Gelukkig ben ik nu met 4 series bezig waarvan ik allemaal nog maar een paar afleveringen moet om ze af te zien. Kan ik daarna weer wat nieuws kiezen. Aankomende donderdag en vrijdag ga ik weer lekker voor de TV doorbrengen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit daar sinds deze week ook, zelfde naam als hier. Moet nog een beetje kijken of het wat oplevert, vind het overzicht van wat de volgende aflevering is die je nog niet gezien hebt wel handig. En verder is het wel leuk om bij te houden wat je zoal volgt/hebt gezien (en hoeveel tijd dat heeft gekost).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit daar sinds deze week ook, zelfde naam als hier. Moet nog een beetje kijken of het wat oplevert, vind het overzicht van wat de volgende aflevering is die je nog niet gezien hebt wel handig. En verder is het wel leuk om bij te houden wat je zoal volgt/hebt gezien (en hoeveel tijd dat heeft gekost).

Er schijnt wel een grote update te komen met o.a. een link met de social media. Enige wat ik er eigenlijk mis (en wat bierdopje wel heeft) is een forum, denk dat het de interactie tussen users bevorderd, wat je nu een beetje mist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites