Pinolero Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 19 juli bedoel je? Zutphen brah represent, ben alleen nog nooit naar Pathfinder geweest ;c stond altijd bekend als een zwaar drugs feest maar is inmiddels wel aardig populair aan het worden. Als ik dan niet op vakantie ben zal ik kijken of ik er ook heen kan, zieke MU meet-up nomsayin' Haha waarom denk je dat ik ga? Nee techno is lekker Door de sfeer die er altijd hangt. Heerlijk genieten van de muziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Techno / Minimal Nee ik verder ook niet hoor ;c wil zelf wel is 4fmp proberen op technofeestjes enzo hehe Ja schijnt zelfde effecten te hebben als xtc, weet verder niet wat er anders aan zou kunnen zijn. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Die set van Alan Fitzpatrick op Awakenigs. Alleen het eerste nummer al. _o_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Ja schijnt zelfde effecten te hebben als xtc, weet verder niet wat er anders aan zou kunnen zijn. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk Vrienden zeggen dat het minder te zien is dat je gebruikt zeg maar (minder grote ogen, bijna nooit klapper kaken etc etc). Eind mei Edit, echt een lekker feestje is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Vrienden zeggen dat het minder te zien is dat je gebruikt zeg maar (minder grote ogen, bijna nooit klapper kaken etc etc). Eind mei Edit, echt een lekker feestje is dat. Ah chill, toch x fixen dan. Dat hoorde ik trouwens ook, wat jij zegt, maar wat er van waar is weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 mei 2014 Share Geplaatst 5 mei 2014 Ja schijnt zelfde effecten te hebben als xtc, weet verder niet wat er anders aan zou kunnen zijn. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk Ik ga even verder in het drugstopic ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Oelala Âme in trouw gisteren was echt absurd ziek. En wat een gave club is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Moet ik ook nog heen dit jaar ja. Aantal goede verhalen gehoord. Moet echt dé tent in amsterdam zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Edit _O_ Blijft me verbazen hoe erg ik me daar altijd vermaak he. Dit weekend even weekender open air, vervelend :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Oelala Âme in trouw gisteren was echt absurd ziek. En wat een gave club is dat zeg. JgBLAA7eCC0 _O_ Was ook eens op Lowlands afgelopen jaren maar toen niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Onder andere dit draaide hij: lVsBoQl6vks Dka0TFL4bUI 5kqVgbhenEI ULpZLcLz7Z0 Dat waren wel de vetste zo 1,2,3, verder ook nog remix van Dan Croll - From Nowhere (laatste plaat in de 7 mei boilerroom set van Mano Le Tough), maar die mag niet gereleased worden omdat het management van Dan Croll het maar een gare remix vindt ofzo ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Zal ze straks eens luisteren dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Dikke track zeg die tweede :< En ja wil ook nog een keer naar Trouw binnenkort, zo nice was dat. Alleen dan misschien iets vroeger, stond anderhalve uur in de rij vorige keer al was het dat sowieso waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Darkside was je toch gegaan? Toen was er geen online voorverkoop, dat is nu weer wel. Waardoor het sneller doorloopt. Wij konden iig meteen naar binnen, dan heoft namelijk niet iedereen er 2 uur vtv te zijn. Rond 1 was iedereen zo ongeveer binnen denk ik, wij half 12 en hebben geen rij gehad, dus kan me niet voorstellen dat het daarna nog wel heel erg druk is geweest. Jew eet iig zeker dat je naar binnen kan als je een kaartje hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Darkside was je toch gegaan? Toen was er geen online voorverkoop, dat is nu weer wel. Waardoor het sneller doorloopt. Wij konden iig meteen naar binnen, dan heoft namelijk niet iedereen er 2 uur vtv te zijn. Rond 1 was iedereen zo ongeveer binnen denk ik, wij half 12 en hebben geen rij gehad, dus kan me niet voorstellen dat het daarna nog wel heel erg druk is geweest. Jew eet iig zeker dat je naar binnen kan als je een kaartje hebt. Ja dat zal een hoop schelen ja. 't Was toen ook voor 10 binnen 8 euro entree, mja wij stonden er kwart voor 10 en waren om half 12 binnen ofzo :p Kaartjes vooraf is wel stuk beter ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Nog mensen die zaterdag Free Your Mind gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 10 juni 2014 Share Geplaatst 10 juni 2014 Open air...afgezonderd van de de vele homos (echt niet normaal veel gasten met elkaar zien zoenen) prima feestje. Zuipen wel duur maar echt relaxte sfeer, lekker beuken en prima weer. Ook het feit dat er containerschepen met lekkere wijven werden gebracht maakte een hoop goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 13 juni 2014 Share Geplaatst 13 juni 2014 In Augustus weekendje in het adamse bos vertoeven op dekfest. Kijk vooral uit naar ome Jeff en Karenn. Man man man, dat wordt echt ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 13 juni 2014 Share Geplaatst 13 juni 2014 https://soundcloud.com/beatsandtunez-com/detroit-swindle-live-soenda Dit setje :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 juni 2014 Share Geplaatst 13 juni 2014 In Augustus weekendje in het adamse bos vertoeven op dekfest. Kijk vooral uit naar ome Jeff en Karenn. Man man man, dat wordt echt ongekend. Ga je ook het hele weekend? Baas :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 juni 2014 Share Geplaatst 13 juni 2014 Wie gaan er allemaal awakefest/weekender. Onze uitvalbasis is bij de mainstage bij de heuvel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 juni 2014 Share Geplaatst 13 juni 2014 Ik, zaterdag Komt al akelig dichtbij :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 juni 2014 Share Geplaatst 13 juni 2014 Ja ziek he, nog gelukt met kaart? Open air was al lekker en als awake ook zulk weer is,,,ziek ziek ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 13 juni 2014 Share Geplaatst 13 juni 2014 Ja joh, lekker helemaal naar de tyfus een weekend lang. Waarschijnlijk 2 weken nodig om te herstellen daarna, maar dat is het me waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 juni 2014 Share Geplaatst 13 juni 2014 [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; ja man. Voor iemand 2e hands eentje op de kop kunnen tikken gelukkig. [MENTION=13716]Dante[/MENTION]; Slaap je ook op die camping daar? Sicke line up he, vooral dag 2 en 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten