Big Mike Geplaatst 6 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2011 Is minder dan 10 uur per week, en dat is dan ook alleen zoveel als alle series tegelijk draaien (wat weinig weken zo is). Dus deel dat door 5 en je komt op 2 uur per dag wat ik ervoor uitsteek. Kijk sowieso nooit tv via de kabel dus al met al valt het wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Currently Following: Californication Gossip Girl 90210 Desperate Housewives How I Met Your Mother Chuck House Entourage Community The Office US The Big Bang Theory Glee 2,5 Men Weeds Modern Family The Inbetweeners Skins UK How To Make It In America Rules of Engagement Game of Thrones In the past: Married With Children Dukes of Hazzard A-Team Knight Rider The King of Queens Friends My Wife and Kids Allo Allo Fawlty Towers The Office UK Scrubs Schone Schijn Are You Being Served? Seinfeld Will & Grace Spin City Flodder Everybody Hates Chris Everybody Loves Raymond According to Jim Malcolm in the Middle The Fresh Prince of Bel-Air Family Matters That 70s Show The Nanny The Cosby Show Eeeeen aangepast :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Als ik alle komedies (en series als CSI:Miami) die ik op tv heb gevolgd maar waar ik waarschijnlijk een enkele aflevering van heb gemist er ook tussen ga zetten, ben ik volgens mij nog wel even bezig. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Als ik alle komedies (en series als CSI:Miami) die ik op tv heb gevolgd maar waar ik waarschijnlijk een enkele aflevering van heb gemist er ook tussen ga zetten, ben ik volgens mij nog wel even bezig. :P Dat is de bedoeling van dit topic toch? Sowieso kijk ik eigenlijk nooit series op tv via de kabel, kijk ze altijd via m'n pc op m'n tv (y). Reclame zuigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Volg op dit moment: White Collar NCIS Castle Bones CSI: New York CSI: Las Vegas Big Bang Theory Gossip Girl Criminal Minds Heb intiensief gevolgd: JAG Pretender CSI Miami Friends Will & Grace ER House Rome Dan zijn er ook nog series die ik ooit eens opgepakt heb zoals de LaW And Orders en Without A Trace. Meeste kijk ik gewoon via de televisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Dat is de bedoeling van dit topic toch? Sowieso kijk ik eigenlijk nooit series op tv via de kabel, kijk ze altijd via m'n pc op m'n tv (y). Reclame zuigt. Dat laatste ben ik het helemaal mee eens. Series als The Fresh Prince, The A-Team, Airwolf, The Nanny en Knight Rider zal ik op een enkele aflevering na vast wel volledig hebben gezien. Ik heb ze er alleen niet tussen gezet, omdat ik het niet bewust gevolgd heb, maar altijd keek omdat het op dat tijdstip op tv kwam zeg maar. Maar goed, als het de bedoeling is van dit topic, zal ik mijn lijst ook wel uitbreiden. :) Edit: zo dan. Ongeveer. Ik volg nu: 30 Rock Breaking Bad Californication Carnivale Community Dexter Entourage HIMYM How To Make It In America In Treatment It’s Always Sunny In Philadelphia Jersey Shore Mad Men Modern Family Nip/Tuck The Big Bang Theory The Office US Ik ben niet met alles bij, maar ik zit bij Breaking Bad bv. bij seizoen 2 en ben van plan alles op den duur wel te hebben gezien. Ik heb gevolgd: 24 According To Jim Airwolf Brotherhood (t/m S01) Chuck (t/m S01) Couples CSI CSI: Miami Desperate Housewives (t/m S02) Extras Flight of the Conchords (t/m S01) Friends Heroes (t/m S03 geloof ik) Hotel Babylon (t/m S03) Knight Rider Las Vegas Lost MacGyver Married... With Children My Name Is Earl (t/m S01) Off Centre Prison Break (t/m S02) Spin City The A-Team The Fresh Prince of Bel-Air The Nanny The OC The Office UK The Shield The Sopranos The Wire Two And A Half Men Will & Grace Ik wil volgen: Game of Thrones Oz Rome (komt er binnenkort aan (h)) Six Feet Under The 4400 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2011 Het was eigenlijk meer de bedoeling om de series te noemen die je echt volgt, ik zie soms ook wel eens een aflevering van As The World Turns ofzo, maar volgen doe ik het niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 De series waar ik af en toe een aflevering van zie of heb gezien, staan er niet tussen bij mij. Alles wat er staat heb ik volledig of bijna volledig gevolgd tot een bepaald punt dat tussen haakjes aan staat gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Het was eigenlijk meer de bedoeling om de series te noemen die je echt volgt, ik zie soms ook wel eens een aflevering van As The World Turns ofzo, maar volgen doe ik het niet echt. Alle series in mijn lijstje heb ik alle seizoenen van gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2011 Voor mij geldt hetzelfde, zelfs de Simpsons heb ik werkelijk alle afleveringen van gezien. Teveel vrije tijd gehad het afgelopen jaar haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Volg nu: entourage burn notice walking dead game of thrones breaking bad Heb gezien the wire carnivale xfiles sopranos spartacus farscape firefly oz lost 24 (2 t/m 5) ouwe V :-) shaka zulu blackadder twin peaks outer limits band of brothers Ga nog kijken boardwalk empire deadwood dan tel ik de sitcoms en de knightriders enzo niet mee, alleen series met een rode draad zeg maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 The Unit Las Vegas Prison Break The OC The Shield How I met your mother All Stars Modern Family Dat is wel zo een beetje wat ik de laatste jaren gekeken heb of nog kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ha, All Stars heb ik ook gekeken inderdaad. Helemaal vergeten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik volg nu: -De Klusjesmannen -Supernatural -Community -Entourage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2011 Niet de lijst die ik van je verwacht/gehoopt had :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2011 Had meer series verwacht, en er zijn er zijn nog genoeg goede series met een doorlopend verhaal die je niet volgt ;) Dexter om maar even een voorbeeld te noemen, en geen tijd xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Dennis, voordat je BMS kijkt, koop een zooi emmers. Je zal ze nodig hebben, echt. En voor Entourage heb je tijd, believe me. Dat jaag je er zo doorheen. Dexter ook btw. 50 minuten per ep maar het lijken er 20. Zal zo ook ff een lijstje maken, ben bang dat ik er een paar vergeet, maargoed. Nu: - Dexter - Entourage - Blue Mountain State - South Park - Psych - Communiy - Modern Family - The League (loopt die nog?) Vroeger: - Prison Break - Heroes - Covert Affairs - Family Guy - American Dad - Cleveland Show - HIMYM - TBBT - Jericho - Criminal Minds - Futurama - The Good Guys (eeuwig zonde dat die gecanceld is) - The Inbetweeners - Lie to Me - The Office US - Harpers Island (aanradertje, echt mooi man.) - En dan was er nog een serie over een aantal mensen dat opeens 'ontvoerd' waren, in een spookstadje. Werden wakker in een hotel, gingen op onderzoek uit. Nog zo'n gekke bazenchinees die de hele boel bij elkaar liep te trollen. Een guy heette Joe, oud-militair volgens mij. Geen idee meer hoe die serie heet. Zal er wel een paar vergeten zijn. Ben met een hele zooi series gestopt omdat ik achter liep en geen zin en tijd had om het weer in te halen. Of omdat ik het gewoon niet meer leuk vond (Heroes, Covert Affairs, Cleveland Show) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 (bewerkt) Volg ik: Archer Carnivale Deadwood Game of Thrones Gomorra House of Cards It's Always Sunny in Philadelphia Joey Modern Family Monty Python's Flying Circus New Girl Oz Penoza Planet Earth QI Rick & Morty The Big Bang Theory True Detective Wet Hot American Summer Workaholics Heb ik gevolgd: 30 Rock Alcatraz All Stars An Idiot Abroad Arrested Development Avatar: The Legend Of Aang Band of Brothers Blackadder Boardwalk Empire Breaking Bad Californication Community Coupling Dexter Dragonball Entourage Extras Fawlty Towers Feuten Flodder Freaks And Geeks Friends Frozen Planet Go On Happy Endings Hotel Babylon How I Met Your Mother How To Make It In America Il Capo dei Capi In Therapie Life's Too Short Lost Luck Misfits Off Centre Outnumbered Parks and Recreations Prison Break (t/m helft seizoen 2) Rome Roots Rules of Engagement Scrubs Six Feet Under Skins Sons of Anarchy Spartacus That 70's Show The 10th Kingdom The Borgias The Fresh Prince of Bel-Air The Hunt The Inbetweeners UK The IT Crowd The League The OC The Office UK The Office USA The Pacific The Shield The Sopranos The Tribe (seizoen 1) The Wire Touch Treme True Blood Twin Peaks Two And A Half Men Undeclared Utopia Video Game High School Weeds Overigens moet ik zeggen dat ik de series die ik niet af gezien heb (op Prison Break na) ooit wel weer op wil gaan pakken. Staan op het lijstje: Battlestar Galactica Black Sails Crossbones Episodes Fargo Mad Men Marvel's Jessica Jones Narcos Peaky Blinders The Killing 8 december 2016 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Oja, een lijstje die ik nog wil gaan zien: The Wire The Shield Breaking Bad The Sopranos Twin Peaks En misschien nieuwe series maar daar heb ik nog niet echt naar gekeken, zie ik dan wel. En die serie waarvan in de naam niet wist, was Persons Unknown. Afgehaakt omdat ik het teveel conspiracy-we-zijn-er-bijna-nee-toch-niet-achtig vond worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Brillie, wat vind je van The Shield? Waar zit je nu? Boardwalk Empire volg ik trouwens ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Brillie, wat vind je van The Shield? Waar zit je nu? Boardwalk Empire volg ik trouwens ook nog. The Shield is in zijn spanningsopbouw ongeëvenaard. Dit is denk ik de meest spannende serie die ik ooit gezien heb. Voor een diepere laag met maatschappelijke kritiek (zoals The Wire) hoef je The Shield niet te kijken, maar dat weten de makers ook. The Shield pretendeert niet meer te zijn dan een retegoede actieserie. Dat maakt de serie ook zo ontzettend goed. Eén van de, zo niet dé, beste in zijn genre. Zit nu overigens bij aflevering 6 van seizoen 7. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 @bril & vinny Hoe bevalt boardwalk empire? ben Treme aan het downloaden. Ben erg benieuwd (the Wire is mn favoriete serie) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Boardwalk Empire bevalt me goed. Ik vind het qua ontwikkelingen nog niet van het HBO-niveau als bv. bij The Sopranos en The Wire. Qua verzorging absoluut wel en qua niveau zit het nog altijd op een erg hoog niveau, dus zeker aan te raden. Treme heb ik hier ook al een tijd op mijn harde schijf staan inderdaad, ik hik er alleen om e.o.a. reden al net zo lang tegenaan om het te gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 @bril & vinny Hoe bevalt boardwalk empire? Aankleding en setting is geweldig. Ook tof dat er heel veel dingen langskomen die daadwerkelijk gebeurd zijn en er veel 'echte' personages in zitten zoals Arnold Rothstein en Al Capone. Het verhaal is nog ietwat traag en volgens sommige mensen zelfs een beetje saai; ik kan er echter nog wel mee leven. Aan de trailers te zien gaat het in seizoen 2 echt helemaal los, dus dat komt vast wel goed. Oja, Omar speelt ook mee :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Ik volg: Entourage (up to date) Jersey Shore (idem) Suits (seizoen 1 is nog niet afgelopen in de VS, probeer zo snel mogelijk up to date te raken) Game of Thrones (wachten op nieuwe seizoen) Dexter (idem) House MD (ergens begin seizoen 6) Breaking Bad (nieuwe seizoen nog te beginnen) The Sopranos (eerste aflevering gezien :cab: ) The Shield (tweede seizoen beginnen) Rome (tweede seizoen beginnen) Gezien: The Wire Prison break Staan klaar om aan te beginnen: Californication Weeds Curb Your Enthusiasm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten