RikH 013 Geplaatst 19 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2011 The series Blue Mountain State is about a fictional college and its fictional football team "The Goats". It covers topics of college life, including football, sex, drinking binges, drugs, wild partying, and hazing. Meer mensen fan ? Word in Nederland op MTV uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 The series Blue Mountain State is about a fictional college and its fictional football team "The Goats". It covers topics of college life, including football, sex, drinking binges, drugs, wild partying, and hazing. Meer mensen fan ? Word in Nederland op MTV uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Klinkt wel chill. Gelijk ff downloaden denk ik (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik vind het soms wel grappig :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Klinkt als een slap aftreksel van Friday Night Lights. The Goats :cab:. Dillon Panthers yo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Deze serie is tja puur humor en verder nix eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 19 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2011 Inderdaad, tis gewoon American Pie in een serie vorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Halfzus uit Bosnië :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 juni 2011 Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik heb nu drie afleveringen achter elkaar gekeken en heb in maanden niet zo hard gelachen, het is dat iedereen in huis slaapt anders ging ik helemaal los :-D deze serie is echt een aanrader als je van humor houd. Kijken dus!! Ben bij S01E10 trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 Ik heb het twee keer gezien. Het is gewoon erg onintelligent allemaal. Alles is simpel gehouden en stereotypes regeren de serie. Ik vind het dus niet veel, maar als ik de doelgroep in acht neem en het dan vergelijk met andere MTV-series als The Hills ofzo dan is dit een flinke verbetering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 Ik heb vorige week alle afleveringen gezien en heb me soms echt stuk gelachen :-D Tuurlijk is het allemaal niet erg hoogstaand enzo, maar die humor die erin zit vind ik wel weer erg geniaal :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 29 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2011 Ik heb het twee keer gezien. Het is gewoon erg onintelligent allemaal. Alles is simpel gehouden en stereotypes regeren de serie. Prachtig toch zo'n typische bonehead aanvoerder en zo'n macho trainer. Kijkt gewoon lekker weg en genoeg om te lachen met al die droge shit die ze doen. Vooral stukgaan met Radon Randell in het 2e seizoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Ik ga nu seizoen 1 downloaden boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Goede download heb je dan... Benieuwd of er nog een seizoen 3 komt, hoop het wel. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Vandaag ff seizoen 1 en de helft van seizoen 2 gekeken. Toffe serie hoor, ken er lekker om lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 8 juli 2011 Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik ben net begonnen deze serie te kijken. F***ing geniaal _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 juli 2011 Share Geplaatst 30 juli 2011 [spoiler=spoiler]Als Thad in zijn droom die deur met die dildo wil pijpen om hem te openen. HELEMAAL stukgaan :-D op dit moment kun je me echt oprapen :-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 augustus 2011 Share Geplaatst 6 augustus 2011 Ben omdat ik toch geen fuck te doen heb en het kutweer is ook met deze serie begonnen. Sowieso ben ik echt fan van dat American Pie/College achtige humor. En wat doet deze serie dat toch goed! Serieus, qua humor vind ik dit een van de betere series die er is. Leuk vrouwelijk volk die erin mee speelt. Heb seizoen 1 achter de rug, ben seizoen 2 samen met mijn vriendin aan het kijken en ook die vind het tof. Had al gelezen dat er een seizoen 3 komt, dus ook dit word een blijvertje. Thad _O_ Radon _O_ Alex _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 6 augustus 2011 Share Geplaatst 6 augustus 2011 Kijk het de laatste dagen wel eens op MTV, wat een heldeprogramma. De humor is geweldig :D_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 augustus 2011 Share Geplaatst 6 augustus 2011 Haha Radon is echt een opperbaas. Eerste 2 afleveringen vond ik hem helemaal niks, maar daarna echt doodlachen om hem :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 "Dreams! With Radon Randell!" :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Seizoen drie komt eind volgende maand _O_ 13 afleveringen komen er volgens Spike. Ik hoop dat ze er wat bij doen wegens succes. Hoop overigens niet dat het een anti-climax word ala Prison Break :cab: Season 3 will begin September 21, 2011 on Spike at 11pm. Ik ga nu de laatste aflevering kijken van S02 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Prison Break was juist mooi. Traantjes hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Eerste twee/drie seizoenen wel maar na dat gebeuren in Sona was het niks ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Ja maar dan is het geen anticlimax. Dan verneuken ze die seizoenen gewoon. Het eind vond ik juist wel mooi met dat ontsnappen uiteindelijk, en hij zichzelf 'opofferde'. Toen echt een emmer moeten pakken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten