Sick Blik Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Zijn die Klitschko's de Anderson Silva van het boksen? Die winnen alles volgens mij. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Die éne van gisteravond is volgens mij al 15 jaar ongeslagen. Echt gruwelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjors. Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 8 jaar :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Zijn die Klitschko's de Anderson Silva van het boksen? Die winnen alles volgens mij. :cab: Ja, die 2 winnen bijna alles. Wladimir Klitschko is nu al 8 jaar ongeslagen en Vitali Klitschko 9,5 jaar, al heeft hij tussen 2004 en 2008 geen wedstrijden gebokst door een ernstige blessure, opgelopen in een partijtje sparren. Mja zoals al gezegd, die gasten zijn bijna niet te verslaan joh. Zijn ook hele verstandige en rustige gasten, als de tegenstander na de wedstrijd een opstootje wil dan lopen ze rustig weg of proberen ze het uit te praten, terwijl veel anderen er gewoon op in zouden gaan en er op zouden gaan meppen. Daarom vind ik het dus zulke bazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjors. Geplaatst 15 november 2012 Share Geplaatst 15 november 2012 Vitali is nog nooit neer gegaan echt sick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 15 november 2012 Share Geplaatst 15 november 2012 Toch vind ik die Klitschkos maar weinig interessant. Het is bij hen, en dan vooral Wladimir, toch vooral het plan om de tegenstander zo lang mogelijk op afstand te houden met die ellenlange armen, totdat die moe wordt, en dan voor de KO gaan. Mijn favoriete boxers zijn Sergio Martinez en Canelo Alvarez. Die mannen blíjven gaan en bommen landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Heeft iemand hier het fantastische gevecht tussen Manny Pacquiao en Juan Manuel Marquez gezien? [spoiler=Spoiler]Wat een ongelooflijke KO van Marquez _O_ . En Pacquiao hoeft nu toch echt niet meer in dezelfde adem als Mayweather genoemd te worden, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjors. Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Ja ik heb de wedstrijd gezien :D Hopelijk gaat Pacman mayweather nog een keer KO slaan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 mei 2013 Share Geplaatst 4 mei 2013 Vanavond Klitschko - Pianeta, Klitschko gaat hem pakken. Wel lastige partij denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 mei 2013 Share Geplaatst 4 mei 2013 Toch een makkelijke partij uiteindelijk, had 6 rondes voorspeld (voor ik mijn post editte ;c) en het waren er dan ook 6. 31 augustus volgende partij ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 (bewerkt) Wat een ongelooflijk kut volkslied heeft Argentinië zeg. ;e Heeft bijna 10 minuten geduurd. Nu eindelijk Mayweather vs Maidana II. :< Anticlimax dit hoor. Mayweather geen moment in gevaar gekomen. Maidana te voorspelbaar. Meer geknuffeld dan gevochten door Mayweather overigens. :/ 14 september 2014 bewerkt door Magnifico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Tja, die Mayweather... Dat is niet eens leuk meer. Die man ontvangt voor elk gevecht meer geld dan waar ik ooit van kan dromen en hij pakt ze toch wel. Over 2 maandjes weer W. Klitschko. Verwacht weer een simpele overwinning voor Dr. Steelhammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Gisteren heeft ie 15.000 dollar per seconde gepakt. Onvoorstelbaar. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 (bewerkt) Jullie kijken nog boksen? :D En al helemaal Mayweather, lafbek, allemaal grote bek hebben, maar een echte vechtsport opzoeken durft die dan weer niet. Die man zou in de UFC door zeker 10 man in de Lightweight division gepakt worden. Mn man Khabib zou hem door de ring smijten als een stuk speelgoed. Kijk tenminste die Klitschko's zijn tenminste nog echte beesten, die zouden in MMA ook makkelijk meekunnen, maar Mayweathertje ;e 14 september 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 2 mei 2015. Noteer hem alvast hoor. Mayweather vs. Pacquiao, finally. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Nou [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; zit je er klaar voor? Heb er geen kaas van gegeten, maar door de hype ben toch kijkende. Zal de beste mogen winnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Nou [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; zit je er klaar voor? Heb er geen kaas van gegeten, maar door de hype ben toch kijkende. Zal de beste mogen winnen :) Yes, al sinds de saaie voorgevechten gekluisterd aan de TV. [emoji1] Let's go Pacman! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 (bewerkt) Yes, al sinds de saaie voorgevechten gekluisterd aan de TV. [emoji1] Let's go Pacman! Oh okay respect Kijkt gewoon thuis of ergens in een bar in Damsco? Edit: sorry om je te storen in de heat of the moment 3 mei 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Oh okay respect Kijkt gewoon thuis of ergens in een bar in Damsco? Thuis in bed joh. :-D Gelijkopgaand vooralsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Ga zelf volledig af op de commentatoren van Sky; snap er zelf geen kut van haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Hoek van Mayweather is in ieder geval niet blij. Pacman moet wel een tand bijschakelen als ie dit wil winnen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Gaan ze niet gewoon 'tot de dood' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Meh. 12 ronden verder en alleen ronde 4 (Manny) en 11 (Mayweather) werden met overtuiging gewonnen. Matige wedstrijd verder. Wel spannend, maar Manny kwam niet in z'n spel en Mayweather ontweek goed. Leek op het gevecht met Maidana. Pacman veel aanvallender, maar nergens overtuigend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 (bewerkt) Bedankt voor je analyse :) Heb er sowieso van genoten (y) Zoek m'n bedje ook op. Floyd is wel een beetje als Chelsea btw (showt wel respect voor zijn tegenstander trouwens) Hahahhahah China vond dat hij had gewonnen, komt wel neer op het voetbal gezeik (resultaat vs balbezit) 3 mei 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Die gaat echt HELEMAAL nergens over. Hij heeft onterecht gewonnen en dat vond Manny ook, hier gaan we nog wat over horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten