fm-helden Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Holy fuck, mag hopen dat iedereen die vandaag naar Awakenings ging bij Len Faki heeft gestaan? Sloot gewoon af met Faithless, die hele tent werd gek. :< Zo niet verwijs ik je heel gauw hier naar, die hele set was geweldig trouwens. Len Faki draaide inderdaad erg goed. Was laatst ook op soenda ook een bazenset toen. Volgende week zaterdag naar Carl Cox op Extrema outdoor. Nog zo'n baas die ik gezien moet hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Had die set van Len Faki online live meegepakt, waanzinnig inderdaad. Die afsluiter van Insomnia inderdaad : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Len Faki draaide inderdaad erg goed. Was laatst ook op soenda ook een bazenset toen. Volgende week zaterdag naar Carl Cox op Extrema outdoor. Nog zo'n baas die ik gezien moet hebben Zou zeker naar Carl Cox gaan, altijd een baas en gaat volgens mij binnenkort met pensioen want hij draaide niet op Awake en ook niet op de ADE avonden van Awakenings. Zit volgens mij de hele zomer op Ibiza met zijn dikke reet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Holy fuck, mag hopen dat iedereen die vandaag naar Awakenings ging bij Len Faki heeft gestaan? Sloot gewoon af met Faithless, die hele tent werd gek. :< Zo niet verwijs ik je heel gauw hier naar, die hele set was geweldig trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Staat inderdaad ook op mixcloud, komt goed uit want dan ik ze downloaden haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Nog mensen die ik ga tegen komen op Verknipt morgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Morgen skip ik. Next week naar By The Creek. 'Thuiswedstrijd'. Op het fietsje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Zondag op vakantie dus word hem niet, anders had ik speciaal voor Rebekah gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Morgen skip ik. Next week naar By The Creek. 'Thuiswedstrijd'. Op het fietsje. Die stage van BASIS is wel lekker opzich. Dit vind ik wel een lekker plaatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Nog mensen die ik ga tegen komen op Verknipt morgen? Gratis kaartjes (d). Maar eens kijken. Was vorig jaar wel ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Gratis kaartjes (d). Maar eens kijken. Was vorig jaar wel ziek. Ait, weer ff hallo zeggen daar dan ouwe boef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Mensen die naar Pleinvrees gaan in September? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Ik wil gaan, maar durf niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 HIHAHOOOOO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Was vorig jaar wle zo'n figuur op FB die helemaal boos werd vanwege de naam 'pleinvrees' :r Ik ben daar denk wel weer bij [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; al fix ik tegen die tijd wel kaarten via ticketswap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Hier dikke acid plaat maat [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [YOUTUBE]i0NUMH6pLIU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 :love: :love: Oogjes dicht en je bevind je gelijk in een gure donker kelder waar het zweet van het plafond druppelt en iedereen loopt te zagen. Genieton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Pleinvrees wil ik ook wel graag heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Verknipt was best lekker, heb me goed vermaakt. Modder was wel jammer, maar goed te ontwijken. Cube Stage was chill maar ik had het idee dat het geluid daar wat zachter stond ofzo. Op een gegeven moment moest ik wel echt ff dimmen met mezelf haha, maar daarna ging het weer prima, vooral ook omdat het weer zo enorm meeviel. Vond Perc & Truss hun laatste stukje van hun set erg goed, verder Rebekah ook erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Pff Paul Kalkbrenner was afgelopen zaterdag echt genieten op Rock Werchter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Pff Paul Kalkbrenner was afgelopen zaterdag echt genieten op Rock Werchter Toevallig Disclosure gezien? Ben benieuwd hoe die waren. Wou zelf nog wel gaan, maar kon niet :/ Wou Flume en Parov Stelar wel nog eens opnieuw zien. En Lost Frequencies is een kennis van mij dus dat had ook fijn geweest. Het weer was ook niet super he haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Ben alleen maar zaterdag geweest omdat de rest op vrij weinig trok vond ik, goesting was er niet echt na de afgelopen drie jaar combi geweest te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Toevallig nog festivals? Dour bijvoorbeeld? [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Normaal gezien niet, begin dan net met trainen voor het nieuwe seizoen. Heb getekend bij een nieuwe ploeg dus die eerste trainingen kan ik moeilijk missen :D [MENTION=31408]TomFsoccer[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Normaal gezien niet, begin dan net met trainen voor het nieuwe seizoen. Heb getekend bij een nieuwe ploeg dus die eerste trainingen kan ik moeilijk missen :D [MENTION=31408]TomFsoccer[/MENTION]; True! Waar ga je nu spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten