Smitte Geplaatst 8 januari 2005 Share Geplaatst 8 januari 2005 Schaatsen Sven Kramer is goede kameraad van mij, heeft in de klas gezeten van een andere kameraad van mij. Zijn tijd, 6.24 is een wereldrecord voor junioren, ik heb er echt het volste vertrouwen in dat hij gaat winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Geplaatst 13 november 2005 Auteur Share Geplaatst 13 november 2005 Re: Schaatsen *kick* De winter komt er weer aan en het schaatsen begint weer _O_ Gisteren is het schaatsen van start gegaan in Calgary. De heren moesten de 1500m rijden en Davis liet direct zien dat hij de man in vorm was. Bij de vrouwen was het Klassen die op de 3000m een Wereldrecord reed. De Nederlanders hebben nog niet zoveel van zich laten zien, maar mij maakt dat niet zoveel uit. Je kan veel beter in februari, tijdens de Olympische Spelen, in topvorm zijn dan nu al. Laat iedereen nu maar lekker hard rijden, dan gaan de Nederlanders er tijdens de OS met de medailles vandoor :mrg: Om 18:50 uur is er weer schaatsen op TV, op Nederland 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rutger Geplaatst 13 november 2005 Share Geplaatst 13 november 2005 Re: Schaatsen Er is al 4x onder het wereldrecord onder de 5000 meter geschaast ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erik Geplaatst 13 november 2005 Share Geplaatst 13 november 2005 Re: Schaatsen Jee schaatsen is cool, dit weekend nog niet gekeken, maar ik ga het nog zeker doen. 27 december ben ik overigens in Thialf te vinden _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 november 2005 Share Geplaatst 14 november 2005 Re: Schaatsen Met Oranje hoed en shit? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Glenn Geplaatst 14 november 2005 Share Geplaatst 14 november 2005 Re: Schaatsen Schaatsen is wel koel, ik kijk het wel regelmatig. Alleen die lange afstanden zijn saai om te zien :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Geplaatst 14 november 2005 Auteur Share Geplaatst 14 november 2005 Re: Schaatsen Schaatsen is wel koel, ik kijk het wel regelmatig. Alleen die lange afstanden zijn saai om te zien :cab: De 5000m bij de heren was anders heel erg leuk en spannend. Uiteindelijk heeft Hedrick gewonnen. Verheijen werd tweede _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 november 2005 Share Geplaatst 14 november 2005 Re: Schaatsen De Nederlanders grijpen op de OS naast het goud :( Bij de dames zijn het de canadezen en duitsers en bij de mannen de Amerikanen. Ik denk dat alleen Wennemars goud pakt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jochem Geplaatst 14 november 2005 Share Geplaatst 14 november 2005 Re: Schaatsen De Nederlanders pieken meestal pas na de kerst. Hopelijk dit jaar weer. Wennemars pakt sowiezo wel goud ja. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Timothy Geplaatst 14 november 2005 Share Geplaatst 14 november 2005 Re: Schaatsen De Nederlanders grijpen op de OS naast het goud :( Bij de dames zijn het de canadezen en duitsers en bij de mannen de Amerikanen. Ik denk dat alleen Wennemars goud pakt :D Olympics zijn niet te voorspellen, nu pieken zegt niets. Nederlanders maken bij de mannen op elke afstand kans, al is Davis natuurlijk een ware koning. Bij de vrouwen liggen er op de afstanden vanaf 1500 meter outsiders kansen. Kijk maar eens naar voorgaande jaren, vergeet ook vooral niet dat we in Turijn rijden. ----------------- Schaatsen is trouwens schitterend, op elke afstand. Een tien km is net zo mooi als een 500 meter ;) Mooiste van 't week-end was de rentree van de beer van lemmer. Die gaat knallen op het EK Allround, mark my words. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Geplaatst 14 november 2005 Auteur Share Geplaatst 14 november 2005 Re: Schaatsen Zo mag ik het horen Timothy _O_ Ik denk en hoop dat Wennemars goed gaat rijden in Turijn, maar niets is zeker. Bij de Olympische Spelen had ik veel verwacht van Wotherspoon, maar die pleurde direct na de start op zijn bek :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Timothy Geplaatst 15 november 2005 Share Geplaatst 15 november 2005 Re: Schaatsen Zo mag ik het horen Timothy _O_ Ik denk en hoop dat Wennemars goed gaat rijden in Turijn, maar niets is zeker. Bij de Olympische Spelen had ik veel verwacht van Wotherspoon, maar die pleurde direct na de start op zijn bek :-D Wotherspoon is al drie Olympics op rij favoriet voor een/twee titels ;) Dit wordt zijn vierde spelen als favoriet, totnutoe drie mislukkingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Geplaatst 18 november 2005 Auteur Share Geplaatst 18 november 2005 Re: Schaatsen Vanavond om tien uur is er weer schaatsen. Deze keer in Salt Lake City. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Geplaatst 19 november 2005 Auteur Share Geplaatst 19 november 2005 Re: Schaatsen Chad Hedrick heeft gisteren de 1500m gewonnen bij de heren. Hij reed een WR. Davis werd tweede en Wennemars derde. Wennemars heeft wel een Nederlands Record gereden. Ik vind Hedrick maar een arrogant ventje :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jochem Geplaatst 19 november 2005 Share Geplaatst 19 november 2005 Re: Schaatsen Vandaag staan de 500, 1000 en 5000 meter heren en de tweede 1000 meter dames op het programma. 19:50-21:15 uur, op Nederland 2 uiteraard. @Mark: Hedrick is ook een arrogante lul. Er moeten gewoon altijd nederlanders op plaats 1, 2, 3 en 4 staan. :cab: Er zijn tijden geweest dat dat vaak het geval was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Geplaatst 19 november 2005 Auteur Share Geplaatst 19 november 2005 Re: Schaatsen Het is niet zo dat ik hem haat, omdat hij gewonnen heeft hoor. Het gaat gewoon om de manier waarop hij zich gedraagd. Al die Amerikanen en Canadezen zijn dit snelle ijs gewend en het is daarom niet verrassend dat zij winnen. Op de Olympische Spelen is het ijs minder snel en de baan ligt ook niet zo hoog. De omstandigheden zijn daar helemaal anders en dat is weer in het voordeel van de Nederlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Timothy Geplaatst 19 november 2005 Share Geplaatst 19 november 2005 Re: Schaatsen Het is niet zo dat ik hem haat, omdat hij gewonnen heeft hoor. Het gaat gewoon om de manier waarop hij zich gedraagd. Al die Amerikanen en Canadezen zijn dit snelle ijs gewend en het is daarom niet verrassend dat zij winnen. Op de Olympische Spelen is het ijs minder snel en de baan ligt ook niet zo hoog. De omstandigheden zijn daar helemaal anders en dat is weer in het voordeel van de Nederlanders. Hedrick en Davis hebben al laten zien op elk ijs te rijden als idioten, Moskou, Hamar, Berlijn. 1.42 is gewoon een fenomenale tijd, ik vind Hedrick een schitterende rijder, al is Davis bij mij nog een treetje hoger. Ritsma staat daar dan nog iets boven. Gedrag als dat van Hedrick is niet arrogant, hij weet wat hij kan, en explodeert pas echt van vreugde als 't dan ook lukt. Super!. Over de Olympische Spelen valt neits te zeggen... Alles is anders, de Nederlanders zijn zeker neit kansloos. Met Wennemars/Nijenhuis/Bos/Van Velde/Kuipers hebben we kanshebbers op 1000, en outsiders op 500. Met Kuipers/Wennemars/Tuitert/Nijenhuis kanshebbers op de 1500. Met Verheijen/Uytdehaage/Romme/De Jong/Kramer kanshebbers op 5000 en 10000. Bovendien is er dan nog een slee aan outsiders, zoals Ritsma, voor elke afstand. Bij de vrouwen doet Timmer mee om de 1000 en 1500. Verder hebben we met Wüst, Groenewold, De Loor, Smit mensen die op de langste twee of middelste twee afstanden meedoen. Alles is mogelijk. De Amerikanen zijn echter momenteel favoriet, dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erik Geplaatst 19 november 2005 Share Geplaatst 19 november 2005 Re: Schaatsen Jammer dat de Amerikanen nu ook al in het schaatsen gaan overheersen, die mannen zijn ook in elke sport goed :cab: Maar goed, het is wel tof dat er zoveel wereldrecords worden gereden. Ik zat gister naar de vrouwen te kijken, Timmer was de enige die ik kende :cab: Zijn dat zulke grote talenten of is de rest gewoon nog slechter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Timothy Geplaatst 19 november 2005 Share Geplaatst 19 november 2005 Re: Schaatsen Jammer dat de Amerikanen nu ook al in het schaatsen gaan overheersen, die mannen zijn ook in elke sport goed :cab: Maar goed, het is wel tof dat er zoveel wereldrecords worden gereden. Ik zat gister naar de vrouwen te kijken, Timmer was de enige die ik kende :cab: Zijn dat zulke grote talenten of is de rest gewoon nog slechter? Wijsman nog slechter. Wüst en Gerritsen zijn wel redelijke talenten. Boer heb ik persoonlijk heel veel twijfels over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 19 november 2005 Share Geplaatst 19 november 2005 Re: Schaatsen Ik ben voor Anni :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 19 november 2005 Share Geplaatst 19 november 2005 Re: Schaatsen Uns aller Anni _0_ :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rutger Geplaatst 19 november 2005 Share Geplaatst 19 november 2005 Re: Schaatsen Jammer dat de Amerikanen nu ook al in het schaatsen gaan overheersen, die mannen zijn ook in elke sport goed :cab: D-O-P-I-N-G :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Geplaatst 19 november 2005 Auteur Share Geplaatst 19 november 2005 Re: Schaatsen De 5000m wordt niet uitgezonden, omdat ze verwachten dat die pas na 4 uur is afgelopen :nuts: Het deelnemersveld is abnormaal groot. Ook bij de 500m zijn er 30 ritten. Sommigen hebben een persoonlijk record van 42 seconde ofzo. Ik snap niet dat die mee mogen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Timothy Geplaatst 19 november 2005 Share Geplaatst 19 november 2005 Re: Schaatsen De 5000m wordt niet uitgezonden, omdat ze verwachten dat die pas na 4 uur is afgelopen :nuts: Het deelnemersveld is abnormaal groot. Ook bij de 500m zijn er 30 ritten. Sommigen hebben een persoonlijk record van 42 seconde ofzo. Ik snap niet dat die mee mogen doen. Dat is omdat het de eerste wedstrijd van 't seizoen is... Ik had die vijf kilometer nochtans graag gekeken, no matter what time it would be. Helaas moet ik zo wat matches missen, omdat ik nog een afspraak heb. (Sorry Boes, volgend jaar iets eerder zo iets meedelen :cab: ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 20 november 2005 Share Geplaatst 20 november 2005 Re: Schaatsen Jammer dat de Amerikanen nu ook al in het schaatsen gaan overheersen, die mannen zijn ook in elke sport goed :cab: D-O-P-I-N-G :cab: Juistem. Wüst woont hier verderop in de straat 8) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten