Magnifico Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Die Engelsen waren ook allemaal klein he. :D Niemand die er tussen durfde te komen. Én toch nog provoceren als Klitschko hem ondanks alles de hand schudt. Jammer dat hij hem niet uit de ring heeft geslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Ik dacht ook dat die Chisora eindelijk normaal deed want hij stond wel te klappen. Maar kennelijk kon hij toch niet normaal doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 19 februari 2012 Share Geplaatst 19 februari 2012 lWrNGUeW2i8 Haha, op de persconferentie na de wedstrijd. Haye boort heel Chisora en manager de grond in en dan gaat het even los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Haye deelt daar toch een paar heerlijke voltreffers uit zeg. Prachtig. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Hoe kan je van zoiets onsportief, onprofessioneel en gewoon weg beschamend iets genieten? Dat kan ik dus echt niet begrijpen hè... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Omdat hij zelf ook onsportief, onprofessioneel en een schande is voor de sport. Als hij een koekje van eigen deeg krijgt kan ik er van genieten ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Zaterdag staat Vladimir weer in de ring, tegen Jean-Marc Mormeck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Ging er net lekker voor zitten maar nu maakte Klitschko het wel heel snel af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 Fuck, ik ben dit helemaal vergeten. Ik hoop dat ik het ergens terug kan zien. Die Klitschko's zijn echt bazen, samen goed voor alle wereldtitels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 Klitschko won wel heel gemakkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 lWrNGUeW2i8 Haha, op de persconferentie na de wedstrijd. Haye boort heel Chisora en manager de grond in en dan gaat het even los. Jammer genoeg slecht te zien, maar die eerste paar hoeken kwamen wel goed aan zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Afgelopen zaterdag was het Klitschko vs Thompson, Klitschko won natuurlijk. Maar komende weekend is het Haye vs Chisora. Dat gaat een geweldige pot worden hoor. Zat nu een beetje die entrances van Hlitschko te kijken.. Wat een show maakt hij er altijd van _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Was wel een heldige entrance ja. Foreman werd wel geskipt trouwens, viel me destijds niet eens op. :D Haye tegen Chisora wordt ook geweldig. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 (bewerkt) Nog een kleine 15 minuten, hoop dat Haye die gast uit de ring slaat. :-D edit: JAAAAAAAAAAA. Eindelijk wordt die Chisora op z'n plek gezet. Eerst die heerlijke linker en dan die rechter erachteraan. Geweldig. Hoe hij hem ook afmaakt, 4 rake stoten. _O_ Maar dat knuffelen en elkaar ophemelen na het gevecht. Dude, wtf? :-D;e Anyway, Klitschko staat dus te wachten. 14 juli 2012 bewerkt door Magnifico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 (bewerkt) Snapte dat knuffelen en ophemelen ook niet eerlijk gezegd. Eerst gaan ze in de perszaal op de vuist, maken ze elkaar belachelijk en dan nu dit ;e En dat laatste, met Klitschko, wat bedoel je daarmee? Denk dat ik iets gemist heb :cab: Edit; Never mind, weet het al. Vitali Klitschko tegen David Haye, hopen op Klitschko _O_ 14 juli 2012 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 Mariusz Wach tegen Wladimir Klitschko aankomende zaterdag om 22.45 op RTL 7. Wach heeft nog niet verloren in 27 wedstrijden. Wordt een interessante denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 (bewerkt) Heb niet kunnen kijken, wie heeft er gewonnen? :oops: [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION] Edit; Oh nvm, zie dat ze nog bezig zijn. Beter wint Klitschko, lijkt er wel op iig. :) 10 november 2012 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Is dit niet live? Wach komt opeens met een aanval terwijl Klitschko heerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 (bewerkt) Jawel. Zag het ook net ja, Klitschko stond te wankelen. Beter wint ie gewoon, zijn trainer is dus ook 2 weken geleden overleden en hij draagt deze wedstrijd aan hem op geloof ik. Verder is Klitschko gewoon een opperbaas (d) Edit: Op Twitter, die mensen die helemaal anti-Klitschko zijn ;e;e Praten echt net over hem alsof hij een schande voor de sport is, terwijl hij en zijn broer juist de meest nette boksers zijn :-D 10 november 2012 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Die Wach kon echt niks meer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Die Klitschko, wat een tank is die man zeg. Dit potje al wat meer tegenstand dan zijn voorgaande potjes maar nog steeds is hij een paar maatjes te groot voor zijn tegenstander. Achja, hij en zijn broer zijn gewoon een paar niveau's hoger dan de rest, zie ze eerlijk gezegd de komende paar jaar nog niet van hun kampioenschappen beroofd worden, of er moet echt een heel groot talent opstaan maar dat verwacht ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Geweldig, Klitschko gewonnen _O_ Mooiste is nog dat die tegenstander, net zoals vele andere tegenstanders van de gebroeders Klitschko, voor de wedstrijd zei dat hij de reeks van Klitschko wel even ging verbreken en dat hij de nieuwe kampioen zou worden. Hebben nou al weet ik veel hoeveel boksers gezegd, maar elke keer laat Klitschko ze alle hoeken van de ring zien. Wel jammer dat Klitschko het vandaag niet afmaakte, maar ook wel knap van Wach dat hij niet naar de grond ging, heb er voor minder naar de grond zien gaan. Wel een mooie partij met de beste winnaar, genieten dit. Hopelijk verliezen ze hun titels niet meer en stoppen ze er gewoon over een paar jaar mee, lijkt me veel mooier dan afscheid nemen met een verlies! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Ben dit helemaal vergeten. ;e Mooi dat Klitschko heeft gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Mooie pot hoor. Klitschko natuurlijk erg goed, maar vond die Wach nou niet echt goed. Lijkt me echt gaaf om Badr Hari te zien tegen Klitschko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjors. Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Klitschko weer oppermachtig :D Badr hari tegen Wlad gaat een makkelijke overwinning worden voor Wlad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten