Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Schaatsen

Mark

Recommended Posts

Re: Schaatsen

Jammer dat de Amerikanen nu ook al in het schaatsen gaan overheersen, die mannen zijn ook in elke sport goed :cab:

D-O-P-I-N-G :cab:

Juistem.

Wüst woont hier verderop in de straat 8)

Maar zij is een snuivende berin, dus trots zijn?

Heerlijke vijf kilometer. Kramer met die twee slotrondjes, übergaaf.

Inderdaad _O_

Hij is pas 19 en heeft nu het wereldrecord in zijn bezit. Geweldige schaatser.

Ik heb ook zitten genieten van de 500m bij de heren. Kato met z'n 34,30 :| . Jammer dat Wennemars viel :(

Ja, ik probeer Langs de Lijn (Vites-NAC) te luisteren maar heel de tijd schaatsen Ritsma 3.51.69 tussentijd. :cab:

Fenomenale prestatie van Ritsma, die hij neerzette. Daarmee moet hij naar Hamar kunnen gaan. De drie die ons op de vijf gaan vertegenwoordigen, dat was te voorspellen. De Jong zat echter dichter bij de nummer vier dan ik verwacht had.

Dames 1500, dat de nr vier Cramer was verraste me wel :)

tussenklassement heren:

8faykh2.png

sven gaat dus makkelijk winnen. Daarachter ligt het nog redelijk open volgens mij. Die Koen Verweij heeft mij echt verrast. Hij is nog 3 jaar junior, en dan nu al zulke tijden rijden.

tussenklassement dames:

8bjhlwy.png

Wust wordt kampioen. Daar achter zijn er nog 5 die voor de overige 3 plaatsen gaan voor het EK.

Koen Verweij doet het inderdaad verassend, woont hier in de buurt :cab: ken hem ook redelijk goed vanwege zijn vader die hier altijd komt, maar ik was wel verbaasd dat hij zo een goede tijd reed, conditioneel natuurlijk al top vanwege zijn sport verleden (skiien, Skeeleren) ook allebei sporten waarin hij op WK's stond. Voorderest heeft De Jong het zwaar laten gaan

Sven en Ireen. Maar je kent Enrico Fabris toch wel, schaatsheld van Italië? Valt me van je tegen Sebas. ;)

Ja hij is volksheld man, veel weten amper schaatsen is maar men kent Fabris wel :-D

Intereseer me er verder niet zo voor, vroeger wel elfstedentocht gezien maar daar vond ik ook al weinig aan.

Leuk gepresenteerd trouwens Gerwin :)

Wust terecht Nederlands kampioen en op de vijf kilometer bewees ze maar even dat Groenewold niet zomaar kon wegrijden van Wust. Ze heeft dan wel de afstand gewonnen maar dan nog vond ik het zeer knap van Wust, normaal verliest ze daar altijd dik van Groenewold maar ditmaal vocht ze zich knap terug op Groenewold.

zeker, maar als groenewold dan een betere 500 had gereden, had ze ook nog een kans gehad op de titel.

Idd dat is zo jammer aan haar want aan de andere afstanden doet zeker niet te kort aan Wust. En van Kramer let maar op hij wint alsnog. Ik vind de deelnemerslijst bij de mannen echt bedroevend hoor. Als je ziet dat Rhian Ket en Ben Jongejan drie en vier worden op de 1500.

Gisteren begon de NK Sprit jammer dat Gerritsen viel op de 1000 meter. Nu gaat het denk ik tussen Timmer en Wust. Bij de mannen was het echt heel close als het over 500 meter ging, maar op de 1000 zag je duidelijk dat Bos de beste was en jammer van Erben Wennemars dat hij het kwijt is op de 500, want anders deed hij vandaag nog mee..

Het schaatsen is alweer een tijdje aan de gang. Op dit moment bezig in Heerenveen het EK allround. Kramer weer fier bovenaan bij de mannen. Fabris is net eruit geknald door een fout van zichzelf. Alleen Bokko kan het Kramer nog moeilijk maken. Dames beginnen overigens morgen.

Wat is die Fabris ook een sukkel, het is al de 3e keer (!!!) dat 'm dit overkomt.

Overigens is de regel ook belachelijk hoor, maar het is nou eenmaal zo en dan moet je er maar op leten.

En Bokko, tsja, die was na de 500 al kansloos, ook z'n eigen schuld.