Timothy Gepost November 20, 2005 Share Gepost November 20, 2005 Re: Schaatsen  Heerlijke vijf kilometer. Kramer met die twee slotrondjes, übergaaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Gepost November 20, 2005 Share Gepost November 20, 2005 Re: Schaatsen  Jammer dat de Amerikanen nu ook al in het schaatsen gaan overheersen, die mannen zijn ook in elke sport goed :cab:  D-O-P-I-N-G :cab:  Juistem.  Wüst woont hier verderop in de straat 8)  Maar zij is een snuivende berin, dus trots zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost November 20, 2005 Share Gepost November 20, 2005 Re: Schaatsen  Nee, want elke keer dat zij meedeed aan een toernooi 6 pagina's op monitor met IREEN WUST (cijfer)E OP (EK/WK/NK), sterf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Gepost November 20, 2005 Author Share Gepost November 20, 2005 Re: Schaatsen  Heerlijke vijf kilometer. Kramer met die twee slotrondjes, übergaaf. Inderdaad _O_ Hij is pas 19 en heeft nu het wereldrecord in zijn bezit. Geweldige schaatser.  Ik heb ook zitten genieten van de 500m bij de heren. Kato met z'n 34,30 :| . Jammer dat Wennemars viel :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Gepost November 26, 2005 Author Share Gepost November 26, 2005 Re: Schaatsen  Het schaatsen wordt niet eens live uitgezonden :@ Ze moeten het Junior Songfestival uitzenden :nono: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieter Gepost December 27, 2005 Share Gepost December 27, 2005 Re: Schaatsen  Ritsma - Uytdehaage nu! 5 km, kwalificatiebeslissing voor Turijn :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NAC Breda Gepost December 27, 2005 Share Gepost December 27, 2005 Re: Schaatsen  Ja, ik probeer Langs de Lijn (Vites-NAC) te luisteren maar heel de tijd schaatsen Ritsma 3.51.69 tussentijd. :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timothy Gepost December 27, 2005 Share Gepost December 27, 2005 Re: Schaatsen  Ja, ik probeer Langs de Lijn (Vites-NAC) te luisteren maar heel de tijd schaatsen Ritsma 3.51.69 tussentijd. :cab:  Fenomenale prestatie van Ritsma, die hij neerzette. Daarmee moet hij naar Hamar kunnen gaan. De drie die ons op de vijf gaan vertegenwoordigen, dat was te voorspellen. De Jong zat echter dichter bij de nummer vier dan ik verwacht had.  Dames 1500, dat de nr vier Cramer was verraste me wel :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 27, 2005 Share Gepost December 27, 2005 Re: Schaatsen  De verwachte 3 gaan naar Turijn bij de mannen. Cramer heeft bij de vrouwen mij verrast, naja iedereen denk ik wel :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerwin Gepost December 29, 2007 Share Gepost December 29, 2007 Even een topic omhoog halen. Vandaag begint dus het NK Alround. Wie verwachten jullie dat de titel wint? Ik verwacht dat Kramer en Wust nederlands kampioen worden, alleen ik hoop ook dat ze goede tijden rijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazzo Gepost December 29, 2007 Share Gepost December 29, 2007 vind het wel humor om dit zo te lezen, maar ik kijk echt géén schaatsen, vind er ook weinig aan om heel eerlijk te zijn. Kramer en Wust, dat zijn ook de enige die ken en hun voornaam weet ik geen eens cab Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jochem Gepost December 29, 2007 Share Gepost December 29, 2007 Sven en Ireen. Maar je kent Enrico Fabris toch wel, schaatsheld van Italië? Valt me van je tegen Sebas. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerwin Gepost December 29, 2007 Share Gepost December 29, 2007 tussenklassement heren: Â sven gaat dus makkelijk winnen. Daarachter ligt het nog redelijk open volgens mij. Die Koen Verweij heeft mij echt verrast. Hij is nog 3 jaar junior, en dan nu al zulke tijden rijden. Â tussenklassement dames: Â Wust wordt kampioen. Daar achter zijn er nog 5 die voor de overige 3 plaatsen gaan voor het EK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diono Gepost December 30, 2007 Share Gepost December 30, 2007 Koen Verweij doet het inderdaad verassend, woont hier in de buurt :cab: ken hem ook redelijk goed vanwege zijn vader die hier altijd komt, maar ik was wel verbaasd dat hij zo een goede tijd reed, conditioneel natuurlijk al top vanwege zijn sport verleden (skiien, Skeeleren) ook allebei sporten waarin hij op WK's stond. Voorderest heeft De Jong het zwaar laten gaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazzo Gepost December 30, 2007 Share Gepost December 30, 2007 Sven en Ireen. Maar je kent Enrico Fabris toch wel, schaatsheld van Italië? Valt me van je tegen Sebas. ;)  Ja hij is volksheld man, veel weten amper schaatsen is maar men kent Fabris wel :-D  Intereseer me er verder niet zo voor, vroeger wel elfstedentocht gezien maar daar vond ik ook al weinig aan.  Leuk gepresenteerd trouwens Gerwin :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wielerfan Gepost December 30, 2007 Share Gepost December 30, 2007 Wust terecht Nederlands kampioen en op de vijf kilometer bewees ze maar even dat Groenewold niet zomaar kon wegrijden van Wust. Ze heeft dan wel de afstand gewonnen maar dan nog vond ik het zeer knap van Wust, normaal verliest ze daar altijd dik van Groenewold maar ditmaal vocht ze zich knap terug op Groenewold. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerwin Gepost December 30, 2007 Share Gepost December 30, 2007 zeker, maar als groenewold dan een betere 500 had gereden, had ze ook nog een kans gehad op de titel. Â Ik verwacht eigenlijk nu zeer weinig van Kramer op de 10.000 omdat hij ziek is ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wielerfan Gepost December 30, 2007 Share Gepost December 30, 2007 zeker, maar als groenewold dan een betere 500 had gereden, had ze ook nog een kans gehad op de titel. Â Idd dat is zo jammer aan haar want aan de andere afstanden doet zeker niet te kort aan Wust. En van Kramer let maar op hij wint alsnog. Ik vind de deelnemerslijst bij de mannen echt bedroevend hoor. Als je ziet dat Rhian Ket en Ben Jongejan drie en vier worden op de 1500. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerwin Gepost December 30, 2007 Share Gepost December 30, 2007 eindstand dames  eindstand heren  Ik had zelf niet verwacht dat Bloemen en Jongejan naar het EK zouden gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wielerfan Gepost January 6, 2008 Share Gepost January 6, 2008 Gisteren begon de NK Sprit jammer dat Gerritsen viel op de 1000 meter. Nu gaat het denk ik tussen Timmer en Wust. Bij de mannen was het echt heel close als het over 500 meter ging, maar op de 1000 zag je duidelijk dat Bos de beste was en jammer van Erben Wennemars dat hij het kwijt is op de 500, want anders deed hij vandaag nog mee.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Het schaatsen is alweer een tijdje aan de gang. Op dit moment bezig in Heerenveen het EK allround. Kramer weer fier bovenaan bij de mannen. Fabris is net eruit geknald door een fout van zichzelf. Alleen Bokko kan het Kramer nog moeilijk maken. Dames beginnen overigens morgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Wat is die Fabris ook een sukkel, het is al de 3e keer (!!!) dat 'm dit overkomt. Â Overigens is de regel ook belachelijk hoor, maar het is nou eenmaal zo en dan moet je er maar op leten. Â En Bokko, tsja, die was na de 500 al kansloos, ook z'n eigen schuld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Nee inderdaad, misser op de 500 heeft het toernooi de kop gekost. Bokko was de enige die iets in zou kunnen brengen en Fabris een mooie nr. 3. Maarja nu dus niet. Olde Heuvel 4 podium. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruins Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Jammer van Verweij dat ie viel op de 500. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesley Gepost January 9, 2009 Share Gepost January 9, 2009 Ja, er had wel een snelle tijd ingezeten voor hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts