Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Boksen

superboer86

Aanbevolen berichten

Afgelopen zaterdag was het Klitschko vs Thompson, Klitschko won natuurlijk. Maar komende weekend is het Haye vs Chisora. Dat gaat een geweldige pot worden hoor.

Zat nu een beetje die entrances van Hlitschko te kijken.. Wat een show maakt hij er altijd van _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een kleine 15 minuten, hoop dat Haye die gast uit de ring slaat. :-D

edit: JAAAAAAAAAAA. Eindelijk wordt die Chisora op z'n plek gezet. Eerst die heerlijke linker en dan die rechter erachteraan. Geweldig. Hoe hij hem ook afmaakt, 4 rake stoten. _O_

Maar dat knuffelen en elkaar ophemelen na het gevecht. Dude, wtf? :-D;e Anyway, Klitschko staat dus te wachten.

bewerkt door Magnifico
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snapte dat knuffelen en ophemelen ook niet eerlijk gezegd. Eerst gaan ze in de perszaal op de vuist, maken ze elkaar belachelijk en dan nu dit ;e En dat laatste, met Klitschko, wat bedoel je daarmee? Denk dat ik iets gemist heb :cab:

Edit; Never mind, weet het al. Vitali Klitschko tegen David Haye, hopen op Klitschko _O_

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel. Zag het ook net ja, Klitschko stond te wankelen. Beter wint ie gewoon, zijn trainer is dus ook 2 weken geleden overleden en hij draagt deze wedstrijd aan hem op geloof ik. Verder is Klitschko gewoon een opperbaas (d)

Edit: Op Twitter, die mensen die helemaal anti-Klitschko zijn ;e;e Praten echt net over hem alsof hij een schande voor de sport is, terwijl hij en zijn broer juist de meest nette boksers zijn :-D

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Klitschko, wat een tank is die man zeg. Dit potje al wat meer tegenstand dan zijn voorgaande potjes maar nog steeds is hij een paar maatjes te groot voor zijn tegenstander. Achja, hij en zijn broer zijn gewoon een paar niveau's hoger dan de rest, zie ze eerlijk gezegd de komende paar jaar nog niet van hun kampioenschappen beroofd worden, of er moet echt een heel groot talent opstaan maar dat verwacht ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig, Klitschko gewonnen _O_ Mooiste is nog dat die tegenstander, net zoals vele andere tegenstanders van de gebroeders Klitschko, voor de wedstrijd zei dat hij de reeks van Klitschko wel even ging verbreken en dat hij de nieuwe kampioen zou worden. Hebben nou al weet ik veel hoeveel boksers gezegd, maar elke keer laat Klitschko ze alle hoeken van de ring zien. Wel jammer dat Klitschko het vandaag niet afmaakte, maar ook wel knap van Wach dat hij niet naar de grond ging, heb er voor minder naar de grond zien gaan. Wel een mooie partij met de beste winnaar, genieten dit. Hopelijk verliezen ze hun titels niet meer en stoppen ze er gewoon over een paar jaar mee, lijkt me veel mooier dan afscheid nemen met een verlies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites