Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Kookprogramma's

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Ja. Masterchef Australia heb ik alle seizoenen gevolgd. Vriendin downloadde alle afleveringen. Veel leuker dan de Nederlandse versie. Verder kijk ik af en toe Topchef. Al vind ik die Kranenborg echt een zure man.

heb seizoen 1 gevolgd, alleen kon ik de finaleweek niet zien omdat ik op vakantie ging. kun je mij vertellen waar ik die ergens kan downloaden? heb er namelijk al naar gezocht maar kon niks vinden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijken degenen die UPC hebben ook wel eens naar het foodchannel (24)? Ik vind het best een fijn kanaal voor vlak voordat ik ga slapen, aangezien ik dan altijd even tv wil kijken en er dan bijna nooit wat is, maar voor eten blijf ik altijd wel even hangen. Is niet allemaal even goed, maar het is wel ff lekker ontspannend voor het slapen gaan. En tijdens het eten natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Ziggo digitaal zit hij ook;) Vind er sommige programma;s bij zitten die wel de moeite waard zijn maar zoals dat grenzeloos koken vind ik echt helemaal niks:P Trouwens wel mooi dat programma de taste of life word opgenomen in een keuken waar ik ook wel eens ben geweest:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Masterchef Australia is GEWELDIG. Mijn favoriete tv-serie. Alleen jammer dat we hier thuis altijd rond 19:00-19:30 eten. Ik ben alleen zo stom geweest om het programma op facebook te liken en nu weet ik wie deze serie wint maar ik niks zeggen uiteraard. Wil niet dat het voor anderen ook verpest wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem ook geliked maar bij mij zie je nu allemaal berichten over masterchef junior, hehe. Maar ik denk dat Kate of Michael het zal gaan winnen.

Junior Masterchef Australia is trouwens ook echt leuk en die kinderen maken nog fantastische dingen ook.

Volwassen versie vind ik ook erg sterk, vooral omdat de insteek positief is, terwijl ze wel kritisch zijn. Vind het een opluchting in vergelijking met bijvoorbeeld Ramsay in Hell's Kitchen. Ken overigens andere Masterchefs niet, dus kan het niet daarmee vergelijken, misschien is de insteek daar ook positief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites