Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Blue Mountain State

RikH 013

Aanbevolen berichten

The series Blue Mountain State is about a fictional college and its fictional football team "The Goats". It covers topics of college life, including football, sex, drinking binges, drugs, wild partying, and hazing.

Meer mensen fan ? Word in Nederland op MTV uitgezonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 446
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

The series Blue Mountain State is about a fictional college and its fictional football team "The Goats". It covers topics of college life, including football, sex, drinking binges, drugs, wild partying, and hazing.

Meer mensen fan ? Word in Nederland op MTV uitgezonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu drie afleveringen achter elkaar gekeken en heb in maanden niet zo hard gelachen, het is dat iedereen in huis slaapt anders ging ik helemaal los :-D deze serie is echt een aanrader als je van humor houd. Kijken dus!!

Ben bij S01E10 trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het twee keer gezien. Het is gewoon erg onintelligent allemaal. Alles is simpel gehouden en stereotypes regeren de serie. Ik vind het dus niet veel, maar als ik de doelgroep in acht neem en het dan vergelijk met andere MTV-series als The Hills ofzo dan is dit een flinke verbetering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het twee keer gezien. Het is gewoon erg onintelligent allemaal. Alles is simpel gehouden en stereotypes regeren de serie.

Prachtig toch zo'n typische bonehead aanvoerder en zo'n macho trainer. Kijkt gewoon lekker weg en genoeg om te lachen met al die droge shit die ze doen. Vooral stukgaan met Radon Randell in het 2e seizoen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben omdat ik toch geen fuck te doen heb en het kutweer is ook met deze serie begonnen. Sowieso ben ik echt fan van dat American Pie/College achtige humor. En wat doet deze serie dat toch goed! Serieus, qua humor vind ik dit een van de betere series die er is. Leuk vrouwelijk volk die erin mee speelt. Heb seizoen 1 achter de rug, ben seizoen 2 samen met mijn vriendin aan het kijken en ook die vind het tof. Had al gelezen dat er een seizoen 3 komt, dus ook dit word een blijvertje.

Thad _O_ Radon _O_ Alex _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen drie komt eind volgende maand _O_ 13 afleveringen komen er volgens Spike. Ik hoop dat ze er wat bij doen wegens succes. Hoop overigens niet dat het een anti-climax word ala Prison Break :cab:

Season 3 will begin September 21, 2011 on Spike at 11pm.

Ik ga nu de laatste aflevering kijken van S02 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites