Justin Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Kwam deze plaatjes tegen op internet. Geeft wel aan hoeveel personages er toch wel gesneuveld zijn. En dan komen er nog zeker 4 seizoenen :D [spoiler=enkel openen als je bij bent!!!] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Maar het lot van Syrio Forrel is toch onbekend? Ik heb hem niet dood zien gaan in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Neuh ik ook niet, maar kan me voorstellen dat ze dat denken. Je hoorde een schreeuw en zijn tegenstander is daarna nog regelmatig verschenen in de serie. En GRRM heeft in een interview gezegd dat hij gewoon dood is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Oh echt? Ahhhh, zonde. Tof character! Ik heb een beetje hoop dat hij terugkeert in de serie;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Die Jaqen kwam ook uit Braavos. Ook al zo'n baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Zo, ook klaar met seizoen 3. Ik heb wel genoten van ep 9, bijna het hele seizoen zat ik al te wachten[tekst] tot Robb zou verdwijnen en was eigenlijk best blij dat het ook daadwerkelijk gebeurde. Sowieso vond ik die Starks sinds de dood van Ned maar een slappe bende[/tekst]. Gelukkig heeft Tyrion in de laatste afleveringen ook weer zijn scherpe teksten terug (laatste aflevering tegen Joffrey:-D), want die viel dit seizoen nog wat tegen. Ze mogen van mij wel wat minder personages per keer behandelen. De afleveringen waarin er wat meer op één of enkele personages wordt gefocust, vind ik meestal sterker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Mis Jory Cassel in je lijstje [MENTION=12165]Justin[/MENTION];, vond ik een vriendelijke knaap altijd. Ben nu in de boeken bij de ontmoeting tussen Tyrion en [tekst]Oberyn Martell[/tekst]. Lijkt me echt een fucking harde baas :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Mis Jory Cassel in je lijstje [MENTION=12165]Justin[/MENTION];, vond ik een vriendelijke knaap altijd. Ben nu in de boeken bij de ontmoeting tussen Tyrion en [tekst]Oberyn Martell[/tekst]. Lijkt me echt een fucking harde baas :D Ja ik heb die lijst ook niet gemaakt. ;c En Oberyn Martell gaat supervet worden _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Kwam deze plaatjes tegen op internet. Geeft wel aan hoeveel personages er toch wel gesneuveld zijn. En dan komen er nog zeker 4 seizoenen :D [spoiler=enkel openen als je bij bent!!!] Zoek de fout :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Spelfout bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 (bewerkt) Voeg daar deze 2 bij toe en je hebt de mijne: [spoiler=Scenes seizoen 3] - Joffrey die zo heerlijk ziek grijnst dat Stark dood is - Tywin die zijn zoon en dochter even duidelijk maakt met wie ze gaan trouwen 21 juni 2013 bewerkt door klundertje typfoutje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 [spoiler=de scene van seizoen 3] wDhpJCpbNnQ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Spelfout bedoel je? Nee, Robin Arryn moet Robert Arryn zijn want dat jongetje was natuurlijk vernoemd naar Robert Baratheon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Nee, Robin Arryn moet Robert Arryn zijn want dat jongetje was natuurlijk vernoemd naar Robert Baratheon. In de televisieserie heet hij Robin. Waarschijnlijk om verwarring te voorkomen. Wat ik overigens ook een heel sterk vond dit seizoen was [tekst]de trouwerij van Tyrion en Sansa. Zo ontzettend naar gewoon.[/tekst] Echt heerlijke televisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Nou Erik is ook begonnen aan deze serie :huhu: Vanavond de eerste 3 afleveringen gezien en ga zo beginnen aan aflevering 4. Ten eerste is de intro muziek al prachtig _O_! Verder tot nu toe interessant, wederom zoals in elke serie een aantal karakters waar je je dood aan ergert en wilt dat ze zo snel mogelijk eruit gaan (ofwel dood) ;c Alleen heb ik een vermoeden dat dat er niet in zit :cab: Ow ja, die hondjes uit aflevering 1 en 2 _O_ Ik wil er ook 1 :naughty: _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Om maar even mee te gaan in de discussie. De beste scenes van seizoen 3 waren voor mij: [spoiler=scenes 3] - Die stoelendans scene tijdens de Small Council - Gesprek tussen Tywin en Joffrey bij de troon. - Gesprek tussen Varys en Tyrion + daarna Varys die die box opent. Heel interessant en duister tegelijk. - Red Wedding uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Die vent is echt een gigantische troll inderdaad. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Seizoen 1 gehad, heerlijk wat een serie _O_ Wel apart dat je denkt dat er een paar hoofdkarakters inzitten maar nu het seizoen voorbij is, wordt het tegendeel volledig bewezen haha ;c Aantal toffe karakters en een aantal die je enorm haat (dat jochie die koning is en z'n moeder). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 (bewerkt) Best sprekend zeg :cab: 24 juni 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Ook zo'n koude gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 Bizar inderdaad ja hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Hah, nu je het zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Beelden nieuwe seizoen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten