Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

19 juli bedoel je?

Zutphen brah represent, ben alleen nog nooit naar Pathfinder geweest ;c stond altijd bekend als een zwaar drugs feest maar is inmiddels wel aardig populair aan het worden.

Als ik dan niet op vakantie ben zal ik kijken of ik er ook heen kan, zieke MU meet-up nomsayin'

Haha waarom denk je dat ik ga? Nee techno is lekker Door de sfeer die er altijd hangt. Heerlijk genieten van de muziek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Techno / Minimal

Nee ik verder ook niet hoor ;c wil zelf wel is 4fmp proberen op technofeestjes enzo hehe

Ja schijnt zelfde effecten te hebben als xtc, weet verder niet wat er anders aan zou kunnen zijn.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja schijnt zelfde effecten te hebben als xtc, weet verder niet wat er anders aan zou kunnen zijn.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Vrienden zeggen dat het minder te zien is dat je gebruikt zeg maar (minder grote ogen, bijna nooit klapper kaken etc etc).

Eind mei Edit, echt een lekker feestje is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrienden zeggen dat het minder te zien is dat je gebruikt zeg maar (minder grote ogen, bijna nooit klapper kaken etc etc).

Eind mei Edit, echt een lekker feestje is dat.

Ah chill, toch x fixen dan. Dat hoorde ik trouwens ook, wat jij zegt, maar wat er van waar is weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=2441]Erwin.[/MENTION];

Onder andere dit draaide hij:

lVsBoQl6vks

Dka0TFL4bUI

5kqVgbhenEI

ULpZLcLz7Z0

Dat waren wel de vetste zo 1,2,3, verder ook nog remix van Dan Croll - From Nowhere (laatste plaat in de 7 mei boilerroom set van Mano Le Tough), maar die mag niet gereleased worden omdat het management van Dan Croll het maar een gare remix vindt ofzo ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Darkside was je toch gegaan? Toen was er geen online voorverkoop, dat is nu weer wel. Waardoor het sneller doorloopt. Wij konden iig meteen naar binnen, dan heoft namelijk niet iedereen er 2 uur vtv te zijn. Rond 1 was iedereen zo ongeveer binnen denk ik, wij half 12 en hebben geen rij gehad, dus kan me niet voorstellen dat het daarna nog wel heel erg druk is geweest.

Jew eet iig zeker dat je naar binnen kan als je een kaartje hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Darkside was je toch gegaan? Toen was er geen online voorverkoop, dat is nu weer wel. Waardoor het sneller doorloopt. Wij konden iig meteen naar binnen, dan heoft namelijk niet iedereen er 2 uur vtv te zijn. Rond 1 was iedereen zo ongeveer binnen denk ik, wij half 12 en hebben geen rij gehad, dus kan me niet voorstellen dat het daarna nog wel heel erg druk is geweest.

Jew eet iig zeker dat je naar binnen kan als je een kaartje hebt.

Ja dat zal een hoop schelen ja. 't Was toen ook voor 10 binnen 8 euro entree, mja wij stonden er kwart voor 10 en waren om half 12 binnen ofzo :p Kaartjes vooraf is wel stuk beter ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Open air...afgezonderd van de de vele homos (echt niet normaal veel gasten met elkaar zien zoenen) prima feestje. Zuipen wel duur maar echt relaxte sfeer, lekker beuken en prima weer. Ook het feit dat er containerschepen met lekkere wijven werden gebracht maakte een hoop goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites